Rexcoder Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Mja wij hebben wel het zwaarste programma... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Moeskroen heeft anders ook geen makkelijk programma met Anderlecht thuis en Zulte uit. Zij zitten in de slechtste papieren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Stiekem hoop ik op Lokeren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Wat een triestige grasmat van Genk, ga je schamen :-D Menig veld in provinciale ligt er beter bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Coopman (y) goeie assist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Prima aanval inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Hiervoor penal, maar alle :-D gebeurd niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ja gewoon achterlijk van de Bock, laat weer zn laag iq zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 (bewerkt) Niet zo slim nee, maar dat betekent niet dat het meteen een penal is. Je gaat me niet vertellen dat je niet kan rechtstaan ook al ligt er een hand/arm op je rug, gewoon prima toneelspel van Walsh. Zucht. Wat een dwaze scheidsrechter :-D Hij staat er met z'n neus op en laat gewoon verder spelen, tjongejonge. Vossen ook weer geen klote waard. 28 februari 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Vossen kan er helemaal niets van. Die fout op Claudemir kon hij ook penalty geven. Had eerst de man mee, dan bal. En die 2 commentators aub op de vlieger zetten en nooit meer terugkeren, wat een achterlijk duo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 die Bart Raes is sowieso een irritante commentator bij momenten. Daarnet ook "ja, de goal" bij die kans van Vanaken. Geluk bij een ongeluk, die Smet gaan ze in ieder geval niet laten fluiten in PO1. Althans dat hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Dikke save van Bizot op het einde! Brugge puntenverlies, belangrijk voor Anderlecht straks. Denk helaas dat ze wel weer gaan verliezen van Standard, altijd moeilijk tegen hun... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Al bij al verdiende overwinning voor Genk imo. En dat straks de Mauves die pipo's van Standard maar afmaken :D!: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Badji :-D En daar is dan 2,5m(?) voor betaald... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ongelofelijk hoe je het hier weggeeft in de eerste helft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Die Badji :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Op uw bakkes Valdes! Pollen thuis houden dikken dwaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Die Badji is het slechtste wat ik al bij Anderlecht heb gezien. Vierkante voeten, is traag en recupereert geen ballen. Niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) Op uw bakkes Valdes! Pollen thuis houden dikken dwaas :cab::-D HLN.be is een tabblad verder jongen. Leuke match wel gisteren. 29 februari 2016 bewerkt door Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 :cab::-D HLN.be is een tabblad verder jongen. Leuke match wel gisteren. Haha ik was misschien iets opgehitst door de wedstrijd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Verdiend punt. Volgende week Brugge inpakken en we zijn gered. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Chapeau toch wel, iedereen had ze afgeschreven maar wel 4 op 6 gepakt tegen Top 4 ploegen Al vraag ik me toch af hoe het zover is gekomen, zeker als je ze daarnet zag voetballen op Gent. Teveel goeie voetballers om zo laag te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Snap het ook niet nee, misschien dat Rexcoder ons daar meer kan over vertellen. Defensief is het natuurlijk niet geweldig ;c Tegen Moeskroen bv. vergeten de 0-2 te maken en dan achterover leunen en vervolgens de boot ingaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Snap ook niet dat OHL zo laag staat, beste van de degradatiekandidaten die ik gezien heb in Gent. Hopelijk is Westerlo de pineut, het is Bob Peeters erg gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Tja hoe komt het... Verdediging trekt op geen kloten en onze puntspitsen zijn te zwak. Reynaud, Kanu en Monteyne zijn gewoon te slecht voor eerste klasse. Ja, ik zet Kanu er ook bij want die heeft ons al meer punten gekost dan iets anders. En in de spits hebben we Kostovski, Ojo en Regales. Kostovski (onze beste spits normaal) is een half seizoen geblesseerd geweest, Regales komt hopeloos te kort en Ojo, tja, die jongen kan gewoon niet voetballen, heeft er het lichaam niet voor. Het helpt ook niet dat we bijna al onze goals tegen krijgen op stilstaande fases, echt niet normaal. Op het middenveld hebben we ook gewoon te weinig wisselmogelijkheden. Houdret bv was tot eind januari onze enige back-up centraal, en die is niet goed genoeg. Ik word er depressief van als je ziet dat we met jongens als Trossard (ik moet elke match van broek wisselen), Croizet en Bostock bij de laatste staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten