Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 24-2-2021 om 20:59 zei FlyD:

In 1B is het nog minder spannend dan in 1A dit jaar :D Union heeft ook wel een leuke ploeg met oa Nielsen, Vanzeir en Undav en een goede trainer. Met deze selectie kunnen ze zo al mee in 1A denk ik.

861440777_Schermafbeelding2021-02-24om20_56_58.thumb.png.73caa2af6a153eb3c5763ef1907c8ee1.png

Helemaal terecht ;)

Ik werk sinds januari bij Union, leuk om te zien dat er op dit forum ook over gepraat wordt :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Michael_RAFC:

Ik ben daar nu Stadion Manager.

Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen ;)

Op zonnige dagen een prachtig stadion! Heerlijk op die lange zijde met de zon op je gezicht het mooiste clublied van Belgie zingen :)

Maar verder is er wel nog heel wat werk aan denk ik inderdaad. Europees voldoet het in elk geval niet aan de voorwaarden dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Michael_RAFC:

Ik ben daar nu Stadion Manager.

Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen ;)

Ziet er wel uit als een leuk stadion, dus een leuke functie lijkt me (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei FlyD:

Union al kampioen in 1b. Is het stadion al klaar voor 1A @Michael_RAFC? Hopelijk kunnen we volgend jaar weer gewoon wat wedstrijdjes meepikken.

De licentie voor het stadion is in orde, of we 'klaar' zijn is een andere zaak. Laat ons inderdaad hopen dat er terug supporters in het stadion mogen zitten, ik ben benieuwd om dat mee te maken, al gaat dat wel extra stress met zich meebrengen voor mij persoonlijk :classic_biggrin:

Gisteren nog tot de vroege uurtjes met de spelers en coach liggen vieren, om 7h vanochtend terug aan het werk :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker verdiend gezien de competitie en ook 'logisch' als je de sterkte van de selectie bekijkt.

Racing Genk speelde sterk in de Play-offs en hebben zo ook een mooi seizoen met de bekerwinst erbij.

Zou Philip Clement blijven bij Brugge? Ik kan me voorstellen dat zijn naam genoemd zal worden, bv in Duitsland waar er toch een stoelendans aan trainers plaats vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja super verassend. Dom joch blijft het. Blij dat we van hem afzijn in Amsterdam iig. Vervelende tikkende tijdbom. Zal het ook allemaal nooit gaan leren. Beetje teren op een paar leuke acties, doelpunten die hij ieder seizoen wel heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites