Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Hoe heeft Nakamba het tot nu toe gedaan? Zag dat die vanavond geel gepakt heeft. Heldje :<

Goeie aanjager en staat sterk op zijn benen, op voetballend gebied nog niet echt onder de indruk. Toch al een pak slechte passes gezien van hem.

Hoe kan het dat je rood pakt bij een 3 - 0 voorsprong?

Was nogal streng. Diepe steekbal waar eentje van Lokeren achter ging, 2 spelers van Club die meelopen en eentje maakt de overtreding. Krijgt rood voor doorgebroken speler neerhalen terwijl die 2de man er ook nog naast liep.

Die defensie van Genk zeg. :cab:

We waren gisteren gewoon slecht. Brabec zal wel snel vervangen worden door Aidoo. Nastic en Khammas zijn onze normale backs niet. Maehle lijkt aanvallend zeker wat te kunnen bijbrengen en zal volgende week ook wel starten op Sclessin i.p.v. Nastic of er moet een nieuwe RB zijn.

Gewoon niet op niveau gisteren. Malinovsky was ook pokkeslecht.

Twee moeilijke verplaatsingen nu(Sclessin & De Bosuil), waar ik ons geen punten zie rapen. En dan hinken we alweer achterop. Zelfde bedje ziek als vorig jaar.

Jongens, al die negativiteit. Kolkende Bosuil, 1-0 winst en we zijn vertrokken richting een veilige 12e plaats en een diepe run in de beker.

Nee, echt.

Echt waar.

Ik geloof dat echt.

Scheelde toch weinig.

Edited by PJHoutman

We waren gisteren gewoon slecht. Brabec zal wel snel vervangen worden door Aidoo. Nastic en Khammas zijn onze normale backs niet. Maehle lijkt aanvallend zeker wat te kunnen bijbrengen en zal volgende week ook wel starten op Sclessin i.p.v. Nastic of er moet een nieuwe RB zijn.

Gewoon niet op niveau gisteren. Malinovsky was ook pokkeslecht.

Twee moeilijke verplaatsingen nu(Sclessin & De Bosuil), waar ik ons geen punten zie rapen. En dan hinken we alweer achterop. Zelfde bedje ziek als vorig jaar.

Snap totaal niet waarom Benson start? Ik vond die bij Lierse in 1B al vrij teleurstellend en wisselvallig en staat nu plots in de basis bij Genk.

Jij ziet ze 0 op 6 pakken tegen Antwerp en Standard? Precies ook wel heel weinig vertrouwen dan :cab:

Eerste thuiswedstrijd van Standard en dat tegen ons, kan je geld opzetten dat die winnen. Je moet onze resultaten op Sclessin maar eens bekijken de afgelopen 5 jaar. Misschien 1 keertje gewonnen?

Antwerp zou eigenlijk gewoon drie punten moeten zijn, maar met deze ploeg weet je nooit. Zijn te wisselvallig.

Snap totaal niet waarom Benson start? Ik vond die bij Lierse in 1B al vrij teleurstellend en wisselvallig en staat nu plots in de basis bij Genk.

Speelde tegen Everton een goede wedstrijd. Stuif gewoon terecht vertrouwen gegeven aan die basiself. Met Schrijvers in de ploeg en Trossard & Buffel op de flanken liep het beter. Maar Buffel zou eigenlijk ook geen basisspeler meer mogen zijn.

Edited by Jaspeeer123

Goh, die backs bij ons. Vooral Goreux is toch echt waanzin. Dekt gewoon continu de buitenkant. ;e Eerste helft zeer matig, tweede helft een stuk beter. Hoop op een vertrek van Belfodil en dan een creatieve 10 zoals Ruiz erbij. Agbo en Bokadi zijn fenomenale brekers maar missen creativiteit. Na rust wel genoten van Mpoku.