GAE EAGLES Geplaatst 26 mei 2019 Share Geplaatst 26 mei 2019 22 minuten geleden zei Rogier.: Waarom kan dat niet? Ziet er uit als een prima stadion zo op Google? Ik vind het ook een fantastisch stadion, zeker de oude tribune. Ben er een paar weken terug geweest. Daar zit echt het probleem, het is zo oud dat de houten bankjes die er staan los zitten en dus (voor de Fifa/Uefa) gevaarlijk zijn. De rest van het stdion zal het probleem niet zijn alleen de T2 is dat wel. Die willen ze niet voor niets verbouwen, gaat waarschijnlijk na komend seizoen gebeuren. Dat is zonde voor de voetballiefhebbers, ik vind het juist geweldig om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 14 uur geleden zei GAE EAGLES: Royal Club Antwerp heeft Europees voetbal vastgesteld. Mooi voor de club, alleen jammer dat ze die wedstrijden niet in eigen stadion spelen, maar in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. Al begrijp ik wel dat het niet in de Bosuil kan. Das ook wel zonde, mag je straks half juli voor een paar duizend man op de Heizel tegen een ploeg uit Azerbeidjan 17 uur geleden zei glennix: ☹️ Toch ook goed nieuws want ik lees dat Bongonda op komst is? Goeie transfer. Wie wil jij als nieuwe coach trouwens? Ik hoor Mazzu maar dat is toch iets compleet anders dan Clement imo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 1 uur geleden zei Simonsav: Das ook wel zonde, mag je straks half juli voor een paar duizend man op de Heizel tegen een ploeg uit Azerbeidjan Toch ook goed nieuws want ik lees dat Bongonda op komst is? Goeie transfer. Wie wil jij als nieuwe coach trouwens? Ik hoor Mazzu maar dat is toch iets compleet anders dan Clement imo.. Wij hadden hetzelfde een paar jaar terug ook. De Adelaarshorst werd verbouwd en wij moesten noodgedwongen uitwijken naar Emmen. Dat is toch een heel stuk minder qua alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 3 uur geleden zei Simonsav: Toch ook goed nieuws want ik lees dat Bongonda op komst is? Goeie transfer. Wie wil jij als nieuwe coach trouwens? Ik hoor Mazzu maar dat is toch iets compleet anders dan Clement imo.. Ik weet niet of Bongonda het gaat maken bij Genk, bij Zulte-Waregem is er veel meer ruimte op de counter, tegen Genk spelen de meeste ploegen verdedigend en is er minder ruimte. En Bongonda moet toch een hoop centen kosten. Ik hoop op Storck maar Mazzu is ook oké. Om een coach zoals Clement te vervangen is sowieso moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Op 17-5-2019 om 20:52 zei glennix: Ingvartssen heeft wel talent maar is niet efficiënt genoeg. Zal wel vertrekken voor een fractie van de 5 miljoen die we 2 jaar geleden betaald hebben... 1,5m dus nog maar serieus verlies wel. Die gaat nu in de Bundesliga voetballen, benieuwd of die daar iets gaat klaarspelen. Ben wel benieuwd naar dat Zweedse spitsje dat jullie gehaald hebben, schijnt groot talent te zijn. Trouwens, Maehle op het EK U21 daarnet 2 goals gemaakt, die is zich nog meer in de kijker aan het spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Samir Nasri naar Anderlecht. Kan gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Wat is er van waar dat deze tribune toch gesloopt gaat worden? Iemand van onze zuiderburen die het weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Het is weer Couckenbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Hoe zit dat met die Kompany? Is hij gehaald als trainer en speelt hij ook af en toe of andersom ? Lijkt mij toch niet dat het mogelijk is dat hij alles gaat spelen en ook nog de rest even gaat bepalen? Is een garantie op problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 28 minuten geleden zei Bazoer: Hoe zit dat met die Kompany? Is hij gehaald als trainer en speelt hij ook af en toe of andersom ? Lijkt mij toch niet dat het mogelijk is dat hij alles gaat spelen en ook nog de rest even gaat bepalen? Is een garantie op problemen. Daarom heeft hij ene assistent meegenomen. Simon Davies (ex-CM held @Gert kent hem vast ook). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Verloren gister in ieder geval meteen in eigen huis met 1-2 van Oostende. Wel Vlappie met de enige goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 9 minuten geleden zei Pino: Daarom heeft hij ene assistent meegenomen. Simon Davies (ex-CM held @Gert kent hem vast ook). Zeker, vroeger nog mee geknikkerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 12 minuten geleden zei Gert: Zeker, vroeger nog mee geknikkerd. Ken je hem niet van de heldenploeg van Peterbrough in CM00/01? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Nee deze weet ik even niet meer :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 3 uur geleden zei 007mark: Verloren gister in ieder geval meteen in eigen huis met 1-2 van Oostende. Wel Vlappie met de enige goal. Goede voetballer zeg die Vlap. Scoorde vlak na z'n eerste nog een keer, ook heerlijke actie, maar stond ie net een metertje offside. En tja Kompany. Hoeveel gaat ie zelf spelen. Ik denk zoveel mogelijk want de rest van de verdediging, pfoe die redden het niet alleen hoor. Voorin zit er wel muziek in. Met Verschaeren/Vlappie op het middenveld, als ze Nasri fit krijgen (grote als want die leek me totáál niet fit gister) en nog een 9 halen dan kunnen ze gevaarlijk worden. Alleen achteraan dus is er behoorlijk werk, ook die doelman, als je het Pep systeem wil voetballen moet je keeper een erg goede voetballer zijn en dat is deze man dus allesbehalve, leverde gisteren ook weer bijna een aantal hilarische situaties op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 (bewerkt) VIER is vergeten de geoblock erop te zetten, kunt dus (voorlopig) de samenvattingen daar bekijken vanuit NL. https://www.vier.be/video/sports-late-night/sports-late-night/sports-late-night-s2019-2020-aflevering-3-28072019 Heb het echt jaren niet meer op de voet gevolgd, alleen kortr fragmenten van de topclubs. Zitten toch de nodige bekende spelers tussen, zoals bv. Kaya die ik helemaal uit het oog was verloren. 29 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 4 uur geleden zei Gert: Nee deze weet ik even niet meer :$ Simon Davies Gareth Jelleyman Mark Tyler Matthew Etherington. Overigens was het CM99/00 sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Op 29-7-2019 om 14:46 zei Sophomore: VIER is vergeten de geoblock erop te zetten, kunt dus (voorlopig) de samenvattingen daar bekijken vanuit NL. https://www.vier.be/video/sports-late-night/sports-late-night/sports-late-night-s2019-2020-aflevering-3-28072019 Heb het echt jaren niet meer op de voet gevolgd, alleen kortr fragmenten van de topclubs. Zitten toch de nodige bekende spelers tussen, zoals bv. Kaya die ik helemaal uit het oog was verloren. En nu opeens wel de geoblock erop gezet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Charleroi is woedend dat de wedstrijd tegen Brugge verzet is, ivm de Europese verplichtingen. Maar goed dat ze niet in Nederland spelen, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 33 minuten geleden zei Satyr: Charleroi is woedend dat de wedstrijd tegen Brugge verzet is, ivm de Europese verplichtingen. Maar goed dat ze niet in Nederland spelen, hahaha Ik snap wel dat ze er best boos om kunnen zijn, maar Europees voetbal wordt steeds belangrijker dus ik sta echt wel achter de beslissing van de voetbalbond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 53 minuten geleden zei jorkoo004: Ik snap wel dat ze er best boos om kunnen zijn, Waarom zijn ze dan boos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Pino: Waarom zijn ze dan boos? Antwerp, Gent en Brugge maken ieder nog kans op een Europees ticket. Antwerp en Gent moeten in de voorronde EL respectievelijk tegen AZ en tegen Rijeka, terwijl Brugge in de voorronde CL tegen LASK Linz uitkomt. Om meer kans te hebben op die Europese tickets, heeft de voetbalbond beslist om Antwerp - Gent en Charleroi - Brugge dit weekend te verplaatsen naar een andere datum. Voor Antwerp en Gent was dit geen probleem aangezien zij hier beiden voordeel uit halen, maar bij Charleroi - Brugge is het een ander verhaal omdat Charleroi niet Europees speelt. Dit betekent dat zij nu een weekend niet spelen en dus uit hun ritme kunnen geraken, en dat deze wedstrijd waarschijnlijk ergens midden in de week moet ingehaald worden, waardoor ze dan weer minder rust krijgen. Nog belangrijk; blijkbaar had Charleroi hier geen inspraak in, en werd dit hen gewoon gezegd voor de wedstrijd dit weekend. 20 augustus 2019 bewerkt door jorkoo004 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Tsja, misschien moeten ze in Charleroi wel naar het grotere beeld kijken i.pv. alleen maar naar hun eigen clubje. Heeft het wellicht ook te maken met Wallonië vs Vlaanderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) Gebeurt hier in Nederland laatste jaar ook aan de lopende band. Denk dat Charleroi hetzelfde had gewild, als zij diegene waren die Europees speelde. Voor AZ trouwens wel jammer dat Antwerp ook de rust krijgt huhu. 20 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Victor Wanyama schijnt voor 9 miljoen naar Club Brugge te gaan. Kunnen ze natuurlijk makkelijk betalen als ze de CL-groep halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten