Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Die zijn alle drie samen niet eens 20 miljoen waard...

Nuja, ze hebben daar ook wel het geld nodig voor hun jaarlijkse floptransfers te kunnen financieren.

Laatste drie jaar alleen al:

-Bjedov

-Rinne

-Ndongala

-Davidzada

-Kujovic

-Taravel

-Tekie

-Johansson

-Wikheim

-Olayinka

-Schoofs

-Elhamed

-Diédhiou

-Deaux

-Pollet

-Zolotic

-Hajradanovic

-Poletanovic

;e

Garde lijkt me wel goede keuze. Benson naar ons zou deze week afgerond worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn er uiteindelijk toch niet uitgekomen met Garde, jongens toch. Weten dat je al vanaf april op zoek moet naar een nieuwe trainer en een week voor de start van de voorbereiding nog steeds niemand binnen gehaald. Onwaarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivan Leko nieuwe trainer van Club :cab: toch totaal niet wat je had verwacht, heeft het wel goed gedaan met STVV maar dit is toch nog wat anders. En waarom Leko dan wel, en Clement niet?

Relatief onervaren, maar dat hoeft opzich geen probleem te zijn( zie Stuivenberg). Maar dan hadden ze gewoon beter Clement een kans gegeven ja. Nu betaal je nog eens 600.000 euro ;eKans dat dit positief uitpakt ligt toch niet echt erg hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Clement wou ik al helemaal niet zien als T1.

Mja, is dit nu een bewuste keuze of gewoon bij gebrek aan beter? :cab: Had wel gelezen dat ze de dag ervoor nog met Mazzu hebben samengezeten, maar dat is dus op niks uitgedraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine

Op Standard zal je je moeten registreren om tickets te kunnen kopen. Kan wel online normaal volgend seizoen.

Over Leko en Clement, goh ja. Ik vind het vreemd dat die twee per definitie evenveel kwaliteiten zouden hebben omdat ze allebei relatief weinig ervaring hebben? Zou het niet kunnen dat Leko gewoon een beter zicht op het spelletje heeft dan Clement? Of alleszins een visie die meer aansluit bij wat men zoekt? Vond Leko bij STVV wel een aangename verrassing.

bewerkt door Ehcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Standard zal je je moeten registreren om tickets te kunnen kopen. Kan wel online normaal volgend seizoen.

Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion

Heb wel nog een aardig percentage Vlaamse fans, maar overgrote meerderheid is natuurlijk wel Franstalig.

Nu goed, altijd wel wat te beleven op Sclessin. Gaat het goed is het een gekkenhuis, gaat het slecht zetten ze de tent in de fik (letterlijk) ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Luik praten ze Frans, dus lijkt me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel nog een aardig percentage Vlaamse fans, maar overgrote meerderheid is natuurlijk wel Franstalig.

Nu goed, altijd wel wat te beleven op Sclessin. Gaat het goed is het een gekkenhuis, gaat het slecht zetten ze de tent in de fik (letterlijk) ;c

Hebben die Vlaamse fans een eigen vak / deel in het stadion ? Of zit alles verspreid ? Anders maar eens kijken om met anderen te gaan dan de met de kleine naar Sclessin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pino; anders zeg je beter gewoon niets over zaken waar je weinig of niets over weet. @komodo25; 30% van de abonnees op Standard is Vlaming. Zitten verspreid over het hele stadion, je zal genoeg Nederlands horen alleszins. Geen probleem trouwens om met je kind naar het stadion te komen hoor, het valt allemaal wel mee. Alleen zou ik wel geen tickets kopen voor Tribune 3, maar de rest is gewoon prima te doen. Als je meer info wenst laat je het maar weten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk competitiebegin zeg

Anderlecht (T), Gent (U), Genk (T), KV Mechelen (U)

Wij dan: Waasland-Beveren(T), Standard(U), Antwerp(U), Charleroi(T), Mechelen(T), Gent(U), STVV(U), Oostende(T):cab::cab::cab::cab::cab:

Dan Eupen(U)-Moeskroen(T)

en daarna Anderlecht(U)-Brugge(T) op 4 dagen.:cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites