Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Niet zo slim nee, maar dat betekent niet dat het meteen een penal is. Je gaat me niet vertellen dat je niet kan rechtstaan ook al ligt er een hand/arm op je rug, gewoon prima toneelspel van Walsh.

Zucht. Wat een dwaze scheidsrechter :-D Hij staat er met z'n neus op en laat gewoon verder spelen, tjongejonge.

Vossen ook weer geen klote waard.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap het ook niet nee, misschien dat Rexcoder ons daar meer kan over vertellen.

Defensief is het natuurlijk niet geweldig ;c Tegen Moeskroen bv. vergeten de 0-2 te maken en dan achterover leunen en vervolgens de boot ingaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja hoe komt het...

Verdediging trekt op geen kloten en onze puntspitsen zijn te zwak. Reynaud, Kanu en Monteyne zijn gewoon te slecht voor eerste klasse. Ja, ik zet Kanu er ook bij want die heeft ons al meer punten gekost dan iets anders. En in de spits hebben we Kostovski, Ojo en Regales. Kostovski (onze beste spits normaal) is een half seizoen geblesseerd geweest, Regales komt hopeloos te kort en Ojo, tja, die jongen kan gewoon niet voetballen, heeft er het lichaam niet voor. Het helpt ook niet dat we bijna al onze goals tegen krijgen op stilstaande fases, echt niet normaal. Op het middenveld hebben we ook gewoon te weinig wisselmogelijkheden. Houdret bv was tot eind januari onze enige back-up centraal, en die is niet goed genoeg.

Ik word er depressief van als je ziet dat we met jongens als Trossard (ik moet elke match van broek wisselen), Croizet en Bostock bij de laatste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites