Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Simon, knap hoor.

Griezelige opstelling bij Club nu hoor. Een middenveld van Simons - Claudemir - Immers, Vanaken en Vormer op de vleugels en Vossen diep. En dan natuurlijk nog De Bock linksback. Qua antipathie kan dat tellen. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droevig niveau zeg.

Die Preudhomme ook met dat veredelde rugbyvoetbal. Zo inspiratieloos, treurig.

Ja, al onze voetballers zijn out, dus veel andere keus dan powerplay hebben we niet he

Maar dan nog, kansen zat, alleen die Kalinic tsja. Die is z'n geld wel waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, al onze voetballers zijn out, dus veel andere keus dan powerplay hebben we niet he

Maar dan nog, kansen zat, alleen die Kalinic tsja. Die is z'n geld wel waard

Goh ja, als je dan powerplay speelt zorg dan op z'n minst dat je iemand hebt die het breed houdt en ballen vanop de flank kan gooien, maar zo'n Rotariu houd je dan 90' lang op de bank, da's toch vreemd. Net zoals de keuze voor De Bock ipv Cools en Poulain ipv Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1B houdt zich toch goed staande, niveau light daar echt niet zo laag hoor.

Goh ja, ik vond Lierse persoonlijk wel echt zwak. Wij zijn - om het zacht uit te drukken - dramatisch, maar toch hadden we gewoon nog simpel moeten winnen gisteren. Al is dat natuurlijk ook maar op basis van één wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi weekend zo. 4 punten (de facto 5) los.

Titel is binnen. Op naar volgend seizoen.

Niets kunnen zien van Anderlecht vrijdag, maar naar wat ik hoorde was het in de eerste helft wel vrij degelijk. Sowieso maak ik me niet te veel zorgen als Tielemans deze vorm blijft aanhouden.

Gisteren dan te gast in Gent voor de topper. Geniaal lelijk potje wel met een lekker opgehitst sfeertje. :r

Sjelle die daar na een uur Bjorn Engels in de spits moet gooien, lol. Zou zeggen dat het de armoede aantoont maar hun 3 spitsen zijn geblesseerd ofzo, vangt niemand op. Wesley zal volgende week wel gewoon spelen neem ik aan, vleeswonde is niet zo erg.

Voor de competitie zou het wel geniaal zijn als Gent volgende week gaat winnen op Anderlecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benson meer dan waarschijnlijk naar ons volgend seizoen. Ben benieuwd voor de invulling van de flanken dan.

Want als ze Boetius ook nog aankopen heb je: Trossard, Benson, Schrijvers, Buffel, Boetius, Vanzeir en eventueel Naranjo. Die laatste zal wel als spits worden uitgespeeld, maar dan zit je nog met 5 man.

Of zou Buffel stoppen? Of zien ze in Schrijvers de vervanger van Pozo(hoop ik niet)? Veel vragen momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrijvers komt ook te kort op de flank

Klopt. Ik snap niet waarom ze hem al in de winter hebben teruggehaald. Had die nog een halfjaar bij Beveren gelaten en dan volgend seizoen kansen gegeven op de AM.

Of laat hem tenminste spelen in play-off 2. Op de flank. Dan kan hij in 10 extra matchen volume kweken. Nu hebben wij en hij er niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites