Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

8 uur geleden zei Bogatyr:

Jammer dat dit Gent eigenlijk niet in de top vier gaat geraken. Ze beginnen veel beter te spelen imo en zou wel een aanwinst zijn voor Playoff 1.

Tja, mocht je al hun punten er bij rekenen van de wedstrijden die ze eigenlijk hadden moeten winnen, stonden ze bijna eerste. Maar ja, als en als telt niet hé :classic_tongue:

Schandalige wedstrijd van Antwerp. Buiten het verschil in inzet, was er ook een gigantisch verschil in kwaliteit aan de bal.

Die Brugse supporters in onze buurt waren ook meer met ons bezig dan met de wedstrijd. Over de terugrit hebben we 4u gedaan aangezien de politie het aangewezen vond om ons van Brugge tot Kruibeke 50 km/u op de snelweg te laten rijden. 

14 uur geleden zei Netzwerk:

Wat een kutzooi weer die nieuwe competitie 1B, dacht dat ze vier extra gingen over laten van 1SAL maar ook dat is weer teveel gevraagd en dan zit je met zo'n gedrocht van 12.

Ik volg het Belgische voetbal niet zo goed, maar voor mijn gevoel wordt de competitiestructuur tegenwoordig vrijwel elk jaar aangepast? Daar zou je als clubs zijnde toch ook helemaal ziek van worden, nooit weten waar je aan toe bent.

Ook wel apart dat er nu nog maar 1 club promoveert/degradeert. Enig idee waarom de barragewedstrijden zijn geschrapt? 

11 uur geleden zei Christian.:

Ik volg het Belgische voetbal niet zo goed, maar voor mijn gevoel wordt de competitiestructuur tegenwoordig vrijwel elk jaar aangepast? Daar zou je als clubs zijnde toch ook helemaal ziek van worden, nooit weten waar je aan toe bent.

Ook wel apart dat er nu nog maar 1 club promoveert/degradeert. Enig idee waarom de barragewedstrijden zijn geschrapt? 

Geen idee er is nog veel onduidelijkheid, dit is ook weer voor maar één of twee seizoenen, normaal moeten er volgend jaar nog 4 extra teams overkomen van eerste nationale dacht ik. Barrage's zouden dan ook terugkomen normaal, al is heel dat 1B systeem gewoon waardeloos. Ik persoonlijk heb dan liever semi-profploegen erbij.

2 minuten geleden zei Steels:

En wat heeft dat met de Belgische competitie te maken?

Ah shit, vroeger heette de Keuken Kampioen divisie natuurlijk zo.

Ben vandaag niet zo scherp, mijn oprechte excuses hiervoor.

3 minuten geleden zei Sundgot:

Iemand hier die toevallig weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen voor de bekerfinale? Zal dat zo maar uitverkopen?

Ik verwacht dat het snel uitverkocht zal zijn. Bij Anderlecht moet je in elk geval al inschrijven en denk dat er dan geloot wordt tussen abo-houders.

Zojuist zei FlyD:

Ik verwacht dat het snel uitverkocht zal zijn. Bij Anderlecht moet je in elk geval al inschrijven en denk dat er dan geloot wordt tussen abo-houders.

Ah heb een pre-registratie bij Anderlecht. Maar kleine kans voor kaarten dus?

2 minuten geleden zei Sundgot:

Ah heb een pre-registratie bij Anderlecht. Maar kleine kans voor kaarten dus?

Ajs je geen abo hebt wel denk ik. Maar mis je weinig mee in dat stadion. Kun je beter een leuke play-off wedstrijd bezoeken denk ik.

1 minuut geleden zei FlyD:

Ajs je geen abo hebt wel denk ik. Maar mis je weinig mee in dat stadion. Kun je beter een leuke play-off wedstrijd bezoeken denk ik.

En vanaf Gent-kant? Is toch best een flink stadion?

Zojuist zei Sundgot:

En vanaf Gent-kant? Is toch best een flink stadion?

Geen idee van de Gent-kant, maar die hebben in elk geval wel een redelijk grote en fanatieke supportersgroep. 

Het stadion is best een mooi stadion voor atletiek-events, maar voor voetbalwedstrijden vind ik het een stuk minder met doe piste om het veld.

• 2 weeks later...
8 uur geleden zei Kami:

Zeker van ticketje voor champions play-off:

1. Union

2. Club Brugge

3. Antwerp

4. Anderlecht of Gent? 

Na gisteren zal Anderlecht het wel halen.

Nu maar hopen dat Union in de play-offs stand kan houden. 

Ja, dat denk ik ook. Al is Kortrijk geen makkelijke verplaatsing voor Anderlecht. Sneu voor Gent dat ze er misschien niet bij gaan zijn na zo'n goede reeks dit jaar. Het wordt wel een mooie bekerfinale.

Op 23-3-2022 om 18:15 zei Sundgot:

Iemand hier die toevallig weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen voor de bekerfinale? Zal dat zo maar uitverkopen?

Bij Anderlecht wordt een groot scherm geplaatst aan het stadion, maar da's wellicht enkel interessant als je supporter bent.

Straks de ontknoping, hopelijk gebeurt er niets geks en plaatsen we ons gewoon voor de Champions Playoff.

5 uur geleden zei Miz:

Bij Anderlecht wordt een groot scherm geplaatst aan het stadion, maar da's wellicht enkel interessant als je supporter bent.

Straks de ontknoping, hopelijk gebeurt er niets geks en plaatsen we ons gewoon voor de Champions Playoff.

gelijkspelletje en Gent wint, ideaal scenario.

1 uur geleden zei Aaron21:

gelijkspelletje en Gent wint, ideaal scenario.

Voorlopig is die kans heel groot. Tien minuten bezig en al zeker zes kansen tegen. :cab:

Edited by Miz