Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

9 uur geleden zei Michiel RAFC:

Goh, tegen dat dat uitgesproken was, mocht er geen publiek meer in de stadia, dus ik weet het niet meer 100%. Maar ik dacht een 3-tal maanden. 

Wanneer komt een definitieve uitspraak over Union? Lijkt mij handig dat dat zo is voordat ze aan play-offs beginnnen.

Dat is de vordering inderdaad. Maar Beerschot kennende zullen zij alle beroepsmogelijkheden wel benutten. Zou hen sieren dat ze gewoon hun straf aanvaarden.

Die 4 wedstrijden zonder publiek zal ook weinig invloed hebben. Veel volk zal daar in 1B toch niet op af komen ;c 

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Dat is de vordering inderdaad. Maar Beerschot kennende zullen zij alle beroepsmogelijkheden wel benutten. Zou hen sieren dat ze gewoon hun straf aanvaarden.

Die 4 wedstrijden zonder publiek zal ook weinig invloed hebben. Veel volk zal daar in 1B toch niet op af komen ;c 

Alsof Beerschijt ooit al iets sierlijks heeft gedaan.

48 minuten geleden zei Tim':

Het zal vast niet je favoriete club zijn, maar zullen we clubs gewoon bij hun naam noemen?

Prima. Dan noem ik ze bij hun geuzennaam, de ratten.

47 minuten geleden zei Tim':

Het zal vast niet je favoriete club zijn, maar zullen we clubs gewoon bij hun naam noemen?

Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven.

30 minuten geleden zei Mansveld:

Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven.

Gelukkig verandert dat komende maandag als we de bekerfinale winnen! :LO:

1 minuut geleden zei Tim':

Of je doet gewoon normaal en noemt ze Beerschot.

Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn.

3 minuten geleden zei Miz:

Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn.

Dan past Meijer daar wel goed bij de Boeren

31 minuten geleden zei RubenS2:

Kan die jongen wat voetballen trouwens?

Hij doet het leuk na de winterstop toen die basisspeler werd. Goede voorzet en drang naar voren. Maar vind 6 miljoen veel. Ben benieuwd voor welke bedragen Duarte en JSL dan wel niet gaan vertrekken die vallen mij veel meer op. Denk dat Meijer wel aardig wat potentie heeft. 

Blijf het toch tamelijk bizar vinden hoe eenvoudig Union overeind blijft tot dusver. Weinig spelers waarvan je verwacht dat ze heel veel hogerop kunnen, maar toch is het allemaal heel degelijk. Zo'n Undav ook, vond hem tegen Anderlecht niet eens heel sterk spelen en aan het eind heeft hij doodleuk 3 assists op zijn naam. Hoop echt dat ze het gaan redden, al zal de titel waarschijnlijk wel in Brugge terecht komen. 

Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden.

Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? :-D

Op 26-4-2022 om 14:32 zei Miz:

Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden.

Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? :-D

Zie union Berlin daar niet spelen 

Seraing blijft een seizoen langer in de JPL, RWDM promoveert niet (helaas). Had het liever omgekeerd gezien. Match nadien alweer ontsierd door rellen. Belachelijk...

Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he.

Op 1-5-2022 om 08:18 zei Miz:

Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he.

Hoe kom je daar nu weer bij? RWDM speelde vorig jaar gewoon ook 1B.

Ik anderzijds kijk al uit naar de integratie van de belofteteams in Tweede Amateur! Een reeks met Antwerp B, Beerschot B, KVM B, Lyra Lierse, Berchem en de Racing zou zomaar kunnen.