mattijs. Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Als ik zo'n beelden zie vind ik het al niet meer erg dat Antwerp niet stijgt. Bende primitievelingen. Straks naar Club gaan kijken, zin in. Verwacht niets minder dan 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Roeselare ook jammer zeg. Staan voor en dan zie je dat Virton 2-0 voorstaat op Lierse. Die maken er dan nog 3, toch niet te geloven. Ben benieuwd ofdat Brussels die licensie zijn, zou wel ongelofelijk jammer zijn als ze nu net de trein missen met de profliga. Zou wel poetic justice zijn, Roeselare is de ploeg die met deze afgrijselijke formule naar voren is gekomen. En hopelijk doet de voetbalcel z'n werk en geeft het al die marginalen een levenslang stadionverbod. Hoe kom je er zelfs bij om het veld te bestormen vlak na zo'n teleurstelling... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Nu ja, met het veld bestormen deden ze op zich niet zoveel mensen kwaad lijkt me, het hoort niet, maar dat tot daartoe. Waarom ze dan combi's en dergelijke in brand gaan steken begrijp ik veel minder. Het is zonde dat dat kleine aandeel supporters dat voor deze scenario's zorgt, het wederom verziekt voor de rest. Er zullen weer een hele hoop extra politiediensten/burgemeesters kiezen voor combi-regelingen, voor zover dit al niet het geval was voor uit-wedstrijden van Antwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Zou wel poetic justice zijn, Roeselare is de ploeg die met deze afgrijselijke formule naar voren is gekomen. En hopelijk doet de voetbalcel z'n werk en geeft het al die marginalen een levenslang stadionverbod. Hoe kom je er zelfs bij om het veld te bestormen vlak na zo'n teleurstelling... ja idd, dat is waar ;c. Ook gewoon zelf de laatste weken alles weggesmeten, ligt volledig aan hunzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Met drie buitenspel :-D hoe kan je dit niet zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Paarsen bond :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Gent is wel slecht zeg vandaag, nog geen kans gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Echt zonde dat Antwerp niet promoveert, allemaal dankzij de onkunde van die Gevaert. Wat die na de winterstop heeft uitgestoken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Straks winnen op Brugge. Ik hoop echt dat die club geen kampioen wordt. Anderlecht eerste, en wij kunnen een gooi doen naar de derde plaats :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 En we zitten we ne gefrustreerde zot :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 En we zitten we ne gefrustreerde zot :-D Ja, MPH zit nu al een tijdje bij Brugge hoor :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 En we zitten we ne gefrustreerde zot :-D Ik zie niet in waarom ik gefrustreerd zou zijn hoor. :D Evenmin waarom ik zot zou zijn. :huhu: Brugge is gewoon de meest onsympathieke ploeg van België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 (bewerkt) Echt zonde dat Antwerp niet promoveert, allemaal dankzij de onkunde van die Gevaert. Wat die na de winterstop heeft uitgestoken.. De laatste maanden werd het inderdaad duidelijk dat Gevaert totaal geen ervaring heeft met dit soort situaties. Ploeg door elkaar gooien, Naessens teveel krediet geven, De Decker nooit laten spelen (beste man op het veld gisteren) en als kers op de taart gisteren zonder één enkele creatieve middenvelder beginnen. Het was kruipen naar de eindmeet en het is helaas net niet gelukt... Soit, hij zal waarschijnlijk aanblijven. Een rampzalige trainer is hij nu ook weer niet want organisatorisch stond het erg goed, slechts 20 tegengoals waarvan de meeste niet zouden misstaan in een blooperreeks. 1 mei 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Ergste is nog dat die Naessens terug naar ons moet :cab: Die raken we niet meer kwijt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Los van de eerste 10 minuten spelen we hier een heerlijke pot zeg. Mooi uitgespeelde goals ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Idd & Vormer deed wat Bailey moest doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik zie niet in waarom ik gefrustreerd zou zijn hoor. :D Evenmin waarom ik zot zou zijn. :huhu: Brugge is gewoon de meest onsympathieke ploeg van België. Nee dat zijn de ratten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Volgens Buffel hebben we niet veel kansen gehad :mrgy: Uitstekende pot gewoon. Hoe goed was Vanaken ook weer, zo slim qua positiespel en geweldige passing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Blijkbaar moest de tweede goal ook worden afgekeurd vanwege een fout van Izquierdo op Castagne, dat moet ik toch eens herbekijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Ziet ge daar in Sportweekend John Bico, Mogi Bayat en Laurent Denis lachend hun persconferentie geven...:cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Jammer dat het niet mocht zijn gisteren. Als Bailey en Castagne die kansen hadden afgemaakt, spraken we van een andere wedstrijd. Maar Simons op dat middenveld, dat kan nu toch echt niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Blijkbaar wel, want Genk heeft geen bal geraakt op het middenveld. Op stadion willen ze nu Engels nog een schorsing aansmeren, vind er niet zoveel aan. Vraag me wel af waarom die zo een beweging maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ze spreken toch niet van een schorsing? Zeiden enkel dat het niet hoeft, die beweging, maar dat het wel licht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik merkte het live ook op, was eigenlijk wel smerig. Zoiets hoeft hij niet te doen en zou toch zeker een waarschuwing aan vast moeten zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Blijkbaar wel, want Genk heeft geen bal geraakt op het middenveld. Op stadion willen ze nu Engels nog een schorsing aansmeren, vind er niet zoveel aan. Vraag me wel af waarom die zo een beweging maakt. Simons verdiende gisteren 2 * geel minstens. Hoeveel keer die wel niet aan iemand gaat hangen, omdat ze hem gewoon voorbij lopen op snelheid.... De fase met Engels heb ik niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten