Mathi Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 (bewerkt) Dat Meunier maar rap vertrekt. Veruit de slechtste van de ploeg Inderdaad. Cools basis volgend seizoen. Defour overigens, wat moet die vent allemaal wel niet doen om een gele kaart te krijgen? Ongelofelijk dat ie er geen heeft. Vormer hetzelfde trouwens. 17 april 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Sterke Dendoncker toch wel, vooral in de tweede helft. Goed dat die net op tijd fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Die interviewer van Play Sports, man wat voor een dwaze vragen kan je toch allemaal stellen? Zou als Clement zijnde daar bijna uit mijn vel springen, alsjeblieft :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Hoe voorspelbaar weer, zoveelste match op Anderlecht waar je totaal niet minder bent maar verliest. Als Diaby die bal nu gewoon binnen trapt moet ik het echt nog zien. Vond Anderlecht ook vrij slecht, en dan vallen nog 2 sterkhouders uit. Kan gewoon niet dat je dan weer verliest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Sterke Dendoncker toch wel, vooral in de tweede helft. Goed dat die net op tijd fit is. Was blijkbaar al 2 weken in orde. Dendoncker fit is altijd een meerwaarde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Helemaal akkoord met Mathi over Defour vooral, vond het vrij opmerkelijk. Ook die ene tackle waar hij enorm me zijn tweede been zwaaide om die speler te pakken. Verder blij dat Dendoncker terug is en volgens mij was Acheampong nog niet helemaal fit, leek zijn optimale snelheid niet te kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Inderdaad. Cools basis volgend seizoen. Zou leuk zijn. Al vrees ik dat hij weinig kansen gaat krijgen en er een titularis gehaald wordt. Sterke Dendoncker toch wel, vooral in de tweede helft. Goed dat die net op tijd fit is. En toch nog altijd niet van Badji vanaf :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Wat kan ik me ergeren aan die Simons zeg. Bij elke fout tegen gaat ie direct in het gezicht van de scheids wat staan tieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Zou leuk zijn. Al vrees ik dat hij weinig kansen gaat krijgen en er een titularis gehaald wordt. En toch nog altijd niet van Badji vanaf :P Die zal nu moeten depanneren op rechtsback inderdaad. Al is die Izquierdo wel een zeer beperkte speler. Deed het daar overigens gisteren wel aardig verdedigend, moet gezegd. Alleen bij die ene kans van Izquierdo doet hij iets zeer raars, blijft daar richting zijlijn lopen zelfs als Izquirdo die bal richting doel schiet :-D Bon, valt af te wachten of dit een toevalstreffer was. Wel weg van het middenveld, dat is toch al iets. Doodzonde van die historie VdBorre natuurlijk, hadden die plooien al lang moeten gladstrijken. Najar moet ook altijd spelen als hij nog maar 50% fit is, begint stilaan op fysieke mishandeling te lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Waarom zetten ze niet gewoon die Galhardo daar neer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 "Nog niet voldoende geïntegreerd" naar het schijnt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Die zal nu moeten depanneren op rechtsback inderdaad. Al is die Izquierdo wel een zeer beperkte speler. Deed het daar overigens gisteren wel aardig verdedigend, moet gezegd. Alleen bij die ene kans van Izquierdo doet hij iets zeer raars, blijft daar richting zijlijn lopen zelfs als Izquirdo die bal richting doel schiet :-D Bon, valt af te wachten of dit een toevalstreffer was. Wel weg van het middenveld, dat is toch al iets. Doodzonde van die historie VdBorre natuurlijk, hadden die plooien al lang moeten gladstrijken. Najar moet ook altijd spelen als hij nog maar 50% fit is, begint stilaan op fysieke mishandeling te lijken. Kon me daar ook nog wel bekoren. Aanvallend natuurlijk niet wat het moet zijn, maar was wel heel goed in verdedigend opzicht. Ik zou trouwens ook blij zijn als je Dendoncker terugziet in zijn plek :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 "Nog niet voldoende geïntegreerd" naar het schijnt... Tsja, haal dan ook geen verdwaalde Braziliaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Hoe slecht is die Meunier trouwens. Valt nu werkelijk elke keer tegen Anderlecht hopeloos door de mand. En dat werd dan op gelijke hoogte, of zelfs hoger, geplaatst dan VdBorre. Waanzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Is wel opvallend dat ie altijd tegen Anderlecht zo slecht is. In Jan Breydel ook 3 keer via z'n flank, die own goal (vorig jaar?). Aanvallend is ie wel goed, althans de laatste tijd ook niet overdeven. Verdedigend schort er zoveel, haalt wel veel met z'n snelheid in maar daar stopt het ook. Kijk die kans dat Achaempong kreeg 1ste helft, zit aan de buitenkant te verdedigen, maar door z'n snelheid is ie nog op tijd terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 (bewerkt) Ga blij zijn als ie weg is. Was echt een goeie speler tot die blessure, sindsdien enorm wisselvallig en zit meer met z'n hoofd ergens anders dan waar ie moet zitten geloof ik. Al snap ik het gebash op Meunier niet echt bij die goal, aangezien Poulain(?) mee de buitenspelval ophief. Heel de verdediging stond daar dramatisch opgesteld, dus wijzen naar Meunier is wel heel gemakkelijk, ook al stond ie wel heel ver naar achteren. http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2632416 Dit artikel bv., raakt kant noch wal. EDIT: Najar 6 maand out naar 't schijnt. 18 april 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Nog altijd geen stadion gevonden voor de wedstrijd Union - Antwerp :cab: Is dit ooit al gebeurd, 6 dagen voor een wedstrijd? Kan toch echt niet dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Heb het echt gehad met al die triestige burgervaders in dit land. Eerst werd de match in Coxyde al verboden, dan in Brugge en nu is 't weer van dat. En bij de matchen die wel mogen doorgaan is het gegarandeerd combi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 (bewerkt) Kunnen die niet uitwijken naar Leuven of Westerlo? Of doe dat gewoon in het Dudenpark zelf. Antwerp fans kunnen toch in de bomen kruipen in dat bos daar :D Fantastisch stadion wel. Verder wel opvallend dat Union moet uitwijken omdat Antwerp meer fans wilt meenemen :cab: Als Anderlecht nu eens beslist om 10.000 man mee te nemen uit bij Gent donderdag, krijgen wij dan ook een forfait zege cadeau? 19 april 2016 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Union moet niet uitwijken omdat Antwerp meer fans wilt meenemen maar omdat de burgemeester van Vorst bang is dat de Antwerpsupporters zonder ticket op rooftocht trekken in zijn gemeente. Hoe had men hier ooit een WK willen organiseren als men nog niet eens 6000 Antwerp supporters kan opvangen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 "We moeten nu naar andere opties zoeken. De beste optie is nog altijd in ons eigen stadion spelen. Alle autoriteiten moeten overleg plegen", zegt Union-voorzitter Jurgen Baatzsch aan Sporza. "Ik ben overtuigd dat we in ons stadion zullen kunnen spelen. Niet spelen zou een ramp zijn voor het Belgische voetbal en de politiek. Er zal snel een oplossing zijn. Soms is druk nodig om dingen te laten bewegen." "Het stadion van Anderlecht is vrij, maar zij willen niet met ons samenwerken. Volgens hen zou het veld overbelast worden en zouden de Antwerp-fans het stadion afbreken, maar dat is nonsens. Ik ben heel kwaad op het bestuur van Anderlecht. Waar is de solidariteit." :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Verder wel opvallend dat Union moet uitwijken omdat Antwerp meer fans wilt meenemen :cab: Als Anderlecht nu eens beslist om 10.000 man mee te nemen uit bij Gent donderdag, krijgen wij dan ook een forfait zege cadeau? Inderdaad, ik vind het allemaal heel vreemd. Als ze zeggen "jullie moeten het doen met de tickets die jullie krijgen" dan is het toch gewoon zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Gaat dan ook niet om de mensen met een ticket, maar nét degenen zonder die mee zouden afreizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Schermpje plaatsen op de Bosuil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Toch gewoon in het Dudenpark :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten