JanVertonghen Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Dacht die gozer van Anderlecht dat hij in de fik stond ofzo? Snap anders niet zo goed wat je eraan hebt om te blijven rollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Geen idee wat Stengs daar bezielde, maar zo'n slaande beweging verdient altijd rood. En dat Raman daarna al even dom was, dat verbaasd jammer genoeg al niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 (bewerkt) Inderdaad altijd rood voor Stengs. Op een ander beeld zag ik duidelijk een slag naar het gezicht. Van Raman zijn we niet anders gewoon. @Rogier. 14d8373e4d46a94c57663a9bb01a3915.mp4 29 januari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Rood is terecht, maar meer dan 1 of 2 matchen hoeft dat toch ook niet te zijn? De media doet haar werk weer door over 6-8 speeldagen te spreken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 1 uur geleden zei Michiel RAFC: Rood is terecht, maar meer dan 1 of 2 matchen hoeft dat toch ook niet te zijn? De media doet haar werk weer door over 6-8 speeldagen te spreken En dan zal Filip Joos er vanavond in Extra Time nog wel iets ergens van maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 2 uur geleden zei Michiel RAFC: Rood is terecht, maar meer dan 1 of 2 matchen hoeft dat toch ook niet te zijn? De media doet haar werk weer door over 6-8 speeldagen te spreken Het bondsparket vraagt 3 speeldagen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Dieje zot gedraaide marginaal De Laet verdiende daar eigenlijk meer de rode kaart. In ander nieuws, Onuachu die op vertrekken staat, weg titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 17 uur geleden zei Glenn08: Dieje zot gedraaide marginaal De Laet verdiende daar eigenlijk meer de rode kaart. In ander nieuws, Onuachu die op vertrekken staat, weg titel. Jammer voor Genk & voor de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Benieuwd wie ze nog halen als vervanger.. Maar sowieso een aderlating natuurlijk. Anderzijds mag het een wonder heten dat ze hem bij Genk zolang konden houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Eupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Vet om te zien dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Jan & Toby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Op 29-1-2023 om 15:16 zei Bogatyr: Stengs elevensportsbe_167500173239381.mp4 elevensportsbe_1675001732393211.mp4 Nu ik dit zo terug zie, is het toch belachelijk dat Raman daar een eerste gele kaart krijgt voor dat duwtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Met een overwinning vandaag kunnen we Antwerp ook stilletjes gaan uittellen voor de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 23 uur geleden zei Glenn08: Met een overwinning vandaag kunnen we Antwerp ook stilletjes gaan uittellen voor de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 1 minuut geleden zei Michiel RAFC: Arteaga kopen? Ooit geraakt dat geluk van jullie wel op hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Glenn08: Arteaga kopen? Ooit geraakt dat geluk van jullie wel op hoor Gevleide overwinning idd. Maar geluk is het niet per se vind ik, staat gewoon een heel goede organisatie. Moet er ook rekening mee houden dat we +- 12 spelers beschikbaar hebben momenteel en veel creatieve spelers ontbreken. 13 februari 2023 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 1 minuut geleden zei Michiel RAFC: Gevleide overwinning idd. Maar geluk is het niet per se vind ik, staat gewoon een heel goede organisatie. Moet er ook rekening mee houden dat we +- 12 spelers beschikbaar hebben momenteel en veel creatieve spelers ontbreken. Schitterende assist wel van Arteaga, pre assist kan ook wel tellen. Al kreeg hij veel te veel vrijheid om die bal te trappen. Ik moet zeggen, jullie spelen echt wel irritant/slim voetbal. 2 beren vanachter, en van de moment dat jullie voorstaan weet ook heel de ploeg perfect hoe ze een wedstrijd dood kunnen doen. Bij ons is het vertrek van Onuachu nog niet echt opgevangen. En ontbrekende spelers toch alleen Stengs? Die normaal altijd speelt? En die Muja misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Glenn08: Schitterende assist wel van Arteaga, pre assist kan ook wel tellen. Al kreeg hij veel te veel vrijheid om die bal te trappen. Ik moet zeggen, jullie spelen echt wel irritant/slim voetbal. 2 beren vanachter, en van de moment dat jullie voorstaan weet ook heel de ploeg perfect hoe ze een wedstrijd dood kunnen doen. Bij ons is het vertrek van Onuachu nog niet echt opgevangen. En ontbrekende spelers toch alleen Stengs? Die normaal altijd speelt? En die Muja misschien? Dat voetbal is ook alleen maar nu, door het ontbreken van zoveel spelers. Daarvoor vond ik ons wel echt een goed voetballende ploeg. Yusuf, Gerkens, Muja, Valencia, Miyoshi, Vines en gisteren Stengs. Engels ook, maar die reken ik niet meer tot onze ploeg. Trouwens @Glenn08 heb de match niet kunnen zien, was zelf aan het voetballen. Lees zoveel goede dingen over Keita. Was die effectief zo goed? Komt in samenvattingen nooit voor, maar dat is zijn rol misschien ook niet. 13 februari 2023 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Heeft het ontbreken van Yusuf, en Gerkens niet juist gezorgd dat Stengs centraal komt, en die dan ook eindelijk zeer goed speelt? En ik denk dat Avila ipv Vines ook geen slechte wissel is. Valencia ken ik niet goed genoeg. Engels zou volgens mij sowieso niet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 27 minuten geleden zei Glenn08: Heeft het ontbreken van Yusuf, en Gerkens niet juist gezorgd dat Stengs centraal komt, en die dan ook eindelijk zeer goed speelt? En ik denk dat Avila ipv Vines ook geen slechte wissel is. Valencia ken ik niet goed genoeg. Engels zou volgens mij sowieso niet spelen. Klopt allemaal wel, maar gisteren bestaat onze bank uit: 1 doelman, Bataille, Scott (die van 4e klasse Duitsland komt) en 4 jeugdspelers. Dus wordt wel wat krap zo naar wisselmogelijkheden toe Sowieso zijn er iets te weinig creatieve spelers aanwezig, dus daar missen we Miyoshi en Valencia wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 2 uur geleden zei Michiel RAFC: Klopt allemaal wel, maar gisteren bestaat onze bank uit: 1 doelman, Bataille, Scott (die van 4e klasse Duitsland komt) en 4 jeugdspelers. Dus wordt wel wat krap zo naar wisselmogelijkheden toe Sowieso zijn er iets te weinig creatieve spelers aanwezig, dus daar missen we Miyoshi en Valencia wel. Dat probleem hadden wij in de heenronde ook, op de flanken hadden we eigenlijk geen wissels. Met de komst van Sor, en El Hadj kunnen we nu vooraan wel wat meer wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Die Slimani doet het toch maar even voor Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 De VAR wordt hier met de wedstrijd belachelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Als KVM supporter vond ik het ook een zware rode kaart. Je kan als argument geven dat het langs achter was en dat zijn enkel geplooid zit. Schoofs had zelf ook een gele kaart mogen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten