Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Waasland-Beveren is volgend seizoen weer KSK Beveren met oud logo, wil zeggen dat zowel nu de eerste provincialers YB Beveren als Waasland hun naam veranderen naar (K)SK Beveren en met hetzelfde logo spelen.

9 uur geleden zei Netzwerk:

Waasland-Beveren is volgend seizoen weer KSK Beveren met oud logo, wil zeggen dat zowel nu de eerste provincialers YB Beveren als Waasland hun naam veranderen naar (K)SK Beveren en met hetzelfde logo spelen.

Zijn ze heel blij mee hier in Beveren. Misschien weer een tiental Ivorianen volgend seizoen? :classic_biggrin:

Op 7-6-2022 om 20:28 zei Kami:

Ferran Jutgla staat op een zucht van Club Brugge volgens de voetbalsites. FCB zou daarmee oa Villarreal, Leeds en Wolfsburg mee aftroeven. 

Officieel ondertussen. Ik ben benieuwd wat hij kan brengen. Nu zit hij wel bij de beste FCB natuurlijk :mrgy:

Gepost (edited)
Op 7-6-2022 om 23:11 zei Netzwerk:

Dus twee dezelfde clubnamen en logo's, maar ander elftallen; begrijp ik dat goed?

Edit: Op de eerste "K" na dan.

Edited by Sophomore

58 minuten geleden zei Sophomore:

Doet denken aan de amateurtak van bv. Ajax en PSV die met hetzelfde logo en shirts op lager niveau spelen. Al is er dan ook een directe bestuurlijke link, dacht ik.

In zekere zin zijn die nog wel onderdeel van de club. Jong Ajax en Jong PSV spelen natuurlijk ook met datzelfde logo. Alleen die relatie(s) zijn heel duidelijk.

20 minuten geleden zei Kami:

Zo, Standard heeft met Deila ook zijn nieuwe coach beet. Cuypers van Mechelen naar Gent. Musonda op stage bij Zulte-Waregem. 

En Yonas Malede trekt van Gent naar Mechelen. Beetje meer een flankspeler dus ik vrees voor vertrek van Storm.

Hoeveel geld heeft dat Antwerpen? Als je 'even' een Nederlands International weet aan te trekken? Ik zou het wel wat voor Feyenoord vinden persoonlijk. Is toch een grotere havenstad dan Antwerpen.

6 minuten geleden zei Arezo:

Hoeveel geld heeft dat Antwerpen? Als je 'even' een Nederlands International weet aan te trekken? Ik zou het wel wat voor Feyenoord vinden persoonlijk. Is toch een grotere havenstad dan Antwerpen.

Antwerpen = Stad, Antwerp = voetbalclub.

11 uur geleden zei Arezo:

Voor een club als Antwerp zou hij ook absoluut een versterking zijn vermoed ik.

5 uur geleden zei ElMarcos:

Voor een club als Antwerp zou hij ook absoluut een versterking zijn vermoed ik.

Ik denk niet dat we (en bij uitbreiding: eender welke club) kampioen speelt met een spits die 3 goals uit 29 wedstrijden heeft gemaakt in Mexico. Maar ik laat mij graag overtuigen van het tegendeel.

Beetje vreemd dat onze huidige spits, die 24 goals gemaakt heeft in de competitie, moet vertrekken wegens een gebrek aan techniek, en ze dan met deze man afkomen :cab: Wat mij betreft wordt er veel te veel gespeeld op naam, en niet op kwaliteit. Idem voor wat betreft Van Bommel.

16 uur geleden zei Michiel RAFC:

Ik denk niet dat we (en bij uitbreiding: eender welke club) kampioen speelt met een spits die 3 goals uit 29 wedstrijden heeft gemaakt in Mexico. Maar ik laat mij graag overtuigen van het tegendeel.

Beetje vreemd dat onze huidige spits, die 24 goals gemaakt heeft in de competitie, moet vertrekken wegens een gebrek aan techniek, en ze dan met deze man afkomen  Wat mij betreft wordt er veel te veel gespeeld op naam, en niet op kwaliteit. Idem voor wat betreft Van Bommel.

Vincent Janssen komt toch, en zal 2,5 miljoen per jaar gaan verdienen :cab:

Ik snap dan in ieder geval dat Feyenoord er niet voor kiest :cab: Op 't veld wel een goede transfer, maar als die inderdaad zo belachelijk gaat verdienen mag hij er toch wel elke wedstrijd twee inleggen. 

Edited by PJHoutman

+ een zeer beperkte doorverkoopwaarde, tenzij hij er 30 in zou leggen, wat ik niet verwacht. Lijkt me een one season wonder te zijn, zoals er wel meerdere spitsen geweest zijn in de Eredivisie.

Ik hoop dat ze weten wat ze doen. Want 2,5 mil per jaar voor Vincent Janssen, hetzelfde voor Toby en 2 mil voor Radja :cab: 

Edited by Michiel RAFC