cimbomcu Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Naja als je zo omgaat met Vormer, maar ook opeens één van je betere spelers buiten de selectie laat met Olsen om een signaal af te geven ben je simpelweg trainer voor de categorie Kozakken Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 7 minuten geleden zei cimbomcu: Naja als je zo omgaat met Vormer, maar ook opeens één van je betere spelers buiten de selectie laat met Olsen om een signaal af te geven ben je simpelweg trainer voor de categorie Kozakken Boys. Huh? Dat is een zeer rare denkwijze in het algemeen hahaha zo kort door de bocht. Dat ter zijde, ik zag Club specifiek tegen OHL kans na kans krijgen. OHL heeft letterlijk niets gebracht. Er waren 2 tot 3 mogelijks 100% kansen bij, als die binnen zitten en je gaat met een 3-0 of 3-1 naar huis dan spreekt niemand negatief over deze wedstrijd. Dat kan je toch echt niet op de trainer afschuiven als een speler naast het doel trapt, kom op zeg. Wanneer gaan we beginnen met spelers aansprakelijk te houden in plaats van telkens naar de trainer te wijzen. Dit komend van een Anderlecht supporter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 5 minuten geleden zei TomFsoccer: Huh? Dat is een zeer rare denkwijze in het algemeen hahaha zo kort door de bocht. Dat ter zijde, ik zag Club specifiek tegen OHL kans na kans krijgen. OHL heeft letterlijk niets gebracht. Er waren 2 tot 3 mogelijks 100% kansen bij, als die binnen zitten en je gaat met een 3-0 of 3-1 naar huis dan spreekt niemand negatief over deze wedstrijd. Dat kan je toch echt niet op de trainer afschuiven als een speler naast het doel trapt, kom op zeg. Wanneer gaan we beginnen met spelers aansprakelijk te houden in plaats van telkens naar de trainer te wijzen. Dit komend van een Anderlecht supporter.. Oh ik heb het toch niet over de wedstrijd? Maar om de acties bij zijn spelers. Voor mij ben je dan af en definitief ongeschikt als trainer. Dat je daarnaast als Brugge meer kansen krijgt tegen Leuven is logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Naja als je zo omgaat met Vormer, maar ook opeens één van je betere spelers buiten de selectie laat met Olsen om een signaal af te geven ben je simpelweg trainer voor de categorie Kozakken Boys. Buijs naar Brugge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 @cimbomcu Clement had Vormer toch ook al opzij geschoven? Als hij niet goed genoeg meer is, dan moet je hem toch niet gaan opstellen wegens zijn verdiensten uit het verleden? Dat Bartje dan maar snel eens naar Martinez belt; die schuift zijn oude rotten nooit af En ik vermoed dat hij wel grondige redenen zal hebben om Olsen uit de selectie te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 24 minuten geleden zei DGremlin: @cimbomcu Clement had Vormer toch ook al opzij geschoven? Als hij niet goed genoeg meer is, dan moet je hem toch niet gaan opstellen wegens zijn verdiensten uit het verleden? Dat Bartje dan maar snel eens naar Martinez belt; die schuift zijn oude rotten nooit af En ik vermoed dat hij wel grondige redenen zal hebben om Olsen uit de selectie te houden. Het gaat toch om de manier waarop.. Als je je zo opstelt tegenover je spelers moet je winnen, dat doet die niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 30 minuten geleden zei cimbomcu: Het gaat toch om de manier waarop.. Als je je zo opstelt tegenover je spelers moet je winnen, dat doet die niet. Hoe had hij dat dan moeten doen met Vormer? Zoals Ruben al zei was Vormer al redelijk naast de selectie gevallen. Hoefkens heeft in mijn ogen weinig verkeerd gedaan tegenover Vormer. En wat Olsen betreft, wie weet wat er binnen de club is gebeurd ook. Ik vind de kritiek echt zwaar overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Clement schuift Vormer opzij, Schreuder ook en nu Hoefkens ook. Denk dat het gewoon op is voor Ruud. Wat ik wel vind is dat hij een geweldig afscheid mag hebben, en niet op deze manier.. Wat Skov Olsen betreft: als ik iets doe op mijn werk waar mijn baas niet over te spreken is dan zal ik ook een waarschuwing krijgen of nog erger.. dus als Carl hem uit de ploeg wilt