Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Standard heerst. Heb het al eens gezegd, maar ik zie die echt nog serieus meedoen om de titel.

Om de titel? Ze zullen playoff 1 wel halen en Europees plaatsje bemachtigen denk ik, maar de titel zie ik ze dus echt niet halen hoor.. :r Ik zou het wel willen, dat ze mee om de titel strijden. Ben echt fan van Ferrera als trainer en Edmilson als speler, dus gun het ze sowieso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de titel? Ze zullen playoff 1 wel halen en Europees plaatsje bemachtigen denk ik, maar de titel zie ik ze dus echt niet halen hoor.. :r Ik zou het wel willen, dat ze mee om de titel strijden. Ben echt fan van Ferrera als trainer en Edmilson als speler, dus gun het ze sowieso.

Ik zie ze top drie halen. Club en Anderlecht zijn echt zwak dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ze top drie halen. Club en Anderlecht zijn echt zwak dit jaar.

Top 3 halen of strijden om de titel zijn wel twee compleet verschillende dingen. Club en Anderlecht kunnen dan misschien wat slechte periodes hebben, maar die zullen er tijdens de playoffs echt wel staan hoor. Laat Standard het niveau van deze 2 wedstrijden maar langere tijd volhouden eerst, daarna kunnen we spreken over of ze het wel of niet goed gaan doen in de playoffs.

Valdes zou in ieder geval ook wel veel helpen :r Als hij serieus komt is dat wel een heerlijke transfer, al is het maar voor een halfjaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hoop ik voor jullie dat ze nog pieken. Maar je kan toch niet ontkennen dat het dit jaar nog niet veel soeps is geweest qua spel?

Thuis 30 op 33 gehaald. Alleen op het spel buitenshuis valt iets te zeggen ja. Daarnaast vergeet je ook ff makkelijk dat we al bijna heel het seizoen met 7-10 geblesseerden zaten. Spel zal wel verbeteren hoor, nu Rafa terug is, Engels fit, Vanaken die zn vaste plaats heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat het spel van Club nu niet leuk is om naar te kijken. Daar kan ik Rossini in volgen, maar als topclub moet je gewoon punten pakken, zelfs al speel je niet goed. Club doet dat thuis wel, 30 op 33 en 30 doelpunten voor met maar 8 tegen. Thuis zijn ze statistisch gezien het sterkst van de competitie, uit is het gewoon minder. Maar toch zie ik Club niet graag spelen dus ik snap zijn punt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites