Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tja, worden nu al maanden geroemd om onze efficiëntie, dan krijg je dit natuurlijk. Matige vertoning tegen 10 man, maar in normale omstandigheden win je dit potje natuurlijk makkelijk.

Circa 83 belabberde voorzetten. En zelfs als er een goede tussen zat is eigenlijk enkel Teo er gevaarlijk op.

Ook wel een acuut gebrek aan snelheid dit Anderlecht. Wat een slakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Mbenza, dat is toch echt de Bolingoli van Standard. Kan echt niks. Lijkt mij ook een arrogant ventje trouwens.

Heeft toch amper kansen gehad. Invalbeurten van 15-20 minuten, nog niet eens op zijn beste positie... Is snel, technisch meer dan oké en een uitstekend schot. Die ene keer dat hij als spits inviel (thuis tegen Westerlo), scoorde hij ook meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnen in Beveren en Sint-Truiden en we spelen play-off 1. Jammer van de gemiste bekerfinale, maar eigenlijk waren we gewoon 2× beter dan Oostende..... We missen Karelis enorm hard. Hopelijk is Naranjo vertrokken naar zijn goal van gisteren. Schrijvers gisteren enorm zwak.

De week van de waarheid voor ons nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnen in Beveren en Sint-Truiden en we spelen play-off 1.

Mja, maar daarna heb je Charleroi-Anderlecht-Club, daar ga je ook punten moeten rapen natuurlijk. Zeker die pot tegen Charleroi gaat levensbelangrijk worden, want het wordt of hun of jullie voor plek 6 denk ik. Mechelen zie ik niet meer gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, maar daarna heb je Charleroi-Anderlecht-Club, daar ga je ook punten moeten rapen natuurlijk. Zeker die pot tegen Charleroi gaat levensbelangrijk worden, want het wordt of hun of jullie voor plek 6 denk ik. Mechelen zie ik niet meer gebeuren.

Charleroi wordt ook levensbelangrijk inderdaad. Hopen dat jullie vandaag tegen ze winnen.:thumb: Ryan trouwens verademing hoor. Gaat ons nog veel punten opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites