Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat heb je met Eupen eigenlijk @Djurovski

Paar keer wezen kijken. Wil seizoenskaart halen voor komend seizoen. Enigste betaalde Duitstalige club in België. Stadion ligt mooi. 

In mn novelle staat het wel wat uitgebreider beschreven 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind als buitenstaander Eupen eigenlijk ook wel een geinige club. Zoals @Djurovskiook zegt de enige club op het hoogste niveau uit Duitstalig België. Leuk stadje wel en vriendelijke mensen in Café Penalty op de hoek van het stadion. Grootste probleem is alleen dat ze dramatisch voetbal spelen. Al ben ik stiekem wel blij dat ze op het hoogste niveau blijven. Op Zulte wellicht na vind ik de overige degradanten geen gemis voor de Pro League. Nu nog hopen dat RWDM promoveert en je hebt een heerlijke competitie volgend jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Christian.:

Ik vind als buitenstaander Eupen eigenlijk ook wel een geinige club. Zoals @Djurovskiook zegt de enige club op het hoogste niveau uit Duitstalig België. Leuk stadje wel en vriendelijke mensen in Café Penalty op de hoek van het stadion. Grootste probleem is alleen dat ze dramatisch voetbal spelen. Al ben ik stiekem wel blij dat ze op het hoogste niveau blijven. Op Zulte wellicht na vind ik de overige degradanten geen gemis voor de Pro League. Nu nog hopen dat RWDM promoveert en je hebt een heerlijke competitie volgend jaar. 

In de stad hebben ze ook leuke plekjes trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Christian.:

Staat niets boven het Swolsch Cafe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-4-2023 om 22:40 zei PJHoutman:

Vervallen gele kaarten bij de play-offs?  Zag dat Bartje de laatste twee weken niet bij de selectie zat omdat hij al op 9 stond en bij een volgende kaart twee wedstrijden zou moeten missen.

Yes teller is op 0 gezet. Nu is het een schorsing na 3 gele kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Glenn08:

Proficiat met den titel @Michiel RAFC. Ma wa een irritante ploeg is Antwerp om tegen te spelen. 

Maar oke was de titelstrijd tussen Antwerp, en eender welke ploeg da ni Genk was, en kzou het ook geweldig vinden.

Ik vond Genk - met Paintsil op kop - ook heel irritant. Paintsil zit vanaf minuut 1 te provoceren, El Khannouss die komt vieren voor onze supporters na het doelpunt, ... Toevallig hebben beide heren ook geen bal goed geraakt.

Verdiende overwinning gisteren in mijn ogen, maar alles ligt nog open. Ik durf het niet voorspellen. Antwerp is misschien wel het stabielst. Genk heeft geen plan B als het voetballend niet lukt. Die Tolu is echt dra-ma-tisch zeg. En gaf ook niet echt een gretige indruk toen hij inviel. Maar Genk heeft aanvallend sowieso wel de meeste kwaliteiten. En Union wint toch ook maar weer op Brugge. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2022 om 11:08 zei Bogatyr:

Ik denk een sterk Antwerp dit seizoen. Met Alderweireld, Janssen en Christopher Scott toch lekker ingekocht. Ik denk dat we nog wel het één en ander mogen verwachten bij de Great Old. De voorbereiding was heel goed. Met een 2-1 overwinning tegen Dinamo Kiev voor het goede doel

Correcte voorspelling

Anderlecht verwacht ik ook een pak sterker dan vorig seizoen. Ze hebben met Esposito en waarschijnlijk Fabio Silva opnieuw een mooie voorlinie. Het aanstormend talent zoals El Hadj en Kana hoop ik ook vaak te zien net zoals Duranville, een jeugd product dat in de voorbereiding zijn kans krijgt en een sterke indruk maakt. Voorbereiding was enorm goed. Met onder meer een 3-0 winst tegen Lyon in hun galawedstrijd.

Geen correcte voorspelling. Twee van de aangegeven talenten zijn ook weg.

Bij Club Brugge verwacht ik nog uitgaande transfers met de Ketelaere (Milan) en hopelijk vertrekt Noa Lang ook nog. Iedereen is hem beu gezien en zijn gedrag ook, behalve de Bruggelingen zelf. Ik denk dat ze in eerste seizoen onder Hoefkens een minder seizoen gaan draaien. Hun voorbereiding was wisselvallig, maar ze hebben de supercup tegen Gent wel gewonnen. 

Correcte voorspelling. 

Genk zal wel opnieuw mee bovenin meedraaien. Ze hebben een geweldige coach binnengehaald met Wouter Vrancken (die van Mechelen komt). Dessers is terug. Ook Onuachu is er nog, al zou het me verbazen dat die niet vertrekt deze transferperiode. Verder staat Vrancken wel voor aanvallend voetbal waar het team vecht voor elkaar. Dus ik kijk wel uit naar goede prestaties van de Limburgers. De Voorbereiding was wel wisselvallig.

Correcte voorspelling.

Verder verwacht ik Oostende en Westerlo als revelaties dit seizoen. 

Oostende mag duidelijk zijn dat dit fout is. Van Westerlo klopt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michiel RAFC:

Ik vond Genk - met Paintsil op kop - ook heel irritant. Paintsil zit vanaf minuut 1 te provoceren, El Khannouss die komt vieren voor onze supporters na het doelpunt, ... Toevallig hebben beide heren ook geen bal goed geraakt.

Verdiende overwinning gisteren in mijn ogen, maar alles ligt nog open. Ik durf het niet voorspellen. Antwerp is misschien wel het stabielst. Genk heeft geen plan B als het voetballend niet lukt. Die Tolu is echt dra-ma-tisch zeg. En gaf ook niet echt een gretige indruk toen hij inviel. Maar Genk heeft aanvallend sowieso wel de meeste kwaliteiten. En Union wint toch ook maar weer op Brugge. 

Paintsil is al enkele weken als ne gefrustreerde aant rondlopen ja. Haalt zichzelf zo bij bepaalde wedstrijden uit het spel.

En ik denk gewoon dat Tolu nog niet echt fit fit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites