RubenS2 Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 7 minuten geleden zei Bogatyr: Het lijkt er nu al op of Hoefkens de stress niet aankan. Ik vraag me af of het de juiste keuze was een onervaren trainer aan te nemen. Vorig jaar was de start ook niet goed. Toen had Clement echter meer krediet door zijn eerdere verdiensten. Vergeet niet dat de transferperiode nog bezig is en de ploeg nog in opbouw (vooral defensief). Al ben ik eveneens ontgoocheld vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Over Brugge gesproken. Iemand enig idee welke club Lang eventueel naar vertrekt? Ben wel benieuwd wie nou nog met die jongen aan de haal zou willen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Was eigenlijk verbaast dat hij gewoon weer speelde bij Brugge. Dacht dat ziin transfer naar Milan helemaal in kannen en kruiken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 2 uur geleden zei Jotew: Over Brugge gesproken. Iemand enig idee welke club Lang eventueel naar vertrekt? Ben wel benieuwd wie nou nog met die jongen aan de haal zou willen gaan. Ik hoop ergens waar hij door de mand zal vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 2 uur geleden zei 007mark: Was eigenlijk verbaast dat hij gewoon weer speelde bij Brugge. Dacht dat ziin transfer naar Milan helemaal in kannen en kruiken was. dat was Lang nog niet zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 4 uur geleden zei 007mark: Was eigenlijk verbaast dat hij gewoon weer speelde bij Brugge. Dacht dat ziin transfer naar Milan helemaal in kannen en kruiken was. denk dat Maldini wat dieper heeft gegraven en dacht "nope, die etter moeten we niet hebben" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Als ik het goed voor heb toonden zowel Leeds als Milan interesse in Lang en CDK. Lang gooide uiteindelijk zijn eigen ruiten in door zijn uitspraken. Milan én Leeds gingen vol voor CDK. CDK koos Milan. Verder zijn er geen clubs meer die in verband met Lang worden gebracht, denk ik? Misschien dat Leeds terug zal proberen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei Kami: Als ik het goed voor heb toonden zowel Leeds als Milan interesse in Lang en CDK. Lang gooide uiteindelijk zijn eigen ruiten in door zijn uitspraken. Milan én Leeds gingen vol voor CDK. CDK koos Milan. Verder zijn er geen clubs meer die in verband met Lang worden gebracht, denk ik? Misschien dat Leeds terug zal proberen? Die hebben Sinisterra ook al gehaald, daarnaast nog Summerville, Aaronson, Harrison.. Wat moeten ze dan ook nog eens met Lang? Kan ik me haast niet voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Ah ok, heb het niet echt gevolgd. Dan hebben ze die inderdaad niet meer nodig. Benieuwd of hij dan nog verhuisd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 KVM een overtuigende overwinning tegen Union. Mocht ook wel na die eerste twee speeldagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 13 uur geleden zei Bogatyr: KVM een overtuigende overwinning tegen Union. Mocht ook wel na die eerste twee speeldagen. Idd. Buijs heeft gelukkig gezien wat iedereen al twee speeldagen zag: de inzakkende verdedigende middenvelder werkt niet. Goed dat hij niet nukkig vasthoudt aan dat idee en durfde aanpassen. Dit was véél beter, het deed Lavalée ook duidelijk goed om gewoon als 6 te kunnen spelen. Gisteren een erg dominerend KV gezien, er was terug grinta. Ook bij Buijs zelf, die nu niet meer aan z'n stoel bleef geplakt. Naar eigen zeggen hield hij zich tegen Antwerp & Oostende bewust in omdat hij zijn reputatie tegen had in Nederland, maar na de kritiek op de supportersvergadering was daar niet veel meer van te merken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 @Netzwerk heeft Anderlecht 7.0 staan bij zijn prono. Kan nog gaan lukken ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Wat is Seraing toch een zwakke ploeg zeg. Hoeveel ruimte kan je spitsen geven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 5 minuten geleden zei TomFsoccer: Wat is Seraing toch een zwakke ploeg zeg. Hoeveel ruimte kan je spitsen geven.. Degradatie. Sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 45 minuten geleden zei Bogatyr: Degradatie. Sowieso. En maar goed ook, vind die club echt niets uitstralen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) Van plaats 179 naar plaats 130 in het Teamklassement! We zijn geweldig bezig. @Djurovski staat zelfs op een knappe 209e plaats in het individuele klassement. Dit is mooi aangezien er in totaal 4584 deelnemers zijn! Jullie doen het allemaal super en als we dit volhouden staan er nog mooie dingen te gebeuren. DEADLINE volgende speeldag: vrijdag 12 augustus om 20.30u @Djurovski @Aaron21@DGremlin@SpartaPiet@RubenS2@Netzwerk@TomFsoccer@ElMarcos@FlyD 8 augustus 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 7 punten deze week is, vind ik, best een nette score voor een tweede week. Helemaal voor een competitie waar ik eigenlijk veel te weinig van weet. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 9 minuten geleden zei ElMarcos: 7 punten deze week is, vind ik, best een nette score voor een tweede week. Helemaal voor een competitie waar ik eigenlijk veel te weinig van weet. Haha. Als je de stand en de vorm van de teams wat kent dan kan er al veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Weer te laag gescoord. Zou eens een goede week moeten hebben wil ik klimmen. "Het is marathon, geen sprint" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 16 minuten geleden zei TomFsoccer: Weer te laag gescoord. Zou eens een goede week moeten hebben wil ik klimmen. "Het is marathon, geen sprint" Het seizoen is nog heel lang en dan nog playoffs. Iedereen kan nog winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Zitten er hier ook Brugge-fans? Zo ja, wat is de trainer van plan met Sowah? Krijgt hij een kans wanneer Lang vertrekt of zal er een opvolger gehaald worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 12 minuten geleden zei Thierryvane: Zitten er hier ook Brugge-fans? Zo ja, wat is de trainer van plan met Sowah? Krijgt hij een kans wanneer Lang vertrekt of zal er een opvolger gehaald worden? Geen fan, wel volger van het Belgische voetbal. Ik denk dat Brugge eigenlijk van Sowah af wilt, maar het is wel heel stil rond hem. Voorlopig moet hij zich volgens mij richten op de plaats van Skov Olsen. Dat gaat hij nooit winnen, dus zal hij daar backup zijn. Noa Lang wordt vooral gebruikt als (tweede) spits in een 3-5-2, dus speelt op een andere positie. Daar hebben ze oa Cyle Larin als vervanger voor, maar dat lijkt me niet voldoende als Lang zou vertrekken. Of ze zouden Perez eindelijk een echte kans moeten geven of hopen dat Nusa het op zijn manier kan invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Sowah stond afgelopen wedstrijd spits omdat Lang moest banken vanwege transferperikelen. Vandaar mijn vraag. Vond hem die wedstrijd één van de betere samen met Skov (uiteraard). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: Sowah stond afgelopen wedstrijd spits omdat Lang moest banken vanwege transferperikelen. Vandaar mijn vraag. Vond hem die wedstrijd één van de betere samen met Skov (uiteraard). Ha, die wedstrijd heb ik gemist. Zondag zit ik in het stadion om ze te zien spelen, ben benieuwd. Sowah was bij Leuven enkele jaren geleden een heel leuke en bepalende speler. Ik was wel verrast dat het bij AZ niet lukte, dat leek me een goede match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Deal van Anderlecht met City over Sergio Gomez zou bijna rond zijn. 15 miljoen € + 5 miljoen aan mogelijke bonussen + doorverkooppercentage. Ook Amuzu zou nog richting Nice kunnen vertrekken. Heel de linkerflank weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten