Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Goed nieuws voor Gent zo te horen, Witsel geschorst, Hulk al op vakantie, Smolnikov out.

Kern van Zenith is al niet al te breed (kwalitatief) en ze zitten nu niet bepaald in een geweldige periode. Ik denk echt dat er iets inzit. Zou fantastisch zijn voor het Belgisch voetbal nog eens een ploeg die de CL fase doorkomt.

Ook Anderlecht mag eigenlijk geen problemen hebben met Qarabag (mja...) en zelfs Brugge is niet kansloos, zitten in een goede periode en Midtjylland maakt ook niet echt z'n beste periode door, al zal gaan winnen in Denemarken niet vanzelfsprekend zijn

http://www.voetbalnieuws.be/news/198290/Degryse_ziet_3_titelkandidaten:_Het_is_duidelijk

Wat een geweldige analisten hebben wij toch :r Begin december hiermee aan komen kakken. Dat kon ik je vooraf aan het seizoen ook al vertellen. :cab:

Wat moet hij anders vertellen als mensen hem de vraag stellen wie volgens hem de kanshebbers op de titel zijn :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels zal iedereen het wel gehoord hebben, maar Hulk komt dus inderdaad niet mee naar Gent.

Dan missen ze toch behoorlijk wat kwaliteit bij Zenith; hopelijk kan Gent profiteren en de deur naar de tweede ronde van de CL openbeuken

Zou knap zijn, opent de weg naar affiches zoals Barca, Real, Juve, Bayern, ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog Gent fans hier trouwens? Van te voren heel lastige poule, maar Valencia en vooral Lyon hebben nou niet het beste seizoen ooit. Die Kums zie ik vaak erg nuttig zijn, had dat nooit van hem verwacht op dit niveau.

Er zijn er nog een paar maar die lezen/reageren niet in dit gedeelte denk ik. Ik was heel blij toen ze Kums gehaald hebben, die hadden ze eigenlijk al moeten terughalen bij Heerenveen maar soit. Sinds Thijs gestopt is ontbraken we echt nog een leider op het veld, iemand die de lijnen uitzet. Kums is de patron die we gemist hebben, enorm slimme speler ook. Hij verdient de gouden schoen het meest in mijn ogen, hopen dat ie hem ook wint.

Ik was vooraf niet erg tevreden met deze poule, wegens ontbreken van een echte topper. Ik achtte ons ook kansloos maar kijk... Lyon en Valencia konden dan wel tegenvallen maar Hein is er toch in geslaagd zijn ploeg te laten geloven dat we kans maken en met resultaat. Zeven punten, daar had ik vooraf echt nooit geld op durven zetten. Maar bon, ik ben ongeloofelijk zenuwachtig voor vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat aan alle Gent fans, een dikke proficiat zelfs. Alleen Deportivo heeft dit al gedaan bij hun debuut meteen doorgaan. Ook wel verdiend na zulke prestaties! :mrgy:

Onder andere Sevilla, Malaga, Tottenham en Villarreal slaagden daar ook in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt niet uit welke ploeg er geloot wordt, zijn allemaal toppers (zelfs Wolfsburg).

Wolfsburg zou mooi in de lijn liggen van wat er tot nu toe geweest is, Kampioen van Rusland, nummer 2 uit Frankrijk, nummer 4 uit Spanje, dan nu de nummer 2 uit Duitsland he (zonde dat Arsenal geen groepswinnaar was, dat was de nummer 3 van Engeland geweest :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolfsburg zou mooi in de lijn liggen van wat er tot nu toe geweest is, Kampioen van Rusland, nummer 2 uit Frankrijk, nummer 4 uit Spanje, dan nu de nummer 2 uit Duitsland he (zonde dat Arsenal geen groepswinnaar was, dat was de nummer 3 van Engeland geweest :))

Voor de supporters zou Real Madrid, FC Barcelona of Bayern München een toploting zijn, maar tegen Wolfsburg hebben ze inderdaad meer kans zoals hierboven al vermeld door Hansje. Maar tegen deze "kleinere" ploeg hebben ze ook een grote percentuele kans om eruit te gaan, dan toch liever tegen een échte topclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djeezes Benito Raman ;e

Zou na de bekermatch tegen Waregem in de kleedkamer "Het is dienen dikzak of ik die vertrekt" gezegd hebben, natuurlijk als Hein er niet was. Vond het al raar dat hij gisteren niet eens op de bank zat. Meneer zou dan blijkbaar een zaalvoetbalwedstrijdje gaan spelen zijn gisterenavond, terwijl uw ploeg één van de belangrijkste wesdstrijden uit zijn bestaan speelt... Weg ermee ;rinu;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walglijke gast. Dikke proficiat aan Gent voor de knappe prestatie van gisteren. Hopelijk kunnen ze volgend seizoen bevestigen, want ik vrees dat er wel eens een leegloop zou kunnen komen in de zomer. Voor velen toch wel de laatste kans om een lucratieve transfer te maken.

Trouwens, hoe spannend is het in tweede klasse?!

b6d5d31eb8adb631c3c2e6c3b4858f97.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloze eerste helft inderdaad. Als je gisteren Gent zag spelen tegen Zenit en wij nu tegen met alle respect Midtjylland :cab:

Refaelov er zo snel mogelijk op voor Izquierdo svp.

De fauw :-D Loop Refaelov maar voor de voeten ja (y)

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites