DGremlin Gepost May 23 Share Gepost May 23 11 minuten geleden zei Bogatyr: Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Ik betwijfel het. Is toch wat te wisselvallig.. En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 23 Share Gepost May 23 3 minuten geleden zei DGremlin: Ik betwijfel het. Is toch wat te wisselvallig.. En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik. Denk dat hij naast Ibrahimovic niet stoer moet gaan lopen doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost May 23 Share Gepost May 23 Dat gerucht was er al lang, mooi dat hij nu de stap maakt. Vraag mij wel af voor wie hij gaat spelen. Misschien voor Messias op rechts, maar dat is niet echt zijn positie. Mocht 'ie op links willen spelen moet Leão weer ergens anders komen te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 23 Share Gepost May 23 Die gaat zo hard falen in het buitenland, loopt compleet naast zijn schoenen heb ik het gevoel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost May 23 Share Gepost May 23 3 uur geleden zei Bogatyr: Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Enkel als hij wat professioneler wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost May 23 Share Gepost May 23 Dit zou het nieuwe competitieformat zijn waar ze over stemmen, wat een draak van een format weer. Je kan eerst in PO2 gaan spelen voor Europees en meteen erna voor degradatie als je het slecht doet in de poule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 24 Share Gepost May 24 Wat een clowns. Gewoon 18 ploegen, geen playoffs. Ze luisteren ook niet naar de supporters. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 24 Share Gepost May 24 Dus als je vijfde of zesde wordt, heb je niks. Maar de winnaar uit de 'onderste' poule speelt tegen plek vier voor Conference League voorronde. En als ik het goed begrijp willen ze van 18 ploegen naar 14 ploegen. Wat een land. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 24 Share Gepost May 24 @Beppu Het is lachwekkend gewoon. Soms is het echt beschamend hoe het in België in elkaar zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 24 Share Gepost May 24 20 uur geleden zei Bogatyr: Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Deze ochtend werd dan eerder het gerucht verspreid dat Milan voor CDK zou gaan ipv Lang. Afwachten dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost May 24 Share Gepost May 24 8 uur geleden zei Bogatyr: Wat een clowns. Gewoon 18 ploegen, geen playoffs. Ze luisteren ook niet naar de supporters. Nee, hier willen ze net naar té veel stakeholders luisteren en dat is het probleem. Ze willen altijd maar goed doen voor iedereen, maar dat kan nu eenmaal niet. En zelfs als ze dat proberen lukt het nog niet, want ook hiermee zijn de kleine clubs niet tevreden. Gewoon naar een competitie van 16 of 18 zonder play-offs. Dat werkt overal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 24 Share Gepost May 24 Eens je er op moet beginnen studeren hoe de competitieformule werkt, is het te belachelijk voor woorden. Dit nieuwe format zal (opnieuw) op weinig bijval kunnen rekenen van de gewone supporter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 25 Share Gepost May 25 Kompany toch naar Burnley en Mazzu nieuwe trainer van Anderlecht? De geruchtenmolen draait op volle toeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 25 Share Gepost May 25 Zou wel weer typisch Engeland zijn ja. Een trainer die niks heeft bewezen halen puur omdat het een bekende naam is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 25 Share Gepost May 25 En Carl Hoefkens krijgt zijn kans als hoofdcoach van Club! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost May 25 Share Gepost May 25 (edited) Op 24-5-2022 om 15:49 zei Kami: Deze ochtend werd dan eerder het gerucht verspreid dat Milan voor CDK zou gaan ipv Lang. Afwachten dus Als milan fan zou ik toch ook liever CDK hebben dan Lang. Die speelde de afgelopen tijd amper. Al is 25m wat overdreven voor beide En kijk, ze doen diva's als dollaruma en Hakan weg en direct kampioen :p dus laat Lang maar zitten Edited May 25 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 25 Share Gepost May 25 Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 25 Share Gepost May 25 27 minuten geleden zei Bogatyr: Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Als buitenstaande is het lastig om hier iets over te roepen. Veel zal afhangen van wat er in de zomer gaat gebeuren en welke koers de club de komende jaren wil varen vermoed ik. Soms kan iemand doorschuiven een goede optie zijn. Zeker om de cultuur binnen een club te bewaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 25 Share Gepost May 25 Kompany akkoord met Burnley. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 25 Share Gepost May 25 1 uur geleden zei Bogatyr: Kompany akkoord met Burnley. Dan snap ik eigenlijk niet dat ze in onderling overleg uit elkaar gaan? Dan had Anderlecht nog wat geld kunnen vangen voor hem.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 26 Share Gepost May 26 Club Brugge zou onderhandelen met Barcelona over Ferran Jutgla @La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost May 26 Share Gepost May 26 Op 25-5-2022 om 15:51 zei Bogatyr: Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Mooie kans voor Hoefkens in elk geval en een relatief goedkope optie voor Club. Rik De Mil heb ik om een of andere reden nooit een goed gevoel bij, maar dat kan ik verder niet onderbouwen. Er blijft wel sowieso een sterke selectie over (beste van België) en een flinke zak met geld als enkele van die transfers effectief doorgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 26 Share Gepost May 26 (edited) https://youtu.be/gkL6WCSd28Q Eerste interview Van Bommel bij Antwerp. Edited May 26 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 27 Share Gepost May 27 Opvallend veel verschuivingen toch aan de top van de JPL. Anderlecht: Kompany out, wellicht Mazzu in. Genk: exit Storck, Vrancken in (al officieel?) Antwerp: exit Priske, V Bommel in Union: exit Mazzu? Standard, Mechelen, ... Ik vind het verhaal Kompany bij Anderlecht toch wel redelijk pijnlijk. Het lijkt me dat ze toch niet echt als "goede vrienden" uit elkaar gaan... Enkel bij Gent blijft continuïteit en bij Club min of meer ook gezien Hoefkens toch het huis wel erg goed kent... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 27 Share Gepost May 27 (edited) 21 uur geleden zei Bogatyr: Club Brugge zou onderhandelen met Barcelona over Ferran Jutgla @La Pulga Ik ken die niet. Goede speler? Ik lees wel net dat Leeds de speler ook wil binnenhalen. Edited May 27 by Kami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts