Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Oeps, daar was ik een van (h). Tja, je kan het niet altijd juist hebben. Doet het nu geweldig bij Standard. Ik was eerst ook niet echt fan van hem, maar zie dat hij wel z'n kwaliteiten heeft als trainer.

Leuke ava trouwens [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION];

Je kan het altijd fout hebben over of iemand het gaat maken of niet hoor. Maar het was meer de mensen die zeiden dat hij een goed draaiend STVV verliet voor een Standard dat in problemen zit. Zei toen ook al wat moet Ferrera doen nadat aan het einde van het jaar Edmilson en Dompé weg zijn (nu ook nog eens Schoofs, dus het is helemaal leeg daar :r) en er dan geen grote club klaarstaat om je te halen? Dan kan het seizoen erop ineens een drama worden, waarna je dus weer begint van nul om jezelf op te werken naar een grote club. Standard zal altijd een grote club blijven in Belgie, ookal zouden ze dit seizoen geen playoff 1 halen. Als trainer zijnde van eender welke kleinere club, je kiest altijd voor Standard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2,5 miljoen voor die Schoofs. Is die gast echt zo'n talent misschien?

Nu 21 jaar, al 2 jaar kapitein en al meer als 100 matchen gespeeld voor STVV. Imo een potentiele topper voor de Belgische competitie, daarbuiten denk ik het niet.

Overigens wel perfect gehandeld van Gent. Anticiperen op een vertrek van Kums volgend jaar en nu Schoofs al laten inwerken in het systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg Michiel omtrent Schoofs. Denk dat die het niveau van Kums wel kan halen als ie onder Hein kan werken. Want Kums is ook nu pas echt uitgegroeid tot topper in onze competitie. Heb ook nog steeds de indruk dat die in een niet-dominante ploeg veel minder tot z'n recht komt. Heeft dan veel fouten nodig (zag je ook in de eerste helft zondag waar Standard bij vlagen de betere was).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedrag zou een pak lager liggen dan 2,5 miljoen, lijkt me een goede deal voor Gent. Ik zie in Schoofs wel potentie, van Kums had niemand een tijd terug gedacht dat die de Belgische competitie zou ontgroeien. Grote vraag is eerder waarom STVV z'n spelers zo goedkoop laat gaan...

El Messaoudi trouwens naar Mechelen, huur met aankoopoptie. Heeft vandaag al meegetraind en tekent vanavond of morgen een overeenkomst. We kunnen hem meteen gebruiken, want De Witte is geblesseerd, Cocalic viel zaterdag uit en volgens de laatste berichten heeft ook Vanlerberghe op training een blessure opgelopen. Spelers die van Lierse naar KV komen zijn tot nog toe altijd voltreffers geweest, dus ik zie het wel zitten ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160129_02097327

Ik schrik hier niet van, maar dit is toch echt weer klote voor ons. Speelde op een meer dan degelijk niveau en met de blessures van Cissé, Vanlerberghe, De Witte en Cocalic hebben we nu nog amper opties centraal achterin en op het middenveld. ;e Het wordt nog hopen dat El Messaoudi op tijd speelgerechtigd is en bovendien geen conditionele achterstand heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan die Vitas er wat van, [MENTION=30186]Messidona[/MENTION];?

Een beer van een vent, maar eigenlijk nooit een kans gekregen. Zit raar genoeg wel vaak bij de wedstrijdselectie. Kan er dus vrij weinig over zeggen. Hij zou dus beter af zijn bij Mechelen, toen Gent hem haalde was hij Servisch belofteninternational dus ik denk dat er toch wat in zit. Zijn fysiek heeft hij in ieder geval mee. Dan wel hopen dat Gent zelf nog een verdediger haalt of het gaat krap worden achterin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club eerder deze week: "we halen geen Zuid-Amerikanen op dit moment, liever iemand die er direct staat"

en vandaag: "Club stelt Braziliaanse spits Wesley Moraes voor" :cab:

Die is een partij goed, god. :< Zag hem op een jeugdtoernooi in Amsterdam een paar maanden terug. Speelde tegen Arsenal en ging echt als een beest tekeer. Absolute geweldenaar. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites