Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Seizoenskaarten kwamen maar niet binnen.Terwijl ze wel op actief stonden. Vandaag maar is de andere email geopend van het tweede account. Geachte heer..... Zou u even naam en adres van de andere kaart kunnen doorgeven :classic_ninja: Gedaan en even later de bevestiging dat de kaarten vandaag nog op de post gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TomFsoccer:

Zeer blij met Patris, goede aanwinst

32 minuten geleden zei Lensherr:

Patris zie ik ook graag spelen

Goede opleiding gehad :D

Patris speelde inderdaad een heel goede eerste helft. Deed Ajax pijn aan die kant. 

Verder zat er weinig in dit Anderlecht. Winnen vooral omdat Ajax slecht verdedigt en Anderlecht de kansen goed afmaakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei FlyD:

Goede opleiding gehad 

Patris speelde inderdaad een heel goede eerste helft. Deed Ajax pijn aan die kant. 

Verder zat er weinig in dit Anderlecht. Winnen vooral omdat Ajax slecht verdedigt en Anderlecht de kansen goed afmaakte.

Helemaal eens met je analyse. Daarnaast vond ik Debast zeker in het begin niet goed. Van Dreyer ben ik helemaal geen fan. Wel een goede kaats met het eerste doelpunt maar daarvoor voor een "toonaangevende speler" zoals Fredberg hem noemt zeer slordig en als men zijn linkerbeen afdekt is het gewoon hopeloos. Theo Leoni mag ook steeds meer speelminuten krijgen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lensherr:

Helemaal eens met je analyse. Daarnaast vond ik Debast zeker in het begin niet goed. Van Dreyer ben ik helemaal geen fan. Wel een goede kaats met het eerste doelpunt maar daarvoor voor een "toonaangevende speler" zoals Fredberg hem noemt zeer slordig en als men zijn linkerbeen afdekt is het gewoon hopeloos. Theo Leoni mag ook steeds meer speelminuten krijgen 

Ik vraag mij bij Dreyer af of die niet eerder rond de 10 kan spelen? Ik zag dat ze hem een aantal keer diep stuurden, maar Dreyer is toch echt verre van snel op die flank...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei TomFsoccer:

Ik vraag mij bij Dreyer af of die niet eerder rond de 10 kan spelen? Ik zag dat ze hem een aantal keer diep stuurden, maar Dreyer is toch echt verre van snel op die flank...

Klopt. Nu lijkt Dreyer een vrije rol te hebben maar het ziet er allemaal beperkt uit ;c. Maar in Mauve zei Fredberg dat hij een 433 met de punt naar achteren wil spelen met een linksvoetige rechts en een rechtsvoetige links gekoppeld aan een targetman en elke aankoop is gericht aan die manier van spelen. Nu heb ik echt zo een gevoel dat die zo belangrijk word gemaakt door Fredberg omdat hij een Deen is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bogatyr:

Kunnen onze Nederlandse vrienden iets meer vertellen over Justin Lonwijk?

Ik ken hem eigenlijk alleen echt van de Europese voorrondewedstrijden van FC Utrecht in het seizoen 2019/20 tegen Zrinjski Mostar. En daar hadden ze net zo goed mij kunnen opstellen. Maar toen speelde hij als spits en tegenwoordig als middenvelder volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Nederlandse vriend van me vertelde dat hij niet bijzonder was maar spelers die in Nederland het minder doen, doen het dan vaak weer goed in België. Lonwijk speelde ook voor Viborg dacht ik? Dus Fredberg zal dan wel weten wat hij in huis heeft gehaald. Tot nu toe op Dreyer na vind ik elke transfer wel meevallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites