Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik lees hier alleen maar over Raman, maar wat Sels en Foket etc doen is toch net zo erg? Nu is Raman natuurlijk de domste van de hoop om ook meteen de stoere jonge te willen uithangen en het te roepen. Ik vind het in ieder geval heel gemakkelijk van Gent om enkel Raman te straffen en te doen alsof de rest niets gedaan heeft. De straf komt natuurlijk wel uit een opeenstapeling van fouten die Raman is begaan, dus die is correct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het dom is, tot daar aan toe. Maar dat is een momentopname. Adrenaline, wetende dat je grootste rivaal een serieuze tik gekregen heeft. En Raman had nog iets goed te maken bij zijn supporters. Hoe kan je dat dan "beter" doen dan op zo'n manier? Gezien hoe die tribune gezwind meeging in dat lied? Moeten we al die supporters nu stigmatiseren, strafrechtelijk vervolgen en een stadionverbod geven? Neen toch he?

Dat je daarom iemand op non-actief zet, komaan seg. Geef die jongen een fikse boete. Hij is geen verkrachter of doodrijder he... Bij ons gaan ze voor de match dansen in de carré en sta je zelfs in de basis!

En daarbij: als Gent dan toch een voorbeeld wil stellen, dan moet het in één keer ook maar meteen al die supporters uit haar stadion bannen. Pure hypocrisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanstokers? Ik denk niet dat zij hem aangestoken hebben, als ik zijn vader hoor lijkt het eerder opgezet spel om hem onmogelijk te maken bij Gent en een transfer te forceren. Sels en Foket hun reactie achteraf is wel niet erg proper maar ik denk eerder dat het iets is van 'wat een domme gast'?! Nuja, eigenlijk kan je Raman zijn domheid niet verwijten. Dit mag je verwachten van iemand van wie zijn vader zijn kinderen Benito, Betino en Benita noemt... naar fascist Mussolini... Die moet in feite heropgevoed worden.

Wat Foket achter het stuur heeft uitgestoken is ook dom, maar bevinden zich tenminste volledig nog in de privé sfeer. Daar hoeft de club hem niet voor te bestraffen, dat doet de rechter wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanstokers? Ik denk niet dat zij hem aangestoken hebben, als ik zijn vader hoor lijkt het eerder opgezet spel om hem onmogelijk te maken bij Gent en een transfer te forceren. Sels en Foket hun reactie achteraf is wel niet erg proper maar ik denk eerder dat het iets is van 'wat een domme gast'?! Nuja, eigenlijk kan je Raman zijn domheid niet verwijten. Dit mag je verwachten van iemand van wie zijn vader zijn kinderen Benito, Betino en Benita noemt... naar fascist Mussolini... Die moet in feite heropgevoed worden.

Wat Foket achter het stuur heeft uitgestoken is ook dom, maar bevinden zich tenminste volledig nog in de privé sfeer. Daar hoeft de club hem niet voor te bestraffen, dat doet de rechter wel.

Dit meen je toch niet? Die waren gewoon aan het genieten om wat hij zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel, maar om dan dat te gaan roepen?! Hij heeft al een paar keer 'Allez Gantoise' geroepen door die micro vroeger, misschien wouden ze hem dat laten roepen tot het licht uitging in Benito's bovenkamer?! Soit, op het einde ligt alles gewoon bij Raman. Zelfs als je opgestookt word moet je beter weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kon duidelijk zien dat Foket zei van 'komaan zegt het', net zoals Raman vorig jaar in den aard deed bij Foket toen die 'ja oke ja' imiteerde! Nadien krimpte Foket ook gewoon ineen van het lachen! Wat niet wegneemt dat er véél maar dan ook véél te véél commotie rond is, wat Raman doet is niet zo abnormaal, dat zingt elke supporter van Gent ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vader Raman is nog de lompste van allemaal. De kans dat Benito zoiets zegt om een transfer te forceren lijkt me klein, hoe zou hij daar in godsnaam zelf opgekomen zijn? En als manager heb je die negatieve aandacht toch ook liever niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kon duidelijk zien dat Foket zei van 'komaan zegt het', net zoals Raman vorig jaar in den aard deed bij Foket toen die 'ja oke ja' imiteerde! Nadien krimpte Foket ook gewoon ineen van het lachen! Wat niet wegneemt dat er véél maar dan ook véél te véél commotie rond is, wat Raman doet is niet zo abnormaal, dat zingt elke supporter van Gent ook.

Dat 'ja oke ja' interview was hilarisch :-D Dit niet. Goh ja, blijkbaar gaat het bestuur met de hele spelersgroep spreken wat er op kan duiden dat je gelijk hebt. Beetje teveel commotie kan ik gedeeltelijk wel in volgen. Er wordt veel geroepen in een stadion wat niet netjes is, hoort ook wel een beetje bij het voetbal. Langs de andere kant vind ik het not done om 'homo' als scheldwoord te gebruiken, dat moet er toch echt uit en als speler heb je bovendien een voorbeeldsfunctie. Gent doet veel voor de sociale werking en meneer Raman besluit op z'n eentje al dat werk ongedaan te maken. En tevens mag dit ook het startsein zijn om te stoppen met anti-Brugge gezangen in wedstrijden die niet tegen Brugge zijn, daar erger ik me ondertussen dood aan. We speelden tegen Kortrijk, waarom dan tegen Brugge beginnen zingen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vader Raman is nog de lompste van allemaal. De kans dat Benito zoiets zegt om een transfer te forceren lijkt me klein, hoe zou hij daar in godsnaam zelf opgekomen zijn? En als manager heb je die negatieve aandacht toch ook liever niet.

Inderdaad, die vader veranderde trouwens zijn profielfoto op Facebook door een foto van Benito met 'Je suis Benito'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 miljoen dik cashen :-D

Peanuts in vergelijking met wat Anderlecht en Genk de laatste jaren hebben gekregen voor sommige spelers :cab:

We hebben het hier over een bijna 29-jarige die zowat elk jaar de helft van de tijd geblesseerd is. Verder ook een profiel dat eigenlijk niet meer past in het moderne voetbal. 2 miljoen is gewoon een mooi bedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites