Simonsav Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Heerlijk op maat inderdaad. Verder valt het weer eens op hoe hard Timmy te kort komt dezer dagen. Inderdaad ja, daar moet je komende zomer toch echt eens een serieuze aankoop gaan doen. Een goeie investering die ff mee kan en waar je nog winst kan op maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 http://www.voetbalnieuws.be/news/198290/Degryse_ziet_3_titelkandidaten:_Het_is_duidelijk Wat een geweldige analisten hebben wij toch :r Begin december hiermee aan komen kakken. Dat kon ik je vooraf aan het seizoen ook al vertellen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Goed nieuws voor Gent zo te horen, Witsel geschorst, Hulk al op vakantie, Smolnikov out. Kern van Zenith is al niet al te breed (kwalitatief) en ze zitten nu niet bepaald in een geweldige periode. Ik denk echt dat er iets inzit. Zou fantastisch zijn voor het Belgisch voetbal nog eens een ploeg die de CL fase doorkomt. Ook Anderlecht mag eigenlijk geen problemen hebben met Qarabag (mja...) en zelfs Brugge is niet kansloos, zitten in een goede periode en Midtjylland maakt ook niet echt z'n beste periode door, al zal gaan winnen in Denemarken niet vanzelfsprekend zijn http://www.voetbalnieuws.be/news/198290/Degryse_ziet_3_titelkandidaten:_Het_is_duidelijk Wat een geweldige analisten hebben wij toch :r Begin december hiermee aan komen kakken. Dat kon ik je vooraf aan het seizoen ook al vertellen. :cab: Wat moet hij anders vertellen als mensen hem de vraag stellen wie volgens hem de kanshebbers op de titel zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Lees vandaag nochtans dat Hulk per se zou willen meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Zou wel een hemelsbreed verschil zijn natuurlijk, laten we hopen van niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Inmiddels zal iedereen het wel gehoord hebben, maar Hulk komt dus inderdaad niet mee naar Gent. Dan missen ze toch behoorlijk wat kwaliteit bij Zenith; hopelijk kan Gent profiteren en de deur naar de tweede ronde van de CL openbeuken Zou knap zijn, opent de weg naar affiches zoals Barca, Real, Juve, Bayern, .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 En €5,5M, toch wel een gigantisch bedrag voor een Belgische club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Nog Gent fans hier trouwens? Van te voren heel lastige poule, maar Valencia en vooral Lyon hebben nou niet het beste seizoen ooit. Die Kums zie ik vaak erg nuttig zijn, had dat nooit van hem verwacht op dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Nog Gent fans hier trouwens? Van te voren heel lastige poule, maar Valencia en vooral Lyon hebben nou niet het beste seizoen ooit. Die Kums zie ik vaak erg nuttig zijn, had dat nooit van hem verwacht op dit niveau. Er zijn er nog een paar maar die lezen/reageren niet in dit gedeelte denk ik. Ik was heel blij toen ze Kums gehaald hebben, die hadden ze eigenlijk al moeten terughalen bij Heerenveen maar soit. Sinds Thijs gestopt is ontbraken we echt nog een leider op het veld, iemand die de lijnen uitzet. Kums is de patron die we gemist hebben, enorm slimme speler ook. Hij verdient de gouden schoen het meest in mijn ogen, hopen dat ie hem ook wint. Ik was vooraf niet erg tevreden met deze poule, wegens ontbreken van een echte topper. Ik achtte ons ook kansloos maar kijk... Lyon en Valencia konden dan wel tegenvallen maar Hein is er toch in geslaagd zijn ploeg te laten geloven dat we kans maken en met resultaat. Zeven punten, daar had ik vooraf echt nooit geld op durven zetten. Maar bon, ik ben ongeloofelijk zenuwachtig voor vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Vormer bijgetekend tot 2020 zag ik bij de Slimste Mens. En nu ook grootverdiener. Terecht natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Proficiat aan alle Gent fans, een dikke proficiat zelfs. Alleen Deportivo heeft dit al gedaan bij hun debuut meteen doorgaan. Ook wel verdiend na zulke prestaties! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Zalig. Nu Wolfsburg loten en op naar de kwartfinales :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Zou sportief de beste loting zijn, maar langs de andere kant wel zuur als je er dan uitvliegt. Dan liever Barcelona of Bayern : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Barça, Barça, Gent komt eraan! WTF is dit, hoe kan dit... 2015 is te mooi voor woorden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Proficiat aan alle Gent fans, een dikke proficiat zelfs. Alleen Deportivo heeft dit al gedaan bij hun debuut meteen doorgaan. Ook wel verdiend na zulke prestaties! :mrgy: Onder andere Sevilla, Malaga, Tottenham en Villarreal slaagden daar ook in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lothlorien Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Maakt niet uit welke ploeg er geloot wordt, zijn allemaal toppers (zelfs Wolfsburg). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Maakt niet uit welke ploeg er geloot wordt, zijn allemaal toppers (zelfs Wolfsburg). Wolfsburg zou mooi in de lijn liggen van wat er tot nu toe geweest is, Kampioen van Rusland, nummer 2 uit Frankrijk, nummer 4 uit Spanje, dan nu de nummer 2 uit Duitsland he (zonde dat Arsenal geen groepswinnaar was, dat was de nummer 3 van Engeland geweest :)) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lothlorien Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Wolfsburg zou mooi in de lijn liggen van wat er tot nu toe geweest is, Kampioen van Rusland, nummer 2 uit Frankrijk, nummer 4 uit Spanje, dan nu de nummer 2 uit Duitsland he (zonde dat Arsenal geen groepswinnaar was, dat was de nummer 3 van Engeland geweest :)) Voor de supporters zou Real Madrid, FC Barcelona of Bayern München een toploting zijn, maar tegen Wolfsburg hebben ze inderdaad meer kans zoals hierboven al vermeld door Hansje. Maar tegen deze "kleinere" ploeg hebben ze ook een grote percentuele kans om eruit te gaan, dan toch liever tegen een échte topclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Djeezes Benito Raman ;e Zou na de bekermatch tegen Waregem in de kleedkamer "Het is dienen dikzak of ik die vertrekt" gezegd hebben, natuurlijk als Hein er niet was. Vond het al raar dat hij gisteren niet eens op de bank zat. Meneer zou dan blijkbaar een zaalvoetbalwedstrijdje gaan spelen zijn gisterenavond, terwijl uw ploeg één van de belangrijkste wesdstrijden uit zijn bestaan speelt... Weg ermee ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Walglijke gast. Dikke proficiat aan Gent voor de knappe prestatie van gisteren. Hopelijk kunnen ze volgend seizoen bevestigen, want ik vrees dat er wel eens een leegloop zou kunnen komen in de zomer. Voor velen toch wel de laatste kans om een lucratieve transfer te maken. Trouwens, hoe spannend is het in tweede klasse?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Wat een toevalstreffer dit :moop: Bruzesse moet die bal natuurlijk altijd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Wel verdiende voorsprong hoor, we bakken er heel weinig van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 (bewerkt) Waardeloze eerste helft inderdaad. Als je gisteren Gent zag spelen tegen Zenit en wij nu tegen met alle respect Midtjylland :cab: Refaelov er zo snel mogelijk op voor Izquierdo svp. De fauw :-D Loop Refaelov maar voor de voeten ja (y) 10 december 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Zwak Club Cissé overigens out voor de rest van het seizoen fucking hell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Joos slaat de nagel op z'n kop: 'Op een moment dat je moet scoren, breng je een spits die nog niet gescoord heeft' Verschil met Refaelov is wel meteen duidelijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten