Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei RubenS2:

Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik.

Club Brugge gaat nu ook mee in de transfergekte in Belgie. Al jaren heb ik het gevoel dat de Belgische teams vooral spelers halen omdat het kan en pas achteraf kijken of ze die speler wel nodig hadden. Ploegen met een degelijk zijn op 1 hand te tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Club Brugge gaat nu ook mee in de transfergekte in Belgie. Al jaren heb ik het gevoel dat de Belgische teams vooral spelers halen omdat het kan en pas achteraf kijken of ze die speler wel nodig hadden. Ploegen met een degelijk zijn op 1 hand te tellen.

Correct. Ik vraag me oprecht af waarom ze al die spelers nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei RubenS2:

Wesley op huurbasis en Izquierdo transfervrij naar Club. Die laatste met een beperkt contract om te kijken hoe hij revalideert. Zijn beide vooral prestigetransfers denk/vrees ik.

Verwacht je dat Dost nu helemaal op een zijspoor komt? Ik vraag dit vanwege mijn scorito team ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei NicoHaak:

Verwacht je dat Dost nu helemaal op een zijspoor komt? Ik vraag dit vanwege mijn scorito team ;)

Voorlopig nog niet. Ze hebben flankspelers aangetrokken om Dost te bedienen, maar Wesley kan de rol van Dost ook invullen (zelfs nog beter indien hij zijn oude niveau terugvindt). Maar Wesley zal eerst nog terug op niveau moeten komen, dus ik vermoed dat tot die tijd gekozen zal worden voor Dost of een 3-5-2 met Lang & De Ketelaere voorin.

Hoe dan ook zou ik in de huidige omstandigheden niet voor Dost kiezen in een Scorito-team, aangezien hij niet voldoende zeker is van een basisplaats. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei RubenS2:

Voorlopig nog niet. Ze hebben flankspelers aangetrokken om Dost te bedienen, maar Wesley kan de rol van Dost ook invullen (zelfs nog beter indien hij zijn oude niveau terugvindt). Maar Wesley zal eerst nog terug op niveau moeten komen, dus ik vermoed dat tot die tijd gekozen zal worden voor Dost of een 3-5-2 met Lang & De Ketelaere voorin.

Hoe dan ook zou ik in de huidige omstandigheden niet voor Dost kiezen in een Scorito-team, aangezien hij niet voldoende zeker is van een basisplaats. :classic_ninja:

Tnx, ik heb nu Lang en die laat ik er ook mooi instaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/verdwijnt-traditieclub-rc-gent-stamnummer-11-definitief-uit-het-voetballandschap~a624b501/

Jammer dat het net allemaal op deze manier weer moet, het amateurvoetbal kan alle steun gebruiken en dan krijg je dit weer, stamnummer 11 nota bene. Hopelijk kan Racing Gent nog gered worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van OHL - AA Gent. Gent was echt het Getafe van België. Die begonnen in minuut 11 al met tijdrekken en haalden alle irritante trucjes uit de kast. Terwijl de ze met hun kwaliteiten toch gewoon moeten voetballen en tegen dit slechte OHL met 3 doelpunten verschil kunnen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei glennix:

De laatste tijd is het niet meer normaal, het gaat erover vind ik.

Ja bizar wel hoeveel incidenten er zijn geweest nadat de stadions weer open zijn, ook in Nederland is dat een trend aan het worden. 

Was twee maanden geleden bij een potje van Kortrijk en ik vond de sfeer daar echt heel gemoedelijk en relaxed. Had altijd een beetje het idee dat de rest van België (op Standard na) dat ook wel heeft. Maar misschien is dat ook mijn gebrek aan kennis van het Belgische voetbal ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Christian.:

Ja bizar wel hoeveel incidenten er zijn geweest nadat de stadions weer open zijn, ook in Nederland is dat een trend aan het worden. 

Was twee maanden geleden bij een potje van Kortrijk en ik vond de sfeer daar echt heel gemoedelijk en relaxed. Had altijd een beetje het idee dat de rest van België (op Standard na) dat ook wel heeft. Maar misschien is dat ook mijn gebrek aan kennis van het Belgische voetbal ;c

Vis in de leije #johnyturbo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-12-2021 om 11:40 zei Christian.:

De supporters van Kortrijk staan nu niet echt bekend voor echt amok te maken, daar is de sfeer idd gemoedelijk. Maar meer en meer supporters van ook kleinere clubs zijn over de schreef aan het gaan hier. Als straf mogen er voorlopig geen uit supporters de wedstrijden bijwonen. Maar als dit zo blijft duren gaan we volgens mij net zoals in Nederland geen wedstrijden meer mogen bijwonen in het stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ongelooflijk zwak team is dat Beerschot geworden, momenteel 0-7 verlies in eigen huis tegen Anderlecht. Deze mercato stevig uitpakken en een halve kern kopen of accepteren dat je naar 1B gaat, alhoewel ze nu al veertien punten achterstaan op een veilige plaats lijkt het misschien beter gewoon te accepteren en naar 1B te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Alfred Schreuder wordt de nieuwe trainer van Club Brugge. Dat meldt De Telegraaf. Hij gaat voor anderhalf seizoen tekenen in België.

Schreuder is de opvolger van Philippe Clement, die hard op weg is naar AS Monaco. Volgens De Telegraaf worden op dit moment de laatste plooien gladgestreken. Het is de bedoeling dat Schreuder zo snel mogelijk op het veld staat met de spelers van Club Brugge, die maandag op trainingskamp gingen in het Spaanse Marbella.

Toch wel een leuke club voor Schreuder. Wellicht Koeman als assistent? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei La Pulga:

Toch wel een leuke club voor Schreuder. Wellicht Koeman als assistent? 

Heel mooie club voor hem inderdaad. Met voorsprong de beste selectie in het land, maar het kwam er niet volledig uit vorig jaar. Kampioenschap is wel nog perfect mogelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites