Glenn08 Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 35 minuten geleden zei Bogatyr: Als KVM supporter vond ik het ook een zware rode kaart. Je kan als argument geven dat het langs achter was en dat zijn enkel geplooid zit. Schoofs had zelf ook een gele kaart mogen krijgen. Van wat ik gelezen heb op het Genk forum had Schoofs eerder een rode kaart moeten krijgen. Maar die fase heb ik niet gezien. De blessure bij Schoofs is ongelukkig, maar een gele kaart was terecht. En als je als scheidsrechter nog minuten moet kijken naar een fout is het voor mij ook geen clear error. Maar oke, de VAR interventies gaan nu weer teveel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Glenn08: Van wat ik gelezen heb op het Genk forum had Schoofs eerder een rode kaart moeten krijgen. Maar die fase heb ik niet gezien. De blessure bij Schoofs is ongelukkig, maar een gele kaart was terecht. En als je als scheidsrechter nog minuten moet kijken naar een fout is het voor mij ook geen clear error. Maar oke, de VAR interventies gaan nu weer teveel komen. Dat is ook overdreven hoor. Zoals Degryse het zei: geel was hier ook op zijn plaats. Maar beide fases waren zeker geen rood. Benieuwd naar de uitleg van De Bleeckere. 1 maart 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Die Vertessen kan echt weinig hè? Drie prima aanvallen verpest in de verlenging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Mechelen - Antwerp finale. Gaat een geweldige dag worden in Brussel. Sfeer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Ja jongens, Brugge Parker kan mss ineens aan de kust blijven om de boot te pakken naar Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Op 3-3-2023 om 07:20 zei Bogatyr: Mechelen - Antwerp finale. Gaat een geweldige dag worden in Brussel. Sfeer! Heerlijk. En verdiend voor Antwerp in mijn ogen. Standard, Genk en Union uitgeschakeld. Wordt idd een prachtige dag in Brussel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 13 uur geleden zei Bogatyr: Ja jongens, Brugge Parker kan mss ineens aan de kust blijven om de boot te pakken naar Engeland. Parker moet blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Kun je op het lagere niveau gewoon kaarten halen bij het stadion? Zie namelijk op de websites van Patro en Vise nergens iets van online ticket verkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 29 minuten geleden zei Djurovski: Kun je op het lagere niveau gewoon kaarten halen bij het stadion? Zie namelijk op de websites van Patro en Vise nergens iets van online ticket verkoop Ja kan je gewoon aan het stadion kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 11 minuten geleden zei Glenn08: Ja kan je gewoon aan het stadion kopen. Top thnx. Morgen dan maar Vise visiteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 6 minuten geleden zei Djurovski: Top thnx. Morgen dan maar Vise visiteren Er zijn betere opties om een zondag vol te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 2 minuten geleden zei Glenn08: Er zijn betere opties om een zondag vol te krijgen Dat klopt gok ik maar is afhankelijk van speeltijd en afstand. Zie wel dat Sint Truiden Genk ook nog te doen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Dat klopt gok ik maar is afhankelijk van speeltijd en afstand. Zie wel dat Sint Truiden Genk ook nog te doen is Kan je beter de derby meepikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 8 minuten geleden zei Bogatyr: Kan je beter de derby meepikken Verkeerd tijdstip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Jammer! Brugge had gerust nog wat verder mogen prutsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Parker buiten Alfredje, die vorig jaar dankzij 7 konijnenpoten kampioen werd, doe maar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 @Glenn08 5fa812f834a602ba2b89f0df48c2fdd6.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 En ondertussen genieten we nog steeds van zijn afscheidstournee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Heren van het goede leven. Welke wedstrijd zullen jullie meer aanraden, en waarom. Het liefst kijkend naar supporters (vuurwerk/guurheid/sfeer). Charleroi - Genk of Leuven - Standard. Daarnaast de vraag; Volendam - PSV of Genk - Anderlecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 17 minuten geleden zei Zawisza: Heren van het goede leven. Welke wedstrijd zullen jullie meer aanraden, en waarom. Het liefst kijkend naar supporters (vuurwerk/guurheid/sfeer). Charleroi - Genk of Leuven - Standard. Daarnaast de vraag; Volendam - PSV of Genk - Anderlecht Standard - Charleroi. Een combinatie dus.🤪 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 4 minuten geleden zei Aaron21: Standard - Charleroi. Een combinatie dus.🤪 Die heb ik al op 14 april. Dit is voor 23 april de vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Op 14-3-2023 om 13:28 zei Zawisza: Heren van het goede leven. Welke wedstrijd zullen jullie meer aanraden, en waarom. Het liefst kijkend naar supporters (vuurwerk/guurheid/sfeer). Charleroi - Genk Genk - Anderlecht Deze 2, niet echt voor de supporters van Genk, maar supporters van OHL stelt al helemaal niet veel voor. En Volendam lijkt me nu ook niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Op 14-3-2023 om 13:28 zei Zawisza: Heren van het goede leven. Welke wedstrijd zullen jullie meer aanraden, en waarom. Het liefst kijkend naar supporters (vuurwerk/guurheid/sfeer). Charleroi - Genk of Leuven - Standard. Daarnaast de vraag; Volendam - PSV of Genk - Anderlecht Jan Smith, Nick & Simon en BZN voor een wedstrijd.... Veel guurder wordt het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 14 minuten geleden zei Glenn08: Deze 2, niet echt voor de supporters van Genk, maar supporters van OHL stelt al helemaal niet veel voor. En Volendam lijkt me nu ook niet geweldig. Tot vorig jaar klopte dit volledig. Sinds dit jaar is het qua sfeer heel aardig! Qua guurheid scoren we (gelukkig) wel nog laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten