FlyD Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Pierre Dwomoh naar Antwerp. Toch wel een opvallende transfer. Ben benieuwd of hij het kan laten zien bij een club die niet direct bekend staat om het opleiden van talent of hun stabiliteit. Dwomoh is ook al de 15de transfer deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 uur geleden zei RubenS2: Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik. Club Brugge gaat nu ook mee in de transfergekte in Belgie. Al jaren heb ik het gevoel dat de Belgische teams vooral spelers halen omdat het kan en pas achteraf kijken of ze die speler wel nodig hadden. Ploegen met een degelijk zijn op 1 hand te tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 uur geleden zei FlyD: Club Brugge gaat nu ook mee in de transfergekte in Belgie. Al jaren heb ik het gevoel dat de Belgische teams vooral spelers halen omdat het kan en pas achteraf kijken of ze die speler wel nodig hadden. Ploegen met een degelijk zijn op 1 hand te tellen. Correct. Ik vraag me oprecht af waarom ze al die spelers nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 14 uur geleden zei RubenS2: Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik. Verwacht je dat Dost nu helemaal op een zijspoor komt? Ik vraag dit vanwege mijn scorito team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 22 minuten geleden zei NicoHaak: Verwacht je dat Dost nu helemaal op een zijspoor komt? Ik vraag dit vanwege mijn scorito team Voorlopig nog niet. Ze hebben flankspelers aangetrokken om Dost te bedienen, maar Wesley kan de rol van Dost ook invullen (zelfs nog beter indien hij zijn oude niveau terugvindt). Maar Wesley zal eerst nog terug op niveau moeten komen, dus ik vermoed dat tot die tijd gekozen zal worden voor Dost of een 3-5-2 met Lang & De Ketelaere voorin. Hoe dan ook zou ik in de huidige omstandigheden niet voor Dost kiezen in een Scorito-team, aangezien hij niet voldoende zeker is van een basisplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 31 minuten geleden zei RubenS2: Voorlopig nog niet. Ze hebben flankspelers aangetrokken om Dost te bedienen, maar Wesley kan de rol van Dost ook invullen (zelfs nog beter indien hij zijn oude niveau terugvindt). Maar Wesley zal eerst nog terug op niveau moeten komen, dus ik vermoed dat tot die tijd gekozen zal worden voor Dost of een 3-5-2 met Lang & De Ketelaere voorin. Hoe dan ook zou ik in de huidige omstandigheden niet voor Dost kiezen in een Scorito-team, aangezien hij niet voldoende zeker is van een basisplaats. Tnx, ik heb nu Lang en die laat ik er ook mooi instaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/verdwijnt-traditieclub-rc-gent-stamnummer-11-definitief-uit-het-voetballandschap~a624b501/ Jammer dat het net allemaal op deze manier weer moet, het amateurvoetbal kan alle steun gebruiken en dan krijg je dit weer, stamnummer 11 nota bene. Hopelijk kan Racing Gent nog gered worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 (bewerkt) Ik vind het degoutant en beschamend als Buffalo... Alweer een teken hoe ons bestuur in een hoge ivoren toren zit. Als supporter zijnde is het echt afwachten tot De Witte gaat aftreden en hopen dat het geen Roger Lambrecht verhaal wordt... 24 november 2021 bewerkt door Messidona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Het is geen Jupiler Pro League, maar wel bijna. Ik ga morgen naar Hechteld - MD Halen. Divisie 2A provincie Limburg. Koploper tegen de nummer laatst. Ik hou van die aftandse vervallen tribunes in Belgie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Net terug van OHL - AA Gent. Gent was echt het Getafe van België. Die begonnen in minuut 11 al met tijdrekken en haalden alle irritante trucjes uit de kast. Terwijl de ze met hun kwaliteiten toch gewoon moeten voetballen en tegen dit slechte OHL met 3 doelpunten verschil kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 De kwaliteiten van Mboyo, Lemajic, Godeau en consoorten zeker?! Gent uit is problematisch, kwestie van gewoon punten te pakken. Thuis draait het beter. Gisteren hebben we veel geluk gehad, OHL mag zich terecht bestolen voelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 De Standard 'supporters' tonen zich weer van hun 'beste' kant... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 40 minuten geleden zei glennix: De Standard 'supporters' tonen zich weer van hun 'beste' kant... Zag bij Beerschot ook al het een en ander voorbijkomen. Gaat lekker in België he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 uur geleden zei Christian.: Zag bij Beerschot ook al het een en ander voorbijkomen. Gaat lekker in België he? De laatste tijd is het niet meer normaal, het gaat erover vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 12 uur geleden zei glennix: De laatste tijd is het niet meer normaal, het gaat erover vind ik. Ja bizar wel hoeveel incidenten er zijn geweest nadat de stadions weer open zijn, ook in Nederland is dat een trend aan het worden. Was twee maanden geleden bij een potje van Kortrijk en ik vond de sfeer daar echt heel gemoedelijk en relaxed. Had altijd een beetje het idee dat de rest van België (op Standard na) dat ook wel heeft. Maar misschien is dat ook mijn gebrek aan kennis van het Belgische voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 22 uur geleden zei Christian.: Ja bizar wel hoeveel incidenten er zijn geweest nadat de stadions weer open zijn, ook in Nederland is dat een trend aan het worden. Was twee maanden geleden bij een potje van Kortrijk en ik vond de sfeer daar echt heel gemoedelijk en relaxed. Had altijd een beetje het idee dat de rest van België (op Standard na) dat ook wel heeft. Maar misschien is dat ook mijn gebrek aan kennis van het Belgische voetbal Vis in de leije #johnyturbo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Op 6-12-2021 om 11:40 zei Christian.: Ja bizar wel hoeveel incidenten er zijn geweest nadat de stadions weer open zijn, ook in Nederland is dat een trend aan het worden. Was twee maanden geleden bij een potje van Kortrijk en ik vond de sfeer daar echt heel gemoedelijk en relaxed. Had altijd een beetje het idee dat de rest van België (op Standard na) dat ook wel heeft. Maar misschien is dat ook mijn gebrek aan kennis van het Belgische voetbal De supporters van Kortrijk staan nu niet echt bekend voor echt amok te maken, daar is de sfeer idd gemoedelijk. Maar meer en meer supporters van ook kleinere clubs zijn over de schreef aan het gaan hier. Als straf mogen er voorlopig geen uit supporters de wedstrijden bijwonen. Maar als dit zo blijft duren gaan we volgens mij net zoals in Nederland geen wedstrijden meer mogen bijwonen in het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 HLN gooit Stephan Keygnaert buiten na de uitspraken van Velkjovic i.v.m. propere handen, zijn we daar ook eindelijk vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 Zijn onze zuiderburen er ook al achter, wat voor vreselijk kut ventje en overschatte voetballer Noa Lang is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 3 uur geleden zei Regis: Zijn onze zuiderburen er ook al achter, wat voor vreselijk kut ventje en overschatte voetballer Noa Lang is? Al even..maar hij vind wss zelf dat hij de beste in België is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Wat een ongelooflijk zwak team is dat Beerschot geworden, momenteel 0-7 verlies in eigen huis tegen Anderlecht. Deze mercato stevig uitpakken en een halve kern kopen of accepteren dat je naar 1B gaat, alhoewel ze nu al veertien punten achterstaan op een veilige plaats lijkt het misschien beter gewoon te accepteren en naar 1B te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Citaat Alfred Schreuder wordt de nieuwe trainer van Club Brugge. Dat meldt De Telegraaf. Hij gaat voor anderhalf seizoen tekenen in België. Schreuder is de opvolger van Philippe Clement, die hard op weg is naar AS Monaco. Volgens De Telegraaf worden op dit moment de laatste plooien gladgestreken. Het is de bedoeling dat Schreuder zo snel mogelijk op het veld staat met de spelers van Club Brugge, die maandag op trainingskamp gingen in het Spaanse Marbella. Toch wel een leuke club voor Schreuder. Wellicht Koeman als assistent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 46 minuten geleden zei La Pulga: Toch wel een leuke club voor Schreuder. Wellicht Koeman als assistent? Heel mooie club voor hem inderdaad. Met voorsprong de beste selectie in het land, maar het kwam er niet volledig uit vorig jaar. Kampioenschap is wel nog perfect mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Snap de keuze niet zo goed. Hij heeft toch nog niks bewezen als hoofdcoach? Verwacht er niet heel veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten