Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Raar, maar als ik in de schoenen van De Witte of Louwagie zou gestaan hebben zou ik hetzelfde gedaan hebben. Gezien wat hij betekent heeft voor Gent vroeger... toen hij naar Anderlecht vertrok hoopten we hem ooit nog eens terug te zien. Als je dan de kans krijgt... Denk dat er veel te negatief over wordt gesproken. Ja, hij heeft veel geld verdiend en heeft een luxueuze levensstijl maar qua voetbal is hij altijd professioneel geweest. En als hij echt de kantjes er vanaf zou lopen zal Hein hem meteen op zijn plaats zetten, daar twijfel ik niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar, maar als ik in de schoenen van De Witte of Louwagie zou gestaan hebben zou ik hetzelfde gedaan hebben. Gezien wat hij betekent heeft voor Gent vroeger... toen hij naar Anderlecht vertrok hoopten we hem ooit nog eens terug te zien. Als je dan de kans krijgt... Denk dat er veel te negatief over wordt gesproken. Ja, hij heeft veel geld verdiend en heeft een luxueuze levensstijl maar qua voetbal is hij altijd professioneel geweest. En als hij echt de kantjes er vanaf zou lopen zal Hein hem meteen op zijn plaats zetten, daar twijfel ik niet aan.

Mja, als je op basis daarvan transfers gaat doen, kom je natuurlijk wel in de problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar lijkt het op. Tenzij het bestuur echt zo hard in Boussoufa gelooft dat ze te lang talmen met in te grijpen. Maar 't is inderdaad wel goed dat ze hem maar gehuurd hebben. Al blijft hij natuurlijk wel geld kosten en is hij helemaal niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou denken dat je als bestuur toch even overlegt met je coach, zeker als die coach al zoveel bereikt heeft met je club...getuigt van weinig respect imo.

Hij zei zelf dat hij na de match vanop Waasland-Beveren op de hoogte is gebracht. Bous kwam een dag later, nipt voor het sluiten van de transfermarkt. Hein was dus wel degelijk op voorhand op de hoogte... Ok, niet vanaf het begin van de transfer maar als hij hem écht niet wou had hij daar toch nog kunnen ingrijpen denk ik dan. Ik denk dat het bestuur ervan uitging dat elke trainer wel blij zou zijn met een Boussoufa, versta ik wel. Hein heeft in de heenronde trouwens zelf gezegd dat hij meer verwacht van zijn bankzitters en wou meer concurrentie. Wel, die heeft hij deze winterstop toch zeker gekregen.

Snap heel de negatieve heisa niet... Als hij weer fit wordt, kan hij nog van sportieve meerwaarde zijn voor ons. Duidelijk. Is hij lui zal hij het erna toch wel moeilijker hebben om weer met dezelfde status ergens binnengehaald te worden. Als hij zichzelf boven de groep gaat stellen zal Hein hem wel op zijn plaats stellen en desnoods naar de B-kern sturen ofzo. Hij is tenslotte maar gehuurd, Gent scheurt hier echt zijn broek niet aan hoor. En dan nog, ik geloof dat Bous professioneler is dan iedereen denkt. Bij zijn vorige periode bij Gent was dat ook prima en ook bij Anderlecht waren er op dat vlak toch nooit problemen?! Ik geef er echt niet om dat hij in een witte Bentley rijd, zou ik ook doen als ik zoveel geld zou hebben. Dat hij een petje draagt en designerkledij... Neto draagt eveneens een petje.

Hein zal met zijn persconferentie wel een signaal willen uitgeven naar de groep en naar Bous. Want in zijn perspraatje over de wedstrijd vanavond klinkt het al veel gematigder: "Zijn verleden is voor mij van geen tel. Hij is één van de zes nieuwkomers en zal zich moeten bewijzen. In de eerste plaats door zijn fysieke achterstand weg te werken. Maar ook door zich te integreren in de groep. Boussoufa moet ‘one of the team’ worden. Wij zullen hem in beide aspecten zo goed mogelijk ondersteunen. Want als hij over zijn volle mogelijkheden beschikt, ben ik ervan overtuigd dat hij voor ons een rol van betekenis zal kunnen spelen".

Ik heb er vertrouwen in. Als het hem enkel om geld te doen was zou hij wel naar Qatar ofzo gegaan zijn. Niet naar ons.

bewerkt door Messidona
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo, zegt toch niks verkeerd? Kan me voorstellen dat je als trainer niet zit te wachten op een 'vedette' als je hebt aangegeven tevreden te zijn met de selectie.

Die jongen heeft nog niet meegetraind en hij roept al dat er geen plaats is voor ego's, dat Gent ook kampioen is geworden zonder Boussoufa. Boussoufa is geen god maar Hein is dat ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jongen heeft nog niet meegetraind en hij roept al dat er geen plaats is voor ego's, dat Gent ook kampioen is geworden zonder Boussoufa. Boussoufa is geen god maar Hein is dat ook niet.

Dat is meteen een signaal geven naar Bous zelf dat hij hard gaat moeten werken en zich volledig op het voetbal focussen, als naar de bestaande spelersgroep dat hij zeker geen voorkeursbehandeling zal krijgen. Hein zegt nooit zomaar iets in de pers. Hij heeft daarmee het bestuur en de spelers op scherp gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongetwijfeld, lijkt mij dan ook een zeer goede coach. Dit soort gedrag vind ik alleen persoonlijk niks, hier val je die jongen mee af en ook je eigen directie.

Ik vind het ook wel opmerkelijk dat Hein niet geinformeerd is, maar als Gent in Boussoufa een enorme aanwinst ziet, mogen zij hem gewoon aantrekken. Wordt toch niet van Hein's geld betaald? Hein is een passant tenslotte. Bij Ajax wordt alles bijna gedaan wat De Boer wilt, de club gaat steeds verder achteruit :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongetwijfeld, lijkt mij dan ook een zeer goede coach. Dit soort gedrag vind ik alleen persoonlijk niks, hier val je die jongen mee af en ook je eigen directie.

Ik vind het ook wel opmerkelijk dat Hein niet geinformeerd is, maar als Gent in Boussoufa een enorme aanwinst ziet, mogen zij hem gewoon aantrekken. Wordt toch niet van Hein's geld betaald? Hein is een passant tenslotte. Bij Ajax wordt alles bijna gedaan wat De Boer wilt, de club gaat steeds verder achteruit :cab:

Volgens mij wordt Boussoufa ook helemaal niet als enorme aanwinst gezien, althans niet op het veld. Puur voor zn verleden en naam wordt ie gehaald. Daarnaast heeft ie al 5 maand geen match meer gespeeld. Daarom dat Hein wil benadrukken dat hij niet hoger staat dan de rest, want collectief is toch wel het sleutelwoord al 2 jaar lang bij Gent.

Daarnaast kan je Hein moeilijk nog een passant noemen bij Gent. Nog nooit werd er zo goed gepresteerd en dat is puur zijn verdienste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wordt Boussoufa ook helemaal niet als enorme aanwinst gezien, althans niet op het veld. Puur voor zn verleden en naam wordt ie gehaald. Daarnaast heeft ie al 5 maand geen match meer gespeeld. Daarom dat Hein wil benadrukken dat hij niet hoger staat dan de rest, want collectief is toch wel het sleutelwoord al 2 jaar lang bij Gent.

Daarnaast kan je Hein moeilijk nog een passant noemen bij Gent. Nog nooit werd er zo goed gepresteerd en dat is puur zijn verdienste.

Boussoufa is toch gewoon enorm goed wanneer topfit en in vorm? Als ik Bouffoufa was geweest voelde ik mij iig niet welkom als ik dit allemaal hoor :cab:

En passant tuurlijk is Hein een icoon, maar uiteindelijk is het een trainer en gaat die niet 10 jaar bij Gent blijven (helaas).

Link naar opmerking
Deel via andere websites