Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Anderzijds wel 78 wedstrijden, 91 doelpunten en 46 assists in het clubvoetbal. Als Montenegrijns international: 49 caps en 10 doelpunten. Die zal wel iets kunnen. Lijkt op papier een goeie transfer, ik ben hoopvol

Doet me qua stijl denken aan Aleksander Mitrovic trouwens.

Ivan Tomecak tekent voor 3,5 jaar bij #clubbrugge. German Mera maakt normaal de omgekeerde beweging. Daar is het nog afwachten of het een verhuur of een definitieve verkoop wordt.

Hm toch Mera inderdaad. Ik zou willen dat ik daar iets nuttig over kon zeggen maarja :cab: de beste man heeft volgens mij maar 2 potjes gespeeld, Oostende uit en de ander herinner ik me niet eens meer. Leek mij toen wel solide, dus ben benieuwd hoe het bij Mechelen gaat.

Hm toch Mera inderdaad. Ik zou willen dat ik daar iets nuttig over kon zeggen maarja :cab: de beste man heeft volgens mij maar 2 potjes gespeeld, Oostende uit en de ander herinner ik me niet eens meer. Leek mij toen wel solide, dus ben benieuwd hoe het bij Mechelen gaat.

Kortrijk uit was de andere. Toevallig die wedstrijd gezien en ik was onder de indruk. Echt een beer van een vent, alleen vrees ik dat die sowieso nog rood pakt. Gaat soms echt véél te wild in :lol:

:mrg:

Tis een rare situatie. De keeper die ons 2 jaar geleden mee kampioen maakte, vloog opeens naar de tribune. Een jonge Amerikaan (Ethan Horvath) werd eerste doelman en er werd een jonge Belg gehaald als backup. Die eerste was enorm wisselvallig, had soms geweldiige reddingen maar maakte ook gewoon veel te veel fouten, daarna kreeg de 2de zijn kans maar die was gewoon slecht. Dus daarna werd de 3de man teruggeroepen uit de tribune en speelde de laatste weken voor de winterstop, waarna ze hem verkochten aan de Franse club waar we hem gehaald hebben :D

Vervolgens zegt de coach, "ja, doet u mij maar een stel ervaren doelmannen graag" dus het bestuur haalt eerst een 34-jarige Rus en nu Vermeer, en die mogen het onderling uitvechten. Wat er met die 2 andere gaat gebeuren is mij een raadsel. Eentje wordt 3de goalie en de ander verhuren ofzo.

tl;dr - staat maar eentje in de basis en 50% kans dat dat Vermeer wordt ;c

Goh ja, mooie pot. Wij speelden 89 minuten lang één van onze slechtste matchen van het seizoen, hadden altijd moeten verliezen :cab:

Maar in de laatste minuten kunnen we dit jaar altijd iets meer (h)

Die 2-2 was nipt mja. Volgens mij zowat de enige beslissing die we meehadden. We mochten letterlijk geen enkel duel aangaan of we kregen de fout tegen. Ook belachelijke gele kaarten gekregen. Los van het slechte spel ook hele namiddag geërgergd aan die ref.

Delferiere heeft vandaag echt niet goed gefloten. Meermaals lichte fouten in het voordeel van Antwerp fluiten, terwijl die aan onze kant niet werden gefloten. Daarnaast nog een twee handsballen in de zestien die niet werden bestraft (Van Damme o.a.).

Uiteindelijk nog blij met dit onverhoopte punt.

Edited by Mathi

• Tim' changed the title to Belgisch voetbal
  • Rogier. changed the title to Jupiler Pro League Topic