Rexcoder Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Wou het net komen vragen, maar is blijkbaar al niet meer nodig. Tja, het is weer een ex-speler van Vreven dus ik hoop dat hij er iets van kan maken. Nu Gano net heeft bijgetekend vermoed ik dat Cerigioni gewoon tevreden zal moeten zijn met een plaats op de bank. Veel te plat voor eerste, is nergens goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Dit kan toch echt niet meer :cab: Ongeziene taferelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Terechte beslissing wel, maar veel te laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Terechte beslissing wel, maar veel te laat Goh terecht, daar heb ik ook mijn twijfels bij. Voor zover ik weet, is de KBVB zelf in de fout gegaan door te stellen dat Rentmeister speelgerechtigd is. Dat is op z'n minst toch een verzachtende omstandigheid. Daarenboven, als men dan toch een straf uitspreekt, lijkt mij een algemene forfait eerder de strafmaat. Ik speel zelf op amateurniveau, maar bij ons in de competitie heeft een ploeg 3 wedstrijden een speler opgesteld met een valse pas (dus niet speelgerechtigd). Deze club heeft dan in de terugronde alle matchen met 5-0 verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Goh terecht, daar heb ik ook mijn twijfels bij. Voor zover ik weet, is de KBVB zelf in de fout gegaan door te stellen dat Rentmeister speelgerechtigd is. Dat is op z'n minst toch een verzachtende omstandigheid. Daarenboven, als men dan toch een straf uitspreekt, lijkt mij een algemene forfait eerder de strafmaat. Ik speel zelf op amateurniveau, maar bij ons in de competitie heeft een ploeg 3 wedstrijden een speler opgesteld met een valse pas (dus niet speelgerechtigd). Deze club heeft dan in de terugronde alle matchen met 5-0 verloren. Dat verandert de zaak wel, dit wist ik helemaal niet! Da's echt schandalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Antwerp onderzoekt gerechtelijke stappen en Eupen doet hetzelfde. Kan toch niet meer dit. En wat een timing ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik volg het Belgische voetbal altijd via teletekst, maar dat gaat weg. Waar kan ik de uitslagen van de 3e, 4e en Provinciale Klassen vinden? Trouwens, echt heerlijk hoe er elk jaar weer dit soort drama's zijn in Belgie. Ook qua fusies is het altijd echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Waar kan ik de uitslagen van de 3e, 4e en Provinciale Klassen vinden? http://www.vbal4.be/ (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Dat verandert de zaak wel, dit wist ik helemaal niet! Da's echt schandalig Naar wat ik er van begrijp heeft de KBVB groen licht gegeven voor Rentmeister maar had ze geen rekening gehouden met het transferverbod opgelegd door de FIFA. Vervolgens hebben ze geprobeerd de zaak zo lang mogelijk uit te stellen tot het echt begon te dringen. Sterk staaltje amateurisme en competitievervalsing dus. De promotie gaat dus beslist worden door het BAS. Bedankt om alle Eupen- en Antwerp-supporters een legendarische finale te ontmenen, KBVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Dit is gewoon te laat, ik kan alleen maar hopen dat Antwerp wint en dat gedrocht van een White Star geen licentie krijgt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Drie jaar geleden kreeg KSV Oudenaarde oorspronkelijk ook een 0-5 zege tegen hetzelfde White Star toegekend omdat White Star een geschorste speler had opgesteld. Net voor het begin van de eindronde besliste de bond dat het een 0-5 forfaitzege werd zonder 3 punten voor Oudenaarde waardoor Oudenaarde degradeerde. Ik vraag me af wat ze daar smoren in de Houba de Strooperlaan, wat een incompetentie :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Drie jaar geleden kreeg KSV Oudenaarde oorspronkelijk ook een 0-5 zege tegen hetzelfde White Star toegekend omdat White Star een geschorste speler had opgesteld. Net voor het begin van de eindronde besliste de bond dat het een 0-5 forfaitzege werd zonder 3 punten voor Oudenaarde waardoor Oudenaarde degradeerde. Ik vraag me af wat ze daar smoren in de Houba de Strooperlaan, wat een incompetentie :clap: Wut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Op de 1 of andere manier heb ik wel het gevoel dat dit nog rechtgezet gaat worden. Of we winnen van Eupen, das dan weer iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Goh opvallende gebeurtenissen in de Tweede Klasse zeg. Net een heel verhaal over gelezen, snap er wel wat van, maar heeft natuurlijk grote gevolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Naar wat ik er van begrijp heeft de KBVB groen licht gegeven voor Rentmeister maar had ze geen rekening gehouden met het transferverbod opgelegd door de FIFA. Vervolgens hebben ze geprobeerd de zaak zo lang mogelijk uit te stellen tot het echt begon te dringen. Sterk staaltje amateurisme en competitievervalsing dus. De promotie gaat dus beslist worden door het BAS. Bedankt om alle Eupen- en Antwerp-supporters een legendarische finale te ontmenen, KBVB. Hoeveel matchen stond die speler dan op het blad? Die kerel komt ook blijkbaar over van.... WS Brussels :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Hoeveel matchen stond die speler dan op het blad? Die kerel komt ook blijkbaar over van.... WS Brussels :-D Ik las bij drie wedstrijden blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Hoeveel matchen stond die speler dan op het blad? Die kerel komt ook blijkbaar over van.... WS Brussels :-D Drie wedstrijden ja. Geel en Lommel hebben ook een 0-5 gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Eigenlijk is het toch absurd dat Seraing gestraft wordt voor KBVB's stommiteiten? :cab: Ze hadden hun goedkeuring en krijgen nu de schuld. Stel je voor dat ze op die manier uit de top acht zouden vallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 WS Brussels weer leider af :-D Wat een klucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Spannendste competitie ter wereld :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Wanneer is dat hoger beroep dan wel niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Waarschijnlijk de dag nadat wij de de titel hebben gevierd. Ik zie het al gebeuren :-D Of anders ergens in de loop van volgend seizoen. Seraing heeft ook nog een zaak lopen bij het TAS betreffende hun transferverbod. Als ze die zaak winnen, vervalt de klacht van White Star Brussels en blijft alles zoals het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Lijkt me toch dat die uitspraak snel moet volgen. Stel je inderdaad voor dat als de competitie net bezig is naar voren komt dat door die uitspraak eigenlijk iemand anders kampioen had moeten spelen... Wil je toch niet meemaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Zie het nog eindigen met een ploeg extra in eerste volgend jaar. Zouden beter de laatste speeldag in tweede uitstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten