Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Djurovski:

Gedwongen om 90 minuten naar Vertonghen te kijken arme ik

En dan ook zo slap starten pff 

Ik was gelukkig niet gedwongen om naar Anderlecht te kijken. Zag de opstelling met veel werkpunten en het 1ste doelpunt. Zoals altijd stevig begin, daarna weinig creativiteit en beperkte voetballers op het middenveld en trage buitenspelers en dan zie je na een goeie start die kenmerkende terugval. Toen had ik het al afgezet. Ik kan daar echt niet meer naar kijken :-D. Mooi dat ze winnen maar zo blijft dat toch echt niet duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

Ik was gelukkig niet gedwongen om naar Anderlecht te kijken. Zag de opstelling met veel werkpunten en het 1ste doelpunt. Zoals altijd stevig begin, daarna weinig creativiteit en beperkte voetballers op het middenveld en trage buitenspelers en dan zie je na een goeie start die kenmerkende terugval. Toen had ik het al afgezet. Ik kan daar echt niet meer naar kijken :-D. Mooi dat ze winnen maar zo blijft dat toch echt niet duren

Uiteindelijk weer zon wedstrijd die we niet hoeven te verliezen zoals eigenlijk de laatste 4. Grote niet te missen kans missen op 2-2 kwartier voor tijd. Om daarna de 1-3 tegen te krijgen. Al zat daar volgens mij een handsbal vooraf bij. Heb je dit dus ook gemist 

IMG20230930170934.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-9-2023 om 21:24 zei FlyD:

Club Nxt speelt zijn thuiswedstrijden in 'The Nest', dat is tegenwoordig wel echt eigendom van Club en dus hun eigen stadion.

De jeugd van OHL speelt meestal op het (slechte) veld van Tienen, maar zo nu en dan ook eens in ons eigen stadion.

'The Nest' aka Schiervelde is toch gehuurd door Club, niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Netzwerk:

'The Nest' aka Schiervelde is toch gehuurd door Club, niet?

Van de gemeente bedoel je? Dat zou kunnen. Ik bedoelde meer dat het hun vaste thuisbasis is (van de jeugd). Andere u23 teams spelen vaak hun wedstrijden op de site van een andere club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat jullie geluk ooit moest eindigen.

Ik kan elke week een bloemlezing maken over de fases die Genk tegen krijgt, en waarbij de uitleg belachelijk is. Zoals in de titelmatch tegen Antwerp waar opeens lichte penaltyfouten niet genoeg waren om penalty te geven omdat het een titelmatch was.

Of de 2 belachelijke kaarten van Bonsu Baah, om maar snel wat te noemen.

bewerkt door Glenn08
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen wereldnieuws maar Winkel Sport (3e klasse) stopt er helaas mee na dit seizoen. Mede doordat de hoofdsponser na 33 jaar stopt en naar SK Roeselare trekt kan de club niet verder op zo'n hoog niveau en gaat verder met de jeugd en het B-team. Niet verwonderlijk als je ziet welke (prof)budgetten er zijn in 3e klasse, maar blijft jammer dat zo'n gezellige gemeenteploeg dan moet stoppen. Iets wat de laatste jaren nog meer gebeurt in 3e,4e en zelfs 5e klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites