Michiel RAFC Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 7 potjes op rij winnen in de Belgische tweede klasse, strafste reeks ooit op Europese velden zegt em :cab: Met lichte overdrijving, maar het is wel straf. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Antwerp-Eupen op laatste speeldag las ik daarstraks, gaat gemaan matchke worden. Niks van. Wij winnen thuis van Coxyde en Eupen gaat onderuit op Tubize. Daarna winnen van Union en 't is binnen :LO: Match op Union zou mogelijk verplaatst worden naar de Heizel overigens. 7 potjes op rij winnen in de Belgische tweede klasse, strafste reeks ooit op Europese velden zegt em :cab: Vanuit een Antwerp oogpunt wel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Ruud Vormer was de gebeten hond voor enkele AA Gent-fans, die zich zaterdagavond na De Slag om Vlaanderen aan de deur van Club Brugge-middenvelder hadden gemeld. Vormer moest in de 56ste minuut van het duel met Gent (2-0 zege) geblesseerd het veld ruimen na een botsing met Gent-keeper Matz Sels. 'Ik kreeg een tik op mijn enkel en ging onderuit. Daarna viel Sels op mij en hierdoor werd mijn knie stijf en kon ik in de tweede helft niet meer verder.' Maar Vormer had in de minuten die hem waren gegund blijkbaar wel de toorn van enige Gentse supporters gewekt. Die gingen gemaskerd verhaal halen bij de middenvelder thuis. De Nederlander riep de hulp in van de politie, die de rust deed terugkeren. AA Gent heeft zich maandag volledig gedistantieerd het gedrag van die supporters. 'Dergelijk gedrag past niet bij AA Gent, waar wij streven naar sportiviteit en respect', laat de regerend kampioen weten. 'We verontschuldigen ons bij Club Brugge en bij Ruud Vormer in het bijzonder voor dit wansmakelijk gebeuren.' Triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Licentie is binnen voor Antwerp. Normaal gezien is dit ons jaarlijks hoogtepunt :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Die licenties.... man man.... daar kan je toch echt kop noch staart aan krijgen. De ene ploeg haalt er eentje voor reeks 1A, de andere voor reeks 1B en nog anderen voor de amateurs, enz... Maar dat laatste zijn dan wel de amateurs voor de hoogste reeks. Blijkbaar moet je er vanaf nu echter ook eentje hebben als je in de 2de of 3de amateurreeks speelt. Maar daar lees je nergens iets van. Moest je die resultaten van de doorlichting nog combineren met alle situaties van de 3 hoogste reeksen, het wordt nogal een overzicht qua clubs en wie waar terecht kan. De competities en reeksen vormen eigenlijk zichzelf zonder dat er gespeeld moet worden. Over voetbal zelf gaat het jaarlijks rond deze tijd toch niet veel meer in onze Belgische competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Leko tekent vandaag bij STVV... de daler is bij deze bekend Ach, in tweede (excuseer, 1B) winnen we dan misschien opnieuw alle thuismatchen gelijk vorig jaar, das beter dan al bijna 6 maanden wachten op een volgende thuiszege ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Stef Peeters ook naar STVV voor 3 jaar mochten we niet promoveren. Prima voetballer, controlerende/centrale middenvelder 9 doelpunten (2 op penalty) en 8 assists dit seizoen. Heeft goede vrije trap en pass in zijn linker. Enige minpunt is zijn fysiek, af en toe een wijf in de duels, maar dat is het laatste jaar al veel beter dan 2 jaar terug. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Eerste Klasse, heeft wel een aantal prima middenvelders voor zich volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Is volgens mij oorspronkelijk van Genk he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Leko tekent vandaag bij STVV... de daler is bij deze bekend Beetje vroeg toch om Leko al af te schrijven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Perfecte persoon als je een marionet wil, hebben we bij ons ook gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Beetje vroeg toch om Leko al af te schrijven :cab: De man die erin slaagde met OHL te degraderen, dan met veruit de sterkste selectie van tweede op de 8e plek te belanden voor hij ontslagen werd (en dan minder als een jaar T2 te zijn bij PAOK), zelfs Jackie slaagde erin om die ploeg te doen promoveren (en laten we eerlijk zijn, Jackie was 10 jaar geleden al passé) Momenteel is er nood aan iemand die de neuzen in 1 richting krijgt en wat grinta in het elftal pompt want er zit totaal niks in, en dan ga je slappe vod Leko halen die 0,0 controle over z'n kleedkamer had; nee, dat komt niet goed. Ik verleng iig m'n abo niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Is volgens mij oorspronkelijk van Genk he? Correc, vorig jaar op huurbasis hier gespeeld vanuit Genk en vervolgens hier getekend nadat Genk niet meer wilde verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Oostende is echt enorm slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Gent erbarmelijk niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 2-0 met bloed, zweet en tranen tegen KVV Coxyde. Toch maar hopen op een forfait van Union voor volgende week... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Engels blijkbaar out met een spierscheur. Zal weer niets zijn dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Gvd :( einde seizoen als dat klopt.. vooral erg voor hem ook weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Ook geen Rafaelov lees ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Verbist fluit echt alles in het voordeel van Anderlecht joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Youri! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Die ruimte :cab: Bal mag ook niet binnen vind ik. Pereira erop? :-D laat ook maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Meunier stond daar even te slapen zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Dat Meunier maar rap vertrekt. Veruit de slechtste van de ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten