Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Bogatyr:

Als KVM supporter vond ik het ook een zware rode kaart. Je kan als argument geven dat het langs achter was en dat zijn enkel geplooid zit. Schoofs had zelf ook een gele kaart mogen krijgen. 

Van wat ik gelezen heb op het Genk forum had Schoofs eerder een rode kaart moeten krijgen. Maar die fase heb ik niet gezien. De blessure bij Schoofs is ongelukkig, maar een gele kaart was terecht. En als je als scheidsrechter nog minuten moet kijken naar een fout is het voor mij ook geen clear error. Maar oke, de VAR interventies gaan nu weer teveel komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Glenn08:

Van wat ik gelezen heb op het Genk forum had Schoofs eerder een rode kaart moeten krijgen. Maar die fase heb ik niet gezien. De blessure bij Schoofs is ongelukkig, maar een gele kaart was terecht. En als je als scheidsrechter nog minuten moet kijken naar een fout is het voor mij ook geen clear error. Maar oke, de VAR interventies gaan nu weer teveel komen.

Dat is ook overdreven hoor. Zoals Degryse het zei: geel was hier ook op zijn plaats. Maar beide fases waren zeker geen rood. Benieuwd naar de uitleg van De Bleeckere.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren van het goede leven. Welke wedstrijd zullen jullie meer aanraden, en waarom. Het liefst kijkend naar supporters (vuurwerk/guurheid/sfeer).

Charleroi - Genk of Leuven - Standard. Daarnaast de vraag; Volendam - PSV of Genk - Anderlecht :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Zawisza:

Heren van het goede leven. Welke wedstrijd zullen jullie meer aanraden, en waarom. Het liefst kijkend naar supporters (vuurwerk/guurheid/sfeer).

Charleroi - Genk of Leuven - Standard. Daarnaast de vraag; Volendam - PSV of Genk - Anderlecht  

Standard - Charleroi. Een combinatie dus.🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2023 om 13:28 zei Zawisza:

Charleroi - Genk Genk - Anderlecht :D 

Deze 2, niet echt voor de supporters van Genk, maar supporters van OHL stelt al helemaal niet veel voor. En Volendam lijkt me nu ook niet geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2023 om 13:28 zei Zawisza:

Charleroi - Genk of Leuven - Standard. Daarnaast de vraag; Volendam - PSV of Genk - Anderlecht  

Jan Smith, Nick & Simon en BZN voor een wedstrijd.... Veel guurder wordt het niet :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Glenn08:

Deze 2, niet echt voor de supporters van Genk, maar supporters van OHL stelt al helemaal niet veel voor. En Volendam lijkt me nu ook niet geweldig.

Tot vorig jaar klopte dit volledig. Sinds dit jaar is het qua sfeer heel aardig! Qua guurheid scoren we (gelukkig) wel nog laag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites