Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

23 minuten geleden zei FlyD:

Union laat direct zien wie de beste ploeg van Brussel is!

Club Brugge, Anderlecht, Genk, Standard en Gent hebben al punten laten liggen op de eerste speeldag.

Prachtige shirts trouwens ook dit jaar jullie! Ik zie Union wel vlot top 10 halen.

Waarschijnlijk kennen een aantal deze docu al, maar had 'em toevallig een paar weken geleden gezien en wist eigenlijk niets van deze derby (of Union).

https://www.bruzz.be/en/videoreeks/zwanze-derby/video-documentary-series-zwanzederby-1-ive-already-got-goosebumps

Edit: Bedenk nu dat ik 'em volgens mij al een keer had gepost hehe

Edited by Sophomore

15 uur geleden zei Netzwerk:

Prachtige zege al meteen tegen Antwerp, Druifie scoort er al meteen twee tegen mijn verwachtingen. Prachtig ook overigens hoe die keeper van Eupen tot tweemaal toe 'krampen' kreeg, die extra tijd was niet geheel onterecht voor Club.

Tegen de verwachtingen? Druijf is echt een topper voor KV, liet hij eind vorig seizoen ook meermaals zien. Zou dit jaar wel eens een erg leuke tandem kunnen vormen met Cuypers, die ook meteen zijn visitekaartje gaf. Twee hardwerkende spitsen zoals we het graag hebben bij Malinwa. 

Druijf is imo enorm gegroeid sinds zijn komst hier, eerste wedstrijden werd hij bij het minste duel nog compleet omvergeblazen. Top dat we hem nog een jaar langer konden huren van AZ. 

Alle nieuwkomers stonden er trouwens meteen tegen Antwerp, Oum Gouet en Souza ook sterk gedebuteerd. Die Souza zou volgens enkele 1B- en Lommel-watchers een enorm grote toekomst voor zich hebben. Benieuwd naar dit seizoen, onze kern is beter én breder dan ooit.

Edited by Bingbangboem

5 minuten geleden zei Bingbangboem:

Tegen de verwachtingen? Druijf is echt een topper voor KV, liet hij eind vorig seizoen ook meermaals zien. Zou dit jaar wel eens een erg leuke tandem kunnen vormen met Cuypers, die ook meteen zijn visitekaartje gaf. Twee hardwerkende spitsen zoals we het graag hebben bij Malinwa. 

Druijf is imo enorm gegroeid sinds zijn komst hier, eerste wedstrijden werd hij bij het minste duel nog compleet omvergeblazen. Top dat we hem nog een jaar langer konden huren van AZ. 

Alle nieuwkomers stonden er trouwens meteen tegen Antwerp, Oum Gouet en Souza ook sterk gedebuteerd. Die Souza zou volgens enkele 1B- en Lommel-watchers een enorm grote toekomst voor zich hebben.

De laatste wedstrijden vorig jaar vond ik hem inderdaad ook al positief opvallen. 

Altijd wel sympathie gehad voor KVM (ondanks het woelige verleden). Prima trainer ook.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 7-8-2021 om 19:24 zei NicoHaak:

Prima periode ook bij NEC gehad. 

Gisteren een stuk van Telstar-Emmen gekeken, maar vh spel van Emmen de laatste maanden vorig seizoen is niks meer over. Zonde om te zien. 

Mwoah, geef het even. De voorbereiding was het spel erg goed. 

Pierre Dwomoh naar Antwerp. Toch wel een opvallende transfer. Ben benieuwd of hij het kan laten zien bij een club die niet direct bekend staat om het opleiden van talent of hun stabiliteit. Dwomoh is ook al de 15de transfer deze zomer.

1 uur geleden zei RubenS2:

Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik.

Club Brugge gaat nu ook mee in de transfergekte in Belgie. Al jaren heb ik het gevoel dat de Belgische teams vooral spelers halen omdat het kan en pas achteraf kijken of ze die speler wel nodig hadden. Ploegen met een degelijk zijn op 1 hand te tellen.

1 uur geleden zei FlyD:

Club Brugge gaat nu ook mee in de transfergekte in Belgie. Al jaren heb ik het gevoel dat de Belgische teams vooral spelers halen omdat het kan en pas achteraf kijken of ze die speler wel nodig hadden. Ploegen met een degelijk zijn op 1 hand te tellen.

Correct. Ik vraag me oprecht af waarom ze al die spelers nodig hebben.

14 uur geleden zei RubenS2:

Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik.

Verwacht je dat Dost nu helemaal op een zijspoor komt? Ik vraag dit vanwege mijn scorito team ;)

22 minuten geleden zei NicoHaak:

Verwacht je dat Dost nu helemaal op een zijspoor komt? Ik vraag dit vanwege mijn scorito team ;)

Voorlopig nog niet. Ze hebben flankspelers aangetrokken om Dost te bedienen, maar Wesley kan de rol van Dost ook invullen (zelfs nog beter indien hij zijn oude niveau terugvindt). Maar Wesley zal eerst nog terug op niveau moeten komen, dus ik vermoed dat tot die tijd gekozen zal worden voor Dost of een 3-5-2 met Lang & De Ketelaere voorin.

Hoe dan ook zou ik in de huidige omstandigheden niet voor Dost kiezen in een Scorito-team, aangezien hij niet voldoende zeker is van een basisplaats. :classic_ninja:

31 minuten geleden zei RubenS2:

Voorlopig nog niet. Ze hebben flankspelers aangetrokken om Dost te bedienen, maar Wesley kan de rol van Dost ook invullen (zelfs nog beter indien hij zijn oude niveau terugvindt). Maar Wesley zal eerst nog terug op niveau moeten komen, dus ik vermoed dat tot die tijd gekozen zal worden voor Dost of een 3-5-2 met Lang & De Ketelaere voorin.

Hoe dan ook zou ik in de huidige omstandigheden niet voor Dost kiezen in een Scorito-team, aangezien hij niet voldoende zeker is van een basisplaats. :classic_ninja:

Tnx, ik heb nu Lang en die laat ik er ook mooi instaan ;)