Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

11 minuten geleden zei Bogatyr:

Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie?

Ik betwijfel het.

Is toch wat te wisselvallig..

En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik.

3 minuten geleden zei DGremlin:

Ik betwijfel het.

Is toch wat te wisselvallig..

En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik.

Denk dat hij naast Ibrahimovic niet stoer moet gaan lopen doen.

Dat gerucht was er al lang, mooi dat hij nu de stap maakt. Vraag mij wel af voor wie hij gaat spelen. Misschien voor Messias op rechts, maar dat is niet echt zijn positie. Mocht 'ie op links willen spelen moet Leão weer ergens anders komen te spelen.

3 uur geleden zei Bogatyr:

Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie?

Enkel als hij wat professioneler wordt.

HLN

Dit zou het nieuwe competitieformat zijn waar ze over stemmen, wat een draak van een format weer. Je kan eerst in PO2 gaan spelen voor Europees en meteen erna voor degradatie als je het slecht doet in de poule. ;c

Dus als je vijfde of zesde wordt, heb je niks. Maar de winnaar uit de 'onderste' poule speelt tegen plek vier voor Conference League voorronde. En als ik het goed begrijp willen ze van 18 ploegen naar 14 ploegen. Wat een land:mrgy:.

20 uur geleden zei Bogatyr:

Deze ochtend werd dan eerder het gerucht verspreid dat Milan voor CDK zou gaan ipv Lang. Afwachten dus :classic_rolleyes:

8 uur geleden zei Bogatyr:

Wat een clowns. Gewoon 18 ploegen, geen playoffs. Ze luisteren ook niet naar de supporters.

Nee, hier willen ze net naar té veel stakeholders luisteren en dat is het probleem. Ze willen altijd maar goed doen voor iedereen, maar dat kan nu eenmaal niet. En zelfs als ze dat proberen lukt het nog niet, want ook hiermee zijn de kleine clubs niet tevreden. Gewoon naar een competitie van 16 of 18 zonder play-offs. Dat werkt overal.

Eens je er op moet beginnen studeren hoe de competitieformule werkt, is het te belachelijk voor woorden. Dit nieuwe format zal (opnieuw) op weinig bijval kunnen rekenen van de gewone supporter.

Gepost (edited)
Op 24-5-2022 om 15:49 zei Kami:

Deze ochtend werd dan eerder het gerucht verspreid dat Milan voor CDK zou gaan ipv Lang. Afwachten dus :classic_rolleyes:

Als milan fan zou ik toch ook liever CDK hebben dan Lang. Die speelde de afgelopen tijd amper. Al is 25m wat overdreven voor beide

En kijk, ze doen diva's als dollaruma en Hakan weg en direct kampioen :p dus laat Lang maar zitten

Edited by AntiChrist7

Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. 

27 minuten geleden zei Bogatyr:

Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. 

Als buitenstaande is het lastig om hier iets over te roepen. Veel zal afhangen van wat er in de zomer gaat gebeuren en welke koers de club de komende jaren wil varen vermoed ik. Soms kan iemand doorschuiven een goede optie zijn. Zeker om de cultuur binnen een club te bewaken.

1 uur geleden zei Bogatyr:

Kompany akkoord met Burnley. 

Dan snap ik eigenlijk niet dat ze in onderling overleg uit elkaar gaan? Dan had Anderlecht nog wat geld kunnen vangen voor hem..

Op 25-5-2022 om 15:51 zei Bogatyr:

Mooie kans voor Hoefkens in elk geval en een relatief goedkope optie voor Club. Rik De Mil heb ik om een of andere reden nooit een goed gevoel bij, maar dat kan ik verder niet onderbouwen. Er blijft wel sowieso een sterke selectie over (beste van België) en een flinke zak met geld als enkele van die transfers effectief doorgaan.

Opvallend veel verschuivingen toch aan de top van de JPL.

Anderlecht: Kompany out, wellicht Mazzu in.

Genk: exit Storck, Vrancken in (al officieel?)

Antwerp: exit Priske, V Bommel in

Union: exit Mazzu?

Standard, Mechelen, ...

Ik vind het verhaal Kompany bij Anderlecht toch wel redelijk pijnlijk. Het lijkt me dat ze toch niet echt als "goede vrienden" uit elkaar gaan...

Enkel bij Gent blijft continuïteit en bij Club min of meer ook gezien Hoefkens toch het huis wel erg goed kent...

Gepost (edited)
21 uur geleden zei Bogatyr:

Club Brugge zou onderhandelen met Barcelona over Ferran Jutgla @La Pulga

Ik ken die niet. Goede speler? 

Ik lees wel net dat Leeds de speler ook wil binnenhalen.

Edited by Kami