Ehcos Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Onze nieuwe coach wordt waarschijnlijk Remi Garde. Ex-Lyon en Aston Villa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Die zijn alle drie samen niet eens 20 miljoen waard... Nuja, ze hebben daar ook wel het geld nodig voor hun jaarlijkse floptransfers te kunnen financieren. Laatste drie jaar alleen al: -Bjedov -Rinne -Ndongala -Davidzada -Kujovic -Taravel -Tekie -Johansson -Wikheim -Olayinka -Schoofs -Elhamed -Diédhiou -Deaux -Pollet -Zolotic -Hajradanovic -Poletanovic ;e Garde lijkt me wel goede keuze. Benson naar ons zou deze week afgerond worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Ze zijn er uiteindelijk toch niet uitgekomen met Garde, jongens toch. Weten dat je al vanaf april op zoek moet naar een nieuwe trainer en een week voor de start van de voorbereiding nog steeds niemand binnen gehaald. Onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Ivan Leko nieuwe trainer van Club :cab: toch totaal niet wat je had verwacht, heeft het wel goed gedaan met STVV maar dit is toch nog wat anders. En waarom Leko dan wel, en Clement niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Ivan Leko nieuwe trainer van Club :cab: toch totaal niet wat je had verwacht, heeft het wel goed gedaan met STVV maar dit is toch nog wat anders. En waarom Leko dan wel, en Clement niet? Relatief onervaren, maar dat hoeft opzich geen probleem te zijn( zie Stuivenberg). Maar dan hadden ze gewoon beter Clement een kans gegeven ja. Nu betaal je nog eens 600.000 euro ;eKans dat dit positief uitpakt ligt toch niet echt erg hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Leko:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Clement wou ik al helemaal niet zien als T1. Mja, is dit nu een bewuste keuze of gewoon bij gebrek aan beter? :cab: Had wel gelezen dat ze de dag ervoor nog met Mazzu hebben samengezeten, maar dat is dus op niks uitgedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine Voor Genk wel, gewoon in de ticketshop voor de match of online op krcgenk.be Standard heb ik geen weet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 (bewerkt) Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine Op Standard zal je je moeten registreren om tickets te kunnen kopen. Kan wel online normaal volgend seizoen. Over Leko en Clement, goh ja. Ik vind het vreemd dat die twee per definitie evenveel kwaliteiten zouden hebben omdat ze allebei relatief weinig ervaring hebben? Zou het niet kunnen dat Leko gewoon een beter zicht op het spelletje heeft dan Clement? Of alleszins een visie die meer aansluit bij wat men zoekt? Vond Leko bij STVV wel een aangename verrassing. 9 juni 2017 bewerkt door Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Voor Genk wel, gewoon in de ticketshop voor de match of online op krcgenk.be Standard heb ik geen weet van. Volgend seizoen maar even kijken dan Thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Op Standard zal je je moeten registreren om tickets te kunnen kopen. Kan wel online normaal volgend seizoen. Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion Heb wel nog een aardig percentage Vlaamse fans, maar overgrote meerderheid is natuurlijk wel Franstalig. Nu goed, altijd wel wat te beleven op Sclessin. Gaat het goed is het een gekkenhuis, gaat het slecht zetten ze de tent in de fik (letterlijk) ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion In Luik praten ze Frans, dus lijkt me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Heb wel nog een aardig percentage Vlaamse fans, maar overgrote meerderheid is natuurlijk wel Franstalig. Nu goed, altijd wel wat te beleven op Sclessin. Gaat het goed is het een gekkenhuis, gaat het slecht zetten ze de tent in de fik (letterlijk) ;c Hebben die Vlaamse fans een eigen vak / deel in het stadion ? Of zit alles verspreid ? Anders maar eens kijken om met anderen te gaan dan de met de kleine naar Sclessin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Ik zou je kind sowieso niet meenemen naar Luik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Zo erg daar dan ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 @Pino; anders zeg je beter gewoon niets over zaken waar je weinig of niets over weet. @komodo25; 30% van de abonnees op Standard is Vlaming. Zitten verspreid over het hele stadion, je zal genoeg Nederlands horen alleszins. Geen probleem trouwens om met je kind naar het stadion te komen hoor, het valt allemaal wel mee. Alleen zou ik wel geen tickets kopen voor Tribune 3, maar de rest is gewoon prima te doen. Als je meer info wenst laat je het maar weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 @Ehcos Thnx voor de info . Zal mij komend seizoen wel melden als het zo ver is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 @komodo25 Ik weet dat @steijns ook wel eens bij Standard komt kijken, die kan je misschien wel vertellen hoe het werkt voor Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Achter de goal bij de Ultras zou ik niet komen te staan, de rest valt zeer goed mee idd. @Scifo; Iets gehoord/gelezen over een eventuele verhuur van Iseka naar Malinwa? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 leuk competitiebegin zeg Anderlecht (T), Gent (U), Genk (T), KV Mechelen (U) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Damn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 leuk competitiebegin zeg Anderlecht (T), Gent (U), Genk (T), KV Mechelen (U) Wij dan: Waasland-Beveren(T), Standard(U), Antwerp(U), Charleroi(T), Mechelen(T), Gent(U), STVV(U), Oostende(T):cab::cab::cab::cab::cab: Dan Eupen(U)-Moeskroen(T) en daarna Anderlecht(U)-Brugge(T) op 4 dagen.:cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten