Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Djurovski:

Tien minuten voor tijd kwam het dan tot een confrontatie tussen de supporters van beide ploegen.

Gruwelijk, wordt er nog doorgespeeld later vandaag? Had toto op die gasten en hoop dat die wordt geannuleerd ;c 

16 minuten geleden zei La Pulga:

Gruwelijk, wordt er nog doorgespeeld later vandaag? Had toto op die gasten en hoop dat die wordt geannuleerd ;c 

In de Belgische media zie ik dat er een probleem was met de bezoekende fans en dat Union mogelijk een 5-0 zou krijgen (maar nog niks zeker).

6 minuten geleden zei FlyD:

In de Belgische media zie ik dat er een probleem was met de bezoekende fans en dat Union mogelijk een 5-0 zou krijgen (maar nog niks zeker).

Dat zou voor mij wel chill zijn. 

:-D:-D:-D:-D:-D

Wat een stadion ook trouwens, speelde ze thuis of gewoon op iemand ze trainingsveld?

Edited by La Pulga

12 minuten geleden zei La Pulga:

Dat zou voor mij wel chill zijn. 

:-D:-D:-D:-D:-D

Wat een stadion ook trouwens, speelde ze thuis of gewoon op iemand ze trainingsveld?

:cab: Dat stadion is episch man. Tuurlijk speelden ze thuis.

Wel weer typisch Beerschijt. Laatste wedstrijd in eerste klasse dus toch maar even laten zien dat ze de meest marginale fans ter wereld hebben. Blij dat ze weer zakken, hopelijk voor goed deze keer. Misschien kunnen ze dan nog eens een clubje opslokken en uitspuwen. 

1 minuut geleden zei Miz:

Wel weer typisch Beerschijt. Laatste wedstrijd in eerste klasse dus toch maar even laten zien dat ze de meest marginale fans ter wereld hebben. Blij dat ze weer zakken, hopelijk voor goed deze keer. Misschien kunnen ze dan nog eens een clubje opslokken en uitspuwen. 

Ja dat weet ik allemaal niet, ik zie de wellicht toekomstige kampioen van België spelen en dan in zo'n stadion. Des de knapper dat ze dan kampioen gaan worden. Maar het is niet eens vergelijkbaar met een team hier uit de Keuken Kampioen divisie. 

Zojuist zei La Pulga:

Ja dat weet ik allemaal niet, ik zie de wellicht toekomstige kampioen van België spelen en dan in zo'n stadion. Des de knapper dat ze dan kampioen gaan worden. Maar het is niet eens vergelijkbaar met een team hier uit de Keuken Kampioen divisie. 

Haha die worden helemaal geen kampioen hoor. In de play-off zullen ze meer dan waarschijnlijk het onderspit delven tegen Club Brugge. Ik zie ze zelf liever wel kampioen worden (liefst Anderlecht natuurlijk), maar het zal toch weer gewoon Brugge worden.

Natuurlijk is dat niet vergelijkbaar. Een deel van dat stadion is zelfs geklasseerd als beschermd erfgoed als ik me niet vergis. Daar mogen helemaal niets aan veranderen dus. Union speelt sowieso al Europees volgend seizoen en zal daarvoor ook moeten uitwijken naar een ander stadion. Het is wel de bedoeling van de eigenaren dat er een ander stadion komt, maar ik zou dat oprecht jammer vinden. De sfeer die daar hangt, dat vind je dan weer nergens in de Keuken liga volgens mij.

10 uur geleden zei Miz:

Bij Anderlecht wordt een groot scherm geplaatst aan het stadion, maar da's wellicht enkel interessant als je supporter bent.

Straks de ontknoping, hopelijk gebeurt er niets geks en plaatsen we ons gewoon voor de Champions Playoff.

haha ben geen supporter oid. Bezoek graag andere wedstrijden, maar om nou naar een scherm te kijken.. toch iets andere sfeer

36 minuten geleden zei La Pulga:

Dat stadion is fantastisch als het mooi weer is, bij regen is het een stuk minder :D De supporters staan daar zo dicht bij het veld, de laatste keer kon ik gewoon praten met de linksbuiten (Lapoussin) toen het spel even stil lag :) De supporters van Union zijn trouwens ook fantastisch en heel relax. Daar zijn volgens mij nooit echt problemen mee. Omdat het een staantribune is kun je ook gewoon tussen de 'harde kern' gaan staan als je zou willen. Echt een aanrader om eens te gaan kijken (in de lente/zomer).

5 minuten geleden zei FlyD:

Dat stadion is fantastisch als het mooi weer is, bij regen is het een stuk minder :D De supporters staan daar zo dicht bij het veld, de laatste keer kon ik gewoon praten met de linksbuiten (Lapoussin) toen het spel even stil lag :) De supporters van Union zijn trouwens ook fantastisch en heel relax. Daar zijn volgens mij nooit echt problemen mee. Omdat het een staantribune is kun je ook gewoon tussen de 'harde kern' gaan staan als je zou willen. Echt een aanrader om eens te gaan kijken (in de lente/zomer).

Dan was vandaag een dikke uitzondering dus :D 

Maar thanks, ik ga het op mijn lijstje zetten.

51 minuten geleden zei Miz:

Marginaler dan Antwerp of Luik?

Altijd weer dezelfde clubs dit seizoen, moet een terechte 5-0 worden voor Union tot spijt van de mede PO1-ers. We gaan naar tijden waar iedereen in het uitvak in kooien zoals op STVV zal worden gestampt door dit krapul, en keer op keer doet men er niets aan om ze te vervolgen. Heb het dit seizoen nog gezien bij ons toen Standard op bezoek was, ze mochten gewoon terug hun vak inwandelen. :cab: Je ziet gezinnen met huilende kinderen naar huis gaan en dan vraagt men zich af waarom er geen volk meer komt naar de stadions. 

Wat een bende onnozelaars! Straks beginnen die play-offs hier nog zonder klassement omdat men dan weer (typisch Belgisch) ellenlang gaat over doen om te beslissen wat er moet gebeuren, om dan ook weer 457 beroepen of tegenprocedures gaat krijgen.

Men moet dringend veel strenger beginnen optreden. Puntenaftrek in volgend seizoen, véél zwaardere financiele boetes, ... . Nu krijgt Beerschot 50.000€ boete. Wat is dat voor een profclub? Peanuts. Dat moet minstens x2 of x3.

52 minuten geleden zei Kami:

Men moet dringend veel strenger beginnen optreden. Puntenaftrek in volgend seizoen, véél zwaardere financiele boetes, ... . Nu krijgt Beerschot 50.000€ boete. Wat is dat voor een profclub? Peanuts. Dat moet minstens x2 of x3.

ik denk dat dit wel al best een mooie boete is voor een club als Beerschot. zo rijk zijn die niet.

3 uur geleden zei Miz:

Klopt, maar puntenaftrek komt harder aan bij de supporters. Misschien moeten ze dat inderdaad maar eens overwegen. Of een combo van beiden.

ja, die puntenaftrek mag er wel bij inderdaad. ik had het enkel over die geldsom, die m.i. wel groot genoeg is.

als je iedere keer dat bedrag moet neerhoesten bij misdragen gaan die rap failliet zijn.

het is jammer dat het zo moeilijk is om de boosdoeners te identificeren.

Edited by Aaron21

Moeilijk te identificeren? Totaal niet. Er staan overal camera's.

Een vriend van mij heeft een stadionverbod gehad omdat hij vanuit het publiek een pint op het veld gegooid heeft. Die is enkele weken later gewoon uit de rij aan de inkom gepikt en ze hadden haarscherpe foto's van hem. Laat staan als er 5 man óp het veld loopt. Ze weten goed genoeg wie dat zijn.

Lijkt me inderdaad dat de daders identificeren absoluut niet zo moeilijk kan zijn..

Je hebt de tv-beelden en zo'n stadion hangt ook gewoon vol camera's. Gewoon levenslang uit de stadions bannen en verder even gaan luisteren hoe ze dit soort zaken aanpakken in de premier league.

2 uur geleden zei Michiel RAFC:

Moeilijk te identificeren? Totaal niet. Er staan overal camera's.

Een vriend van mij heeft een stadionverbod gehad omdat hij vanuit het publiek een pint op het veld gegooid heeft. Die is enkele weken later gewoon uit de rij aan de inkom gepikt en ze hadden haarscherpe foto's van hem. Laat staan als er 5 man óp het veld loopt. Ze weten goed genoeg wie dat zijn.

Hoelang mag/mocht hij niet meer binnen?

Edited by Miz