Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Tim':

Over hem heb ik goede verhalen gehoord. Kloppen die ook?

Hij is de architect van de huidige jeugdopleiding van Anderlecht. Hij heeft die helemaal gemoderniseerd en waar er vroeger nauwelijks spelers konden doorbreken, wisten tal van jeugdspelers door te breken onder leiding van Kindermans.

Hij was natuurlijk afhankelijk van het talent dat voorhanden was, maar met spelers als o.a. Kompany, Lukaku, Tielemans die doorstroomden naar de A-kern mag hij toch wel enkele erg mooie pluimen op zijn hoed steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei DGremlin:

Antwerp doet in ieder geval een toptransfer met het aantrekken van Jean Kindermans.

Dat lag al maanden vast. Beetje een rare situatie het laatste half jaar bij Anderlecht.

9 uur geleden zei Tim':

Over hem heb ik goede verhalen gehoord. Kloppen die ook?

Zeker niet allemaal.

9 uur geleden zei DGremlin:

Hij is de architect van de huidige jeugdopleiding van Anderlecht. Hij heeft die helemaal gemoderniseerd en waar er vroeger nauwelijks spelers konden doorbreken, wisten tal van jeugdspelers door te breken onder leiding van Kindermans.

Hij was natuurlijk afhankelijk van het talent dat voorhanden was, maar met spelers als o.a. Kompany, Lukaku, Tielemans die doorstroomden naar de A-kern mag hij toch wel enkele erg mooie pluimen op zijn hoed steken.

In zijn begintijd heeft hij de jeugdopleiding geprofessionaliseerd en er veel geld tegenaan kunnen gooien. De laatste jaren is dat behoorlijk anders. De jeugdopleiding van Anderlecht ligt qua werking en faciliteiten ver achter op sommige andere clubs in België. Jean was vooral nog voor zichzelf bezig (macht en geld).

5 uur geleden zei Lensherr:

Groot verlies voor Anderlecht

Dat betwijfel ik. Volgens mij is het vooral goed voor Anderlecht. Eindelijk duidelijkheid en een nieuwe frisse wind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites