Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Weeral Standard, altijd hetzelfde. Als die club nu geen uitmatchverbod krijgt voor de rest van het seizoen weet ik het ook nietmeer. Dankzij deze marginalen mogen clubs als wij op buscombi naar teams als Lokeren en Knokke. Ben 100% voor uitfans maar Standard heeft genoeg kansen gekregen voor een tiental seizoenen.

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Netzwerk Dit soort randdebielen heb je toch niet enkel bij Standard?

Het is nog maar van vorig seizoen geleden dat die van Anderlecht de wedstrijd op Standard om zeep hebben geholpen.

Als Antwerp tegen Club moet spelen is het bijna ook iedere keer miserie..

Bij Gent hebben ze zich vorig seizoen ook al bezondigd aan dwaasheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei DGremlin:

@Netzwerk Dit soort randdebielen heb je toch niet enkel bij Standard?

Het is nog maar van vorig seizoen geleden dat die van Anderlecht de wedstrijd op Standard om zeep hebben geholpen.

Als Antwerp tegen Club moet spelen is het bijna ook iedere keer miserie..

Bij Gent hebben ze zich vorig seizoen ook al bezondigd aan dwaasheden.

Nee sorry deze vergelijking gaat echt niet op, je hebt gelijk dat overal debielen zitten maar bij Standard loopt het de laatste jaren de spuigaten uit. Standard is lang genoeg gepamperd geweest, die gasten doen nu eenmaal meer extreme dingen dan andere clubs. De bond heeft ze, zeker wat betreft als je de straffen naar andere clubs toe doortrekt, kansen genoeg gegeven. De laatste tijd zijn er altijd wel onderbrekingen als Standard tegen of Charleroi of Anderlecht speelt. Gaat dan van stoelen gooien tot aanstekers op spelers tot pyro naar supporters van de rivaal, allen dingen waar mensen gewond van geraken en niet goed te spreken zijn.

Als je club zelf al zegt zoals nu we laten ze thuis de komende wedstrijden tegen Anderlecht heb je het toch wel enorm verkorven lijkt me. Ik herinner me vorig seizoen nog dat ze bij ons (KVM) tennisballen op het veld gooiden omdat ze meteen 3-0 achterstonden. Opeens komen er 3 a 4 ultras op het veld, lopen naar de middencirkel om hun spelers wat uit te schijten en kunnen dan terug rustig plaats nemen in hun tribune, uiteraard proberen ze dan verder en verder te blijven gaan aangezien dingen ongestraft blijven.

Voor mijn part kan Standard de rest van het seizoen zonder uitfans gaan tot de club zelf meer sancties treft, die 'Ultras Inferno' doen ook al jaren maar op. We weten allemaal vanwaar het komt, Standard waant zich nog steeds topclub terwijl ze al jaren geen Europees meer doen en zelfs geen G5 meer zijn. Maar met die 777 partners zal dat de komende jaren zeker nietmeer beteren. Maar je kan niet nog een aantal jaar dit gedrag blijven accepteren.

Uiteraard zijn er ook problemen bij wedstrijden zoals Antwerp tegen Club etc maar neemt nooit zulke proporties aan. Wat Anderlecht-Standard is voor Wallonië is Anderlecht-Brugge voor ons Vlamingen en bij die wedstrijden zijn altijd een pak minder problemen. Gent erbij gaan halen is echt een lachtertje sorry, die gasten doen bijna nooit wat en de helft zijn succeso.

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Lensherr:

Als ik Gent was ging ik shoppen in Leuven voor een nieuwe doelman.

Ik ben nog zeker niet overtuigd eerlijk gezegd (hoewel hij er een paar goed uithaalde tegen STVV). Blijft wel heel veel op zijn lijn staan en laat vrij veel ballen los. Ook nog jong en weinig ervaring, dus hopelijk zit er nog marge op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lensherr:

Ik zag Ashimeru invallen. Hij werkte wel op het middenveld maar soms denk ik echt dat de terugkeer van sommige spelers na hun blessure eerder een nadeel dan een voordeel is voor ons elftal.

Goh ik vond Leoni anders goed invallen na zijn blessure. Maar Ashimeru is gewoon te weinig. Mag echt vertrekken. Vond de wissels van Riemer echt niet top. Ik denk dat je echt over Standard kon en dan moet je wat doen die impact kan hebben. Tweede spits ingooien en iets anders gaan opstellen misschien. Nu is er gewoon positie per positie gewisseld. Ashimeru voor Rits lijkt mij nutteloos. Dan had ik eerder rond minuut 70 Verschaeren en Rits eruit gehaald voor Amuzu en Leoni. Speel je met Leoni en Stroeykens voor Delaney en daarna pas Vazquez brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites