Ehcos Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Dompé ook naar Standard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Kan die Kawaya er wat van ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Maar Roland heeft niets meer te maken met Standard he :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Kan die Kawaya er wat van ;c? Jup. Vrij talentvolle voetballer waarvan ik maar niet snap dat ze 'm negeren bij Anderlecht. Zie dat ie verhuurd wordt aan Willem 2? Kan alleen maar goed zijn voor die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Hm dankje Mathi, kan Andersen zijn pasjes iig aan iemand kwijt die er wat van kan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Hij speelt toch op de positie van Andersen.. linksbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Beste is als Andersen op 10 komt met Kawaya, Falkenburg en Bruno/Ondaan voor hem ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Beste is als Andersen op 10 komt met Kawaya, Falkenburg en Bruno/Ondaan voor hem ;c Daar zat ik ook aan te denken maar ik weet niet of het gaat werken. Andersen mag lekker op links blijven, daar speelt hij ook goed nu. Het duurt nog wel even voordat Bruno terugkomt trouwens. Ondaan traint weer, die heb ik echt gemist. Kawaya zal denk ik rouleren met Andersen op links. Ik ben benieuwd. Wij hebben nu trouwens ook echt veel Belgen in Tilburg. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Kan die Kawaya ook niet op rechts? Streppel noemde Andersen overduidelijk de beste in zijn selectie, denk niet dat hij dan gaat rouleren met hem ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Goeie zaak, hoeven we De Sa en Ligeon iig niet meer op rechtsbuiten te zien (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Pure linkerflank jongens. Op rechts nog nooit uitgespeeld, maar zou kunnen dat die daar rendeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Boschilia (Monaco) wordt waarschijnlijk uitgeleend aan Standard. Vervanger van Knockaert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Gent wil blijkbaar ook dompé, wat zijn die in godsnaam met zoveel spelers? Heintje stelt toch altijd maar dezelfde 11 op. Met heel sporadisch een wijziging of 2. Nu met die 4 nieuwkomers dan nog Dompé willen :cab: Ik vind het ook wat te veel, blijkbaar moet Hein niet zo tevreden zijn met het niveau van de invallers. Nu, concurrentie aanscherpen kan zeker geen kwaad en volgende zomer zullen er zowiezo een pak een transfer versieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Maar zo'n Edmilson en Dompé passen toch nog niet eens in het systeem? Dat zijn pure wingers waarmee Gent niet eens speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Maar zo'n Edmilson en Dompé passen toch nog niet eens in het systeem? Dat zijn pure wingers waarmee Gent niet eens speelt. Ik heb wel voldoende vertrouwen in Hein, hij weet wel wat hij doet. Maar bon, ze komen toch niet. Ze spraken over nog één extra aanwinst, benieuwd wie dat dan gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Maar zo'n Edmilson en Dompé passen toch nog niet eens in het systeem? Dat zijn pure wingers waarmee Gent niet eens speelt. Inderdaad, vond het ook opmerkelijke namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 (bewerkt) Uronen, Malinovsky, Karelis & Samatta. Dit moet zowat de beste mercato zijn in 5 jaar. :< --------------------------Karelis------------------------- Kebano----------------Pozo--------------Bailey---- -------------Malinovsky----Ndidi------------------ Uronen-----Kaba---------Dewaest---------Castagne ---------------------Bizot-------------------------------- _O__O__O_ 9 januari 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 3 Belgen, knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Uronen, Malinovsky, Karelis & Samatta. Dit moet zowat de beste mercato zijn in 5 jaar. :< --------------------------Karelis------------------------- Kebano----------------Pozo--------------Bailey---- -------------Malinovsky----Ndidi------------------ Uronen-----Kaba---------Dewaest---------Castagne ---------------------Bizot-------------------------------- _O__O__O_ Ik zou Tshimanga toch laten staan, die is toch best een goed seizoen bezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 3 Belgen, knap. Goede Belgen zijn te duur. Ik zou Tshimanga toch laten staan, die is toch best een goed seizoen bezig? Tshimanga verdient veel te veel voor wat hij presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 3 Belgen, knap. Is er een regel dat je Belgen opstelt? Als ze niet goed genoeg zijn moeten ze toch niet spelen omdat ze de Belgische nationaliteit hebben lijkt me? We moeten echt stoppen met dat gegeil... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Tshimanga verdient veel te veel voor wat hij presteert. Op de bank of op het veld. Hij verdient evenveel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Op de bank of op het veld. Hij verdient evenveel hoor. Daarom mag 'm waarschijnlijk vertrekken. Ik verwacht Uronen volgend seizoen pas echt in de ploeg. Hamalainen is sowieso weg, nu of na dit seizoen. Als Tshimanga dan ook nog vertrekt denk ik dat ze het gewoon bij Vrijsen en/of Wouters houden als backups voor de LB. Castagne kan daar ook spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Uronen, Malinovsky, Karelis & Samatta. Dit moet zowat de beste mercato zijn in 5 jaar. :< --------------------------Karelis------------------------- Kebano----------------Pozo--------------Bailey---- -------------Malinovsky----Ndidi------------------ Uronen-----Kaba---------Dewaest---------Castagne ---------------------Bizot-------------------------------- _O__O__O_ En welke van deze 4 spelers heb je meer dan twee keer aan het werk gezien? Karelis misschien tegen Club en Standard, maar daar liet die nu ook geen enorme indruk na... Van de andere drie had, mensen die de match van Luhansk tegen Charleroi gezien hebben buiten beschouwing gelaten, wss nog niemand gehoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 En welke van deze 4 spelers heb je meer dan twee keer aan het werk gezien? Karelis misschien tegen Club en Standard, maar daar liet die nu ook geen enorme indruk na... Van de andere drie had, mensen die de match van Luhansk tegen Charleroi gezien hebben buiten beschouwing gelaten, wss nog niemand gehoord... Niet vergeten dat de euforie onder de Genk-supporters gewoon komt doordat we eindelijk van onze wandelvoetballers af lijken te geraken. Als ge al jaren zonder spits in uw kern zit en er gaan er dan (hopelijk) 2 bijkomen die er blijkbaar wel wat van kunnen is het normaal dat mensen enthousiast worden. Malinovskyi is btw een naam waarmee het Genkforum al een jaar volgespamd wordt door mensen die hem wel degelijk vaak bezig gezien hebben. We moeten nu niet verwachten dat Genk zomaar nog de top 3 haalt en met de vingers in de neus de beker wint, maar het ziet er nu iig al veel positiever uit dan na de zomermercato, ook naar volgend seizoen toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten