neva Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 36 minuten geleden zei Bogatyr: Anderlecht lijkt er klaar voor Feyenoord verloor vorig jaar in de voorbereiding nog met 0-7 van Kopenhagen, dus het zegt nog niet zo heel veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Er zullen nog wel Deense transfers komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Jammer dat ze Zalazar niet hebben kunnen overtuigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Seizoenskaarten kwamen maar niet binnen.Terwijl ze wel op actief stonden. Vandaag maar is de andere email geopend van het tweede account. Geachte heer..... Zou u even naam en adres van de andere kaart kunnen doorgeven Gedaan en even later de bevestiging dat de kaarten vandaag nog op de post gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Op welk niveau stromen de dames binnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Op 19-7-2023 om 18:53 zei Djurovski: Hoelang heb jij je handen niet gewassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Mooie, terechte overwinning van Anderlecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Zeer blij met Patris, goede aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Patris zie ik ook graag spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 1 uur geleden zei TomFsoccer: Zeer blij met Patris, goede aanwinst 32 minuten geleden zei Lensherr: Patris zie ik ook graag spelen Goede opleiding gehad Patris speelde inderdaad een heel goede eerste helft. Deed Ajax pijn aan die kant. Verder zat er weinig in dit Anderlecht. Winnen vooral omdat Ajax slecht verdedigt en Anderlecht de kansen goed afmaakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Verder is de leegloop bij Union verder ingezet na een record uitgaande transfer met Boniface naar Bayer04. Moeten toch gaan opletten dat ze geen slachtoffer worden van hun eigen succes, van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 10 uur geleden zei Thierryvane: Hoelang heb jij je handen niet gewassen? 2 uur ervoor niet iedereen heeft een kantoorbaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 30 minuten geleden zei FlyD: Goede opleiding gehad Patris speelde inderdaad een heel goede eerste helft. Deed Ajax pijn aan die kant. Verder zat er weinig in dit Anderlecht. Winnen vooral omdat Ajax slecht verdedigt en Anderlecht de kansen goed afmaakte. Helemaal eens met je analyse. Daarnaast vond ik Debast zeker in het begin niet goed. Van Dreyer ben ik helemaal geen fan. Wel een goede kaats met het eerste doelpunt maar daarvoor voor een "toonaangevende speler" zoals Fredberg hem noemt zeer slordig en als men zijn linkerbeen afdekt is het gewoon hopeloos. Theo Leoni mag ook steeds meer speelminuten krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Eupen gewonnen van Marseille. Zin in zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 2 uur geleden zei Lensherr: Helemaal eens met je analyse. Daarnaast vond ik Debast zeker in het begin niet goed. Van Dreyer ben ik helemaal geen fan. Wel een goede kaats met het eerste doelpunt maar daarvoor voor een "toonaangevende speler" zoals Fredberg hem noemt zeer slordig en als men zijn linkerbeen afdekt is het gewoon hopeloos. Theo Leoni mag ook steeds meer speelminuten krijgen Ik vraag mij bij Dreyer af of die niet eerder rond de 10 kan spelen? Ik zag dat ze hem een aantal keer diep stuurden, maar Dreyer is toch echt verre van snel op die flank... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Konan N'Dri naar OHL. Alle drie de sterkhouders weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 42 minuten geleden zei TomFsoccer: Ik vraag mij bij Dreyer af of die niet eerder rond de 10 kan spelen? Ik zag dat ze hem een aantal keer diep stuurden, maar Dreyer is toch echt verre van snel op die flank... Klopt. Nu lijkt Dreyer een vrije rol te hebben maar het ziet er allemaal beperkt uit . Maar in Mauve zei Fredberg dat hij een 433 met de punt naar achteren wil spelen met een linksvoetige rechts en een rechtsvoetige links gekoppeld aan een targetman en elke aankoop is gericht aan die manier van spelen. Nu heb ik echt zo een gevoel dat die zo belangrijk word gemaakt door Fredberg omdat hij een Deen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Heb het niet op de voet gevolgd, maar is er qua transfers nog iets interessants gebeurd bij Antwerp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 5 uur geleden zei Michaelinho*: Heb het niet op de voet gevolgd, maar is er qua transfers nog iets interessants gebeurd bij Antwerp? Ondrejka en George ilenikhena zijn er 2 om in de gaten te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 RWDM heeft de hele staf buiten gezet een week voor aanvang van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 11 uur geleden zei ElMarcos: RWDM heeft de hele staf buiten gezet een week voor aanvang van de competitie. Nu al het lachertje van 1A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Kunnen onze Nederlandse vrienden iets meer vertellen over Justin Lonwijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 54 minuten geleden zei Bogatyr: Kunnen onze Nederlandse vrienden iets meer vertellen over Justin Lonwijk? Ik ken hem eigenlijk alleen echt van de Europese voorrondewedstrijden van FC Utrecht in het seizoen 2019/20 tegen Zrinjski Mostar. En daar hadden ze net zo goed mij kunnen opstellen. Maar toen speelde hij als spits en tegenwoordig als middenvelder volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Een Nederlandse vriend van me vertelde dat hij niet bijzonder was maar spelers die in Nederland het minder doen, doen het dan vaak weer goed in België. Lonwijk speelde ook voor Viborg dacht ik? Dus Fredberg zal dan wel weten wat hij in huis heeft gehaald. Tot nu toe op Dreyer na vind ik elke transfer wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten