Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Fucking Anderlecht :-D Normaal zou ik blij zijn als ze verliezen, maar nu zorgen ze ervoor dat RMP erin blijft...

OHL - Club volgende week... Wil dat Club, maar OHL mag niet zakken. Dilemma.

Normaal zou ik blij zijn als Club verliest, maar ik hoop dat OHL zakt. :p

Ohja, en #Hasibuiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bwa, de club van OHL zou ik nu ook totaal niet missen in eerste klasse. Het elftal daarentegen wel. Het huidige STVV en Westerlo zijn nu ook niet bepaald echte meerwaardes voor eerste klasse natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkoord dat het op bestuursvlak en manier waarop de club geleid wordt verschrikkelijk is. Maar qua voetbal en fans horen we zeker in eerste thuis, in tegenstelling tot verschillende andere teams.

Qua voetbal wel, qua fans daar ben ik 't absoluut niet mee eens. Vind de achterban van OHL nogal carnavalesk. Not my cup of tea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OHL heeft itt sommige andere ploegen wel een achterban waar leven in zit, dat bedoelt hij.

Dat kan zijn, maar zo zitten er in tweede klasse (en lager) toch nog wel wat clubs. Denk maar aan Antwerp, Union of Lierse. Al is Leuven wel een leuke stad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carnavalesk? Wat in hemelsnaam bedoel je daar mee?

Dat het daar veel meer een sfeertje is van 'eens een avondje weg om pinten te zuipen'. Een beetje dezelfde toestanden als bij de nationale ploeg of bij Oranje. Een echte 'voetbal'sfeer hangt er m.i. niet.

[MENTION=3050]Michiel RAFC[/MENTION]; Hetzelfde kan gezegd worden van STVV hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het daar veel meer een sfeertje is van 'eens een avondje weg om pinten te zuipen'. Een beetje dezelfde toestanden als bij de nationale ploeg of bij Oranje. Een echte 'voetbal'sfeer hangt er m.i. niet.

[MENTION=3050]Michiel RAFC[/MENTION]; Hetzelfde kan gezegd worden van STVV hé.

Wauw, da's echt totaal niet waar. Je hebt echt een verkeerd beeld van ons, misschien moet je maar eens een wedstrijd bij ons meepikken voor je zulke uitspraken doet.

Het is niet omdat Leuven een studentenstad is dat het stadion vol met zatte studenten zit, integendeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is denk ik voor iedereen duidelijk dat Moeskroen gewoon niet in eerste thuishoort, daar komt geen 3000 man naar een match kijken; verwissel die met Antwerp en we zullen er al dicht tegen een "ideale" invulling zitten. De enige andere ploeg die "beduidend" onder de rest zit zou dan W-B zijn met rond de 5000; alle anderen komen vlotjes boven de 6000

W-B zou je dan kunnen inwisselen voor Lierse of Cercle (die zitten nu in de 4000 in tweede, die zullen er wel minstens 1000 bijkrijgen mochten ze stijgen)

*Maar W-B moet er niet per se uit voor mij ofzo.

OHL moet er gewoon inblijven vind ik; idem voor Sint-Truiden (al ben ik Truienaar, dus het zou raar zijn als ik iets anders zou zeggen :p); dat zijn teams die rond de 7500-8000 & 9500-10000 man per match trekken, die horen gewoon thuis in eerste, lijkt me geen discussie over.

*Al doet ons bestuur zowaar serieus z'n best om te degraderen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, da's echt totaal niet waar. Je hebt echt een verkeerd beeld van ons, misschien moet je maar eens een wedstrijd bij ons meepikken voor je zulke uitspraken doet.

Het is niet omdat Leuven een studentenstad is dat het stadion vol met zatte studenten zit, integendeel.

Heb ik al gedaan hoor, 't is daarom dat ik met dat gevoel zit. Ik vind het heel anders dan clubs als pakweg KV Mechelen, Lierse, Charleroi, Lokeren... Maar da's persoonlijke voorkeur hé. Van mij mag OHL er, zoals ik al zei, zeker in blijven. Leukste ploeg van de rechterkolom alleszins.

[MENTION=28259]Jebus4life[/MENTION]; ik zou er zelf ook graag een Union bij hebben. Traditionsverein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik al gedaan hoor, 't is daarom dat ik met dat gevoel zit. Ik vind het heel anders dan clubs als pakweg KV Mechelen, Lierse, Charleroi, Lokeren... Maar da's persoonlijke voorkeur hé. Van mij mag OHL er, zoals ik al zei, zeker in blijven. Leukste ploeg van de rechterkolom alleszins.

[MENTION=28259]Jebus4life[/MENTION]; ik zou er zelf ook graag een Union bij hebben. Traditionsverein.

Ik ben abonnee en heb nog nooit een "carnavalesk" gevoel gehad in Leuven. Altijd heel veel sfeer en drive van de supporters, die daar zitten om hun ploeg te steunen en niet enkel om te zuipen.

Zelf drink ik niet eens alcohol in het stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

STVV trekt toch veel supporters? Trokken in de heenronde gemiddeld 10.000 man, staan daarmee zelfs 6de.

In tweede klasse is het buiten Antwerp (gemiddeld 11.000) maar triestig gesteld. Cercle en Lierse halen de 5000 niet eens en maar 6 ploegen trekken meer dan 2000 supporters. Stel u voor dat er weer een ploeg als Tubize (1200) of White Star (200) in eerste klasse binnensukkelt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

giphy.gif

Hij was godverdomme gewoon door... Eén van mijn favoriete spelers maar zijn schwalbes beginnen enorm tegen te steken, niet moeilijk dat geen enkele scheidsrechter dan nog zal durven fluiten als het eens echt is. Bon, waardig uit de CL gestapt. Meer dan dit zat er niet in, we mogen trots zijn op ons eigen.

Verder, triestige jongens die Duitsers :cab:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160308_02172045

bewerkt door Messidona
Link naar opmerking
Deel via andere websites