laten is dat zijn beslissing natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Hoefkens is officieel ontslagen. Zonde, volgens mij lag het meer aan de spelers die uit vorm waren dan aan de coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Als sommige spelers zich echte vedetten wanen maar er de sportieve prestaties niet aan koppelen en als je kapitein geen ballen aan z’n lijf heeft om een ploeg naar voor te sturen, dan weet je dat ‘t moeilijk gaat worden. Hopelijk komen ze nu niet af met een Martinez ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 15 minuten geleden zei Bogatyr: Als sommige spelers zich echte vedetten wanen maar er de sportieve prestaties niet aan koppelen en als je kapitein geen ballen aan z’n lijf heeft om een ploeg naar voor te sturen, dan weet je dat ‘t moeilijk gaat worden. Hopelijk komen ze nu niet af met een Martinez ofzo. Bartje zou wel willen vermoed ik Maar ik vermoed dat Martinez zelf wel wat hoger mikt ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Schreuder terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ze zullen wel voor Blessin gaan denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 2 uur geleden zei DGremlin: Bartje zou wel willen vermoed ik Maar ik vermoed dat Martinez zelf wel wat hoger mikt ^^ Martinez slaapt in een paarse pyjama, die willen de supporters van Club onder geen beding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 50 minuten geleden zei TomFsoccer: Ze zullen wel voor Blessin gaan denk ik Ik denk dat ze voor een top coach willen gaan. Blessin is niet slecht maar geen topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Op 28-12-2022 om 11:13 zei Bogatyr: Als sommige spelers zich echte vedetten wanen maar er de sportieve prestaties niet aan koppelen en als je kapitein geen ballen aan z’n lijf heeft om een ploeg naar voor te sturen, dan weet je dat ‘t moeilijk gaat worden. Hopelijk komen ze nu niet af met een Martinez ofzo. Is that you, Bob Peeters? Als Anderlecht-fan zou ik wel graag Martinez naar Club Brugge zien vertrekken..veel betere aanbiedingen zal die nu ook niet krijgen, daarvoor had hij na het WK in 2018 moeten vertrekken. Ik geloof dat hij nu enkel een aanbieding van Polen op zak had. Pas op, als technisch directeur heeft hij wel een goede structuur neergezet voor het Belgisch voetbal heb ik de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Het gaat dus Scott Parker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Hij heeft er alvast enorm veel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Hij heeft er alvast enorm veel zin in! Hopelijk zorgt dit er voor dat die jongen eindelijk snapt dat hij zijn best moet doen om een topvoetballer te worden. Het talent heeft hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Ruud Vormer naar Zulte Waregem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Ruud Vormer naar Zulte Waregem. Goede stap voor hem denk ik. Vormer is wel te goed om weg te kwijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 24 minuten geleden zei ElMarcos: Goede stap voor hem denk ik. Vormer is wel te goed om weg te kwijnen. Wel een risico. Als ze degraderen zit je daar (maar geen idee of hij andere opties had). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 36 minuten geleden zei ElMarcos: Goede stap voor hem denk ik. Vormer is wel te goed om weg te kwijnen. Inderdaad, maar de behandeling door Brugge laat echt de wensen over naar mijn mening. Voor mij is hij toch een legende voor de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 19 uur geleden zei FlyD: Hopelijk zorgt dit er voor dat die jongen eindelijk snapt dat hij zijn best moet doen om een topvoetballer te worden. Het talent heeft hij. Gaat niet gebeuren, denkt nu al dat hij de volgende CR7 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 3 minuten geleden zei Glenn08: Gaat niet gebeuren, denkt nu al dat hij de volgende CR7 is. Zie hem wel steeds voorbij komen op filmpje van de Maluka Academie waar hij voor zichzelf aan het (bij)trainen is. Dat is misschien toch al een teken van verbetering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten