Rossini' Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Snap ook niet dat OHL zo laag staat, beste van de degradatiekandidaten die ik gezien heb in Gent. Hopelijk is Westerlo de pineut, het is Bob Peeters erg gegund. Lokeren!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Nee, wil nog wel een Oost-Vlaamse derby volgende jaren! Bob Peeters is de grootste duts qua trainer in eerste klasse, dat hij maar wegzakt. Zijn ontslag bij Lokeren was niet meer dan terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Volg ik je niet in. Heeft WB gered, deed het bij Cercle ook goed. Ook bij Charlton deed hij het eerst zeer aardig, en da's daar zoiezo een absoluut trainerskerkhof. Bij Lokeren had hij slechter materiaal dan Leekens en presteerde niet slechter dan z'n opvolger. Alleen bij jullie zwaar gefaald ja, maar dat had iedereen gedaan op dat moment. Nu doet hij het ook uitstekend bij Westerlo. Die O'Loughlin, da's de grootste loser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Enkel bij Beveren is hij niet grandioos gefaald, ook de enige club waar hij niet ontslagen is. Hij vervalt altijd in dezelfde woorden van 'hard werken', en telkens hij bij een club komt moet hij even zeggen dat zijn spelers niet fit zijn. Die man heeft geen visie, bij Gent startte hij elke wedstrijd met een andere elf en dat was niet vanwege blessures of schorsingen. Gent had toen een enorm slechte kern maar stond wel op zes punten van PO1 toen hij overnam. Toen hij wegging stonden we in degradatiegevaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Westerlo en lokeren zijn toch veel mooiere ploegen dan dat Moeskroen. Laat die maar degraderen. Zo'n ongeregeld zootje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Lokeren is ongeveer even fout qua beleid hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Zou wel mooi zijn mocht Lokeren zakken, maar is jammer genoeg heel onwaarschijnlijk. Leekens, Lambrecht & Persoons samen naar tweede :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Messidonna een beetje anti-Peeters vanwege z'n passage bij Gent heb ik den indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Messidonna een beetje anti-Peeters vanwege z'n passage bij Gent heb ik den indruk. Nogal, slechtste trainer die ik bij Gent heb meegemaakt. Dan kun je Leekens wel geniepig enzo vinden, maar hij kan als trainer tenminste nog wel wat neerzetten. Bij Peeters is het meer iets doen zonder gedachte erachter en hopen op goed geluk. Die man is ook allesbehalve gemaakt voor het trainerschap. Zou hem als speler nooit serieus kunnen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Weeral Karelis :whistle: Lekkere ploeg volgend jaar hoor :huhu: Enkel een fatsoenlijke vervanger voor Kabasele weten te vinden( die waarschijnlijk gaat vertrekken) en een linksachter. Malinovsky eventueel proberen te kopen. ----------------------------------------Karelis/Samatta------------------------ Trossard/Kebano--------------Kebano/Schrijvers/Malinovsky------------Buffel/Bailey ----------------------Ndidi/Kumordzi------------Pozuelo/Heynen---------- Uronen/nieuw------Nieuw/Wouters---- Dewaest/Walsh----- Walsh/Castagne -------------------------------------Koteles/Bizot------------------------------------ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Anderlecht gaat Moeskroen in eerste houden als het zo door doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Die Angban, hoeveel rode kaarten heeft die al gepakt? Wat een loser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Bedankt he Anderlecht, sukkels :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Ja inderdaad bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Anderlecht is gewoon een fiasco, echt beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Fucking Kortrijk kan nog PO I halen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Leek me toch ruim buitenspel die 2-1 van Standard? Prima pot wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Ja 5 man buitenspel :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoe spannend :cab: Zou wel doodzonde zijn mocht OHL alsnog zakken, verdienen ze echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 De Jupiler Pro League doet goede zaken vandaag, weer twee topploegen erbij volgend seizoen met Moeskroen en Tubize. Wat een triomftocht had moeten worden, draait uit in een regelrechte afgang. Gevaert is alles naar de kl*ten aan het helpen door alles doorheen te schudden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoe spannend :cab: Zou wel doodzonde zijn mocht OHL alsnog zakken, verdienen ze echt niet. Ja, OHL mag echt niet zakken. Westerlo doet me vrij weinig dus die mogen uitzwaaien van mij. Bovenin hoop ik nog steeds op Charleroi in POI, fan van Mazzu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Charleroi kan PO I niet meer halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Kunnen ze niet op gelijke hoogte komen met Standard? Evenveel punten, maar beter doelsaldo en dus zesde plaats of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Gaat om gewonnen matchen denk ik. Beveren staat ook boven Lokeren ondanks een slechte doelsaldo, maar wel een match meer gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Oh op die manier, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten