Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Hoe dom kan je als club zijn om die clown aan te stellen... zucht...

Heeft het bij Cercle, Beveren en Westerlo verre van slecht gedaan. Zonder hem waren Beveren en Westerlo nu nietmeer in eerste (was voor Westerlo vorig seizoen).

Wat een klucht weer overigens dat Eurostadion, kan je de UEFA nu ongelijk geven?

Heeft het bij Cercle, Beveren en Westerlo verre van slecht gedaan. Zonder hem waren Beveren en Westerlo nu nietmeer in eerste (was voor Westerlo vorig seizoen).

Prestaties waarvan niemand snapt hoe hij die heeft kunnen klaarspelen. Zou als een nieuw wereldwonder aanzien moeten worden!

Andries Jonker zou gisteren gespot zijn in Genk. De man die erin slaagde Wolfsburg bijna te laten degraderen.

Wéér een Nederlander( Niks tegen Nederlanders overigens). Maar hebben ze nu na Been én Stuivenberg nog niet door dat die in België niks kunnen komen doen met hun filosofie? :cab:

En Oja. Hasi natuurlijk. Maar daar zwijgen we best over.

Been/Jonker en Stuivenberg hebben helemaal geen gedeelde filosofie, zijn drie hele verschillende trainers. Heb geen idee of er in België trainers zijn die er bekend om staan dat ze graag met (eigen) jeugd werken, want daar maakt Genk natuurlijk wel al jaren een prioriteit van.

Vormer ondertussen alweer aan 14 assists, en dat terwijl het december is. Echt absurd hoe veel te goed hij is voor de JPL.

Edited by PJHoutman

Tsja z'n statistieken zijn nu niet bepaald om over naar huis te schrijven. 7 gewonnen wedstrijden op 15, negatief doelpuntensaldo. Zitten nu wel twee wedstrijden tegen PSG bij dacht ik, maar toch. Anderlecht-cijfers onwaardig.

Bijzonder vreemd dat ie ook opeens kwam aanzetten met Beric. :r

Bijzonder vreemd dat ie ook opeens kwam aanzetten met Beric. :r

Die was verre van slecht nochtans, voor zover hij al veel ballen kreeg natuurlijk

Vreemder was dat Onyekuru nu gewoon opeens op de bank zit. Leek me toch een no brainer hoor, gooi die op links tegen een Cools die altijd mee is in de aanval en ruimte in z'n rug heeft, en met Poulain en Mechele die die zone moeten afdekken en niet altijd even mobiel zijn. Maarja :cab:

Dit was echt LAMENTABEL. Wat zijn we ver van huis zeg. Het spelniveau is echt dramatisch. Het was onder Yannick echt een pak beter. Geen moment hebben we aanspraak gehad op meer. Laat staan dat we enige dreiging gebracht hebben.

We zijn echt weer in het spel van vroeger onder Jankovic beland. Totaal geen beleving, geen spelconcept, geen dreiging. Tikkietje breed, 0 risico in het spel leggen. Ook gewoon geen visie te bespeuren hé. Ene keer zetten we hoog druk, andere keer staan we met 11 in de backlijn. Wat heb ik heimwee naar het Malinwa onder Ferrera vorig jaar. Stevige organisatie achterin, middenvelders die voor 6 man lopen en voorin met snelheid uitbreken. Ik mis Nicolas Verdier.

Cocalic al weken een DRAMA, en De Witte ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken. Hopelijk een goeie, lange schorsing. En Claes, die hoort in de tribune. Mannekes toch.

Bankéke sinds zijn transfer ook niet veel soeps meer. Grossiert de laatste weken in foute beslissingen en slechte passes. Mag zijn niveau ook opkrikken!

Dat dit strontseizoen maar snel gedaan is!

En hopelijk speuren ze ondertussen naar een nieuwe TD en trainer. Ik wil Jankovic volgend jaar niet meer zien. En Van de Velde is zwaar GEBUISD. Hoe goed het extrasportief gaat, hoe slecht sportief...

Trouwens nog een welgemeende proficiat aan Club Brugge. Daar staat écht iets.

Een goed collectief, zowel in balbezit als in balverlies. Misschien wel het beste dat ik de afgelopen jaren ADK heb gezien. Zonder al te veel kansen te hebben versierd. Maar nooit in de problemen gekomen. De looplijnen in balbezit en het druk zetten in balverlies staat prima op punt.

Als jullie dit volhouden is de kampioen gekend. Van mij mag het zeker. Veel succes.

Dit was echt LAMENTABEL. Wat zijn we ver van huis zeg. Het spelniveau is echt dramatisch. Het was onder Yannick echt een pak beter. Geen moment hebben we aanspraak gehad op meer. Laat staan dat we enige dreiging gebracht hebben.

We zijn echt weer in het spel van vroeger onder Jankovic beland. Totaal geen beleving, geen spelconcept, geen dreiging. Tikkietje breed, 0 risico in het spel leggen. Ook gewoon geen visie te bespeuren hé. Ene keer zetten we hoog druk, andere keer staan we met 11 in de backlijn. Wat heb ik heimwee naar het Malinwa onder Ferrera vorig jaar. Stevige organisatie achterin, middenvelders die voor 6 man lopen en voorin met snelheid uitbreken. Ik mis Nicolas Verdier.

Cocalic al weken een DRAMA, en De Witte ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken. Hopelijk een goeie, lange schorsing. En Claes, die hoort in de tribune. Mannekes toch.

Bankéke sinds zijn transfer ook niet veel soeps meer. Grossiert de laatste weken in foute beslissingen en slechte passes. Mag zijn niveau ook opkrikken!

Dat dit strontseizoen maar snel gedaan is!

En hopelijk speuren ze ondertussen naar een nieuwe TD en trainer. Ik wil Jankovic volgend jaar niet meer zien. En Van de Velde is zwaar GEBUISD. Hoe goed het extrasportief gaat, hoe slecht sportief...

Trouwens nog een welgemeende proficiat aan Club Brugge. Daar staat écht iets.

Een goed collectief, zowel in balbezit als in balverlies. Misschien wel het beste dat ik de afgelopen jaren ADK heb gezien. Zonder al te veel kansen te hebben versierd. Maar nooit in de problemen gekomen. De looplijnen in balbezit en het druk zetten in balverlies staat prima op punt.

Als jullie dit volhouden is de kampioen gekend. Van mij mag het zeker. Veel succes.

Tjah wat kan ik hier nog aan toevoegen. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Eupen eens vroeg of laat in vorm komt, wat waarschijnlijk nog wel komt. Aleksandar Jankovic en zijn voetbal, daar valt zoveel over te schrijven maar het zou zonde zijn dat ik er woorden aan vuil maak. Wat me de laatste tijd opvalt en ook vandaag is dat het opvallend stil is in het stadion steeds, we werden zowaar overstemt door de Club supporters in de beginminuten, was dat al even geleden zeg! Zowel Jankovic als spelers een dikke buis. Als je als trainer afkomt met 'Club Brugge is mission impossible' en 'Ze voetbalde als een machine' dan bol je het maar af. Als trainer moet je 100% in ELKE WEDSTRIJD geloven, ZELFS BARCELONA MAG VOOR SPARTAK POELKAPPELE geen mission impossible zijn! Hetzelfde geld voor de tegenstander steeds opnieuw te loven, dat doe je maar als je zelf de pionnen en het spel in orde hebt. Verschillende spelers voetballen heel dit seizoen al beneden alle peilen met onze kapitein (die overigens allang in een crisis zit en ik de reden ook van ken al laat ik die in het midden) voorop. Als ik alle tijd optel die ik vandaag in KV Mechelen heb gestopt kom ik aan 5.5 uur voor 1.5 uur dramatisch voetbal. Iets wat ik niet elke keer opnieuw ga doen als het zo triest blijft. In het begin van de crisis dacht ik tweede klasse, zover komt het niet. Maar ooit komt Eupen in vorm, en wat doe je dan?

Ja jongens, als we zakken is dit niet meer dan terecht. Je hebt de slechtste TD van eerste klasse (en daaronder allicht ook), die meer dan 2,5 miljoen euro uitgegeven heeft deze zomer, en je staat 2 punten boven de laatste. Buiten Tomecak is elke transfer van hem gewoonweg een flop geworden, Ferrera overtuigde immers RVDV om Bandé aan te trekken.

Diezelfde Ferrera zet je dan aan de kant om eerst 2 weken zonder coach belangrijke matchen te laten verliezen, en dan te vervangen door Jankovic. Daar houdt het op hé. Dat heeft de definitieve ondergang van de club bezorgd. Smijt die STANDE PEDE buiten, want als we er toch nog inblijven, dan zal dat vooral door de onkunde van Eupen zijn ipv Jankovic!!! Het spel gaat zienderogen achteruit, ik wil echt veel positieve dingen zoeken, maar ik vind NIETS. NIETS waar we ons aan kunnen optrekken.

Bestuur, zet die prulleventen van een RVDV en Jankovic NU BUITEN voor het te laat is, en trek capabele vervangers aan. Verder de geldbeugel opentrekken voor een linksachter, een flankaanvaller, een nummer 10 en een diepe spits. Het is 5 NA 12!

EN DAN ZWIJG IK NOG OVER HET FEIT DAT DIE SUKKEL VAN EEN CLAES IN DE BASIS STAAT!! LOSER!!!