Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat een hoop debielen zitten er in dat stadion van Brugge seg, elke keer een speler neergaat roept iedereen moord en brand alsof er een aanslag is gebeurd ... 1ste x dit seizoen dat ik een wedstrijd van hen live op tv bekeek en man wat was dat irritant :s

Da's waar, velen reageren zoals hun aanvoerder. Irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was te verwachten, afgelopen seizoen en de Champions League campagne hebben veel geëist van onze spelers. Mentaal en fysiek, jammer dat de vormdip net nu in moneytime er is. Had gehoopt dat ze de play-offs met nieuwe courage konden inzetten. Soit, nu eens echt voor die derde plaats gaan :-D Gefeliciteerd Clubsupporters, ik zie jullie ploeg dit niet meer afgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was te verwachten, afgelopen seizoen en de Champions League campagne hebben veel geëist van onze spelers. Mentaal en fysiek, jammer dat de vormdip net nu in moneytime er is. Had gehoopt dat ze de play-offs met nieuwe courage konden inzetten. Soit, nu eens echt voor die derde plaats gaan :-D Gefeliciteerd Clubsupporters, ik zie jullie ploeg dit niet meer afgeven.

Bwa ik weet niet. Ik volg het Belgisch voetbal nu niet zo heel close, alleen samenvattingen en af en toe eens een wedstrijdje meepikken van Anderlecht en Genk maar ALS anderlecht nu vanavond wint, dan staat het toch 4 punten achter Brugge en is het volgend weekend niet Anderlecht-Brugge ? ALS Anderlecht die wedstrijd ook wint, staat het toch nog maar 1 punt achter Club??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's waar, velen reageren zoals hun aanvoerder. Irritant.

Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van.

Hoe rapper die van de velden is hoe beter... Vind het trouwens maar zwak dat niemand van de refs hem een kaart geeft voor z'n gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet ;c Vind dat ie weer veel beter speelt de laatste tijd, en gaat altijd voor in de strijd. Mentaal maakt het gewoon veel verschil uit als ie op het veld staat.

En van die supporters tja, gebeurt overal. Kijk eens naar Genk, standard, Gent, overal hetzelfde. Bij Club komt het gewoon meer over aangezien er meer volk in het stadion zit (behalve Standard dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet ;c Vind dat ie weer veel beter speelt de laatste tijd, en gaat altijd voor in de strijd. Mentaal maakt het gewoon veel verschil uit als ie op het veld staat.

En van die supporters tja, gebeurt overal. Kijk eens naar Genk, standard, Gent, overal hetzelfde. Bij Club komt het gewoon meer over aangezien er meer volk in het stadion zit (behalve Standard dan).

Gaat idd altijd in de strijd maar gaat er dan altijd ook weer zwaar over met zijn matennaaierij ... En van die supporters, dan moet je maar eens een wedstrijd in de Bundesliga volgen ... daar maken de supporters (meestal) de sfeer door liederen te zingen en hun ploeg aan te moedigen ipv elk contact proberen de ref een kaart te laten trekken ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites