Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 3 minuten geleden zei Aaron21: ik heb mijn punten gekregen voor de 3-1 van Standard. Terecht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Anderlecht dit seizoen zeg maar de Liverpool van Belgie? Kan ik het/moet ik het zo zien :)? Zwaar aan het onderpresteren en nu al meer nederlagen dan normaal na heel seizoen?(Wat ook bij Liverpool al het geval is...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Anderlecht dit seizoen zeg maar de Liverpool van Belgie? Kan ik het/moet ik het zo zien :)? Zwaar aan het onderpresteren en nu al meer nederlagen dan normaal na heel seizoen?(Wat ook bij Liverpool al het geval is...) wat een belediging voor Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Anderlecht dit seizoen zeg maar de Liverpool van Belgie? Kan ik het/moet ik het zo zien :)? Zwaar aan het onderpresteren en nu al meer nederlagen dan normaal na heel seizoen?(Wat ook bij Liverpool al het geval is...) Liverpool kent sportief een zwak seizoen, maar bij Anderlecht loopt het zowel sportief als financieel al jaren fout. Echt vergelijkbaar zijn beide situaties niet. De voorbije seizoenen was er sportief (en financieel) wel vooruitgang zichtbaar; maar dit seizoen loopt het op het veld helemaal fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Tis bijzonder triestig in ieder geval.. Bij kompany had je tenminste een project waar ze naar toe werkte.. Nu weet ik het niet.. En wie gaat het overnemen van Mazzu? Ik zou godbetert Bob Peeters al oké vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Mazzu ligt nu ook officieel buiten. Wel jammer dat die amokmakers nu nog hun gelijk halen ook. Benieuwd wie de opvolger wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 13 minuten geleden zei DGremlin: Mazzu ligt nu ook officieel buiten. Wel jammer dat die amokmakers nu nog hun gelijk halen ook. Benieuwd wie de opvolger wordt... Een terugkeer naar Charleroi mss? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Normaal ga ik donderdag 10/11 bekermatch Beveren - Antwerp kijken in het stadion. Is toch achter de hoek en vriendin is dan in Milaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 18 minuten geleden zei Bogatyr: Normaal ga ik donderdag 10/11 bekermatch Beveren - Antwerp kijken in het stadion. Is toch achter de hoek en vriendin is dan in Milaan Mbokani met de winning goal in 95 minuut? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 even zonder borstgeklop hopelijk, maar denk dat ik aangezien nog niet lang meedoe met 37 punten ook lang niet slecht is? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 7 minuten geleden zei KayDeManaager: even zonder borstgeklop hopelijk, maar denk dat ik aangezien nog niet lang meedoe met 37 punten ook lang niet slecht is? @Bogatyr Dat is inderdaad vrij opvallend. Je bent in een rotvaart vertrokken. Iedereen kan nog eerste worden trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Dat is inderdaad vrij opvallend. Je bent in een rotvaart vertrokken. Iedereen kan nog eerste worden trouwens. Nou, dat is mooi dat het een beetje een mooi gemiddelde is dan Probeer het zo veel te beter te doen en ik kijk ook nog eens geeneens JPL, dus dan is het zeker opvallend te noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Mazzu zal wel teruggaan naar Charleroi zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 23 minuten geleden zei Aaron21: Mazzu zal wel teruggaan naar Charleroi zeker? Zou inderdaad wel logisch zijn. Tenzij hij natuurlijk even wil bezinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 24 minuten geleden zei Aaron21: Mazzu zal wel teruggaan naar Charleroi zeker? 1 minuut geleden zei DGremlin: Zou inderdaad wel logisch zijn. Tenzij hij natuurlijk even wil bezinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) Maar ik kom net achter Mazzu hiervoor 2 jaar bij Union SG zat, dat ging dus wel erg goed...... @Aaron21 het was meer compliment voor Anderlecht... Voor mij dan net als Liverpool in Engeland een traditie rijke club, veel historie en normaal altijd titel kandidaat.... En toevallig allebei nu al heel veel nederlagen, en ook Liverpool nu al 1 nederlaag meer dan heel vorig seizoen. Je moet niet letterlijk nemen maatje. En City gaat gewoon heel erg goed dus kan je niet mee vergelijken en die hebben natuurlijk vooral ''nieuw geld''. Maar misschien zie ik nu had ik Anderlecht beter met bv Manchester United of Arsenal kunnen vergelijken omdat Anderlecht laatste kampioenschap alweer 2016/2017 is..... 24 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 19 uur geleden zei Kyrill: Maar ik kom net achter Mazzu hiervoor 2 jaar bij Union SG zat, dat ging dus wel erg goed...... Mazzu heeft zeker zijn goede periode gehad bij Charleroi en Union maar bij Union vond ik dat Geraerts meer achter het tactische zat, de reden ook waarom Union dit seizoen stabiel is t.o.v. vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Lamkel Zé moet door zijn gedrag tegen Antwerp nu op bezoek gaan bij supporters en vertegenwoordigers van Antwerp, België toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Op 24-10-2022 om 09:29 zei DGremlin: Liverpool kent sportief een zwak seizoen, maar bij Anderlecht loopt het zowel sportief als financieel al jaren fout. Echt vergelijkbaar zijn beide situaties niet. De voorbije seizoenen was er sportief (en financieel) wel vooruitgang zichtbaar; maar dit seizoen loopt het op het veld helemaal fout. Financieel zit het best wel weer oké hoor. We zijn lang niet meer de rijkste club van het land, maar we kunnen echt wel wat miljoenen spenderen. Verbeke is gewoon heel erg op zijn hoede als het over bedragen groter van twee of drie miljoen gaat. Wat gezien de situatie van de club niet onverstandig is. Je wil niet te veel foute gokken maken natuurlijk. Sportief liep het sinds de aanstelling van Kompany steeds beter, maar het grote probleem ligt al jaren voorin. We hebben sinds Teodorzczyk in 2017 (2018 was hij al een stuk minder, maar dan had je Onyekuru en zelfs Hanni nog die voor goals konden zorgen) geen scorende spits meer in eigen rangen gehad. Eerst was er Nmecha die we huurden, dan Zirkzee en Kouame die een gouden duo bleken te zijn maar ook gehuurd werden en nu heb je Esposito en Silva die absoluut niet compatibel blijken en vertrouwen (vooral Espo) missen. Maar zelfs als ze erdoor zouden komen en duizend doelpunten maken, zit je volgende seizoen opnieuw met hetzelfde probleem. In de jeugd heb je wel spitsen die hun doelpuntjes meepikken, maar echte topschutters ontbreken. Ik ga ook niet mee in het verhaal dat de schuld grotendeels bij het bestuur ligt. Zij zijn degenen die de rommel van HvH en zoontje Vanden Stock hebben opgekuist, weliswaar na flink wat gepuzzel met reorganisaties. Ik ben ervan overtuigd dat Verbeke en Vandenhaute de juiste mannen op de juiste plaats zijn, maar ook zij missen nog wat ervaring. Die tijd moet hen gegund worden, de fouten die ze maken moet hen vergeven worden. De grootste schuldige is volgens mij de spelersgroep, die jongens hebben meer kwaliteiten dan ze al getoond hebben. Uiteraard missen ze vertrouwen na zeven(!!) nederlagen in dertien wedstrijden, maar ze hebben zoals recent aangetoond in HLN een gebrek aan inzet en fysiek. Dat is voor een deel ook te wijten aan de trainer, maar ik denk dat we allemaal wel beseffen dat Mazzu op zich een goede T1 is. Ook met Kompany had het dit seizoen een pak minder geweest dan vorig seizoen. Je mag zelfs Guardiola (uitleenbeurt van Man City?) bij deze groep zetten, er zullen nog steeds geen goede resultaten gehaald worden als de spelers dezelfde mentaliteit aanhouden. Een andere schuldige partij is volgens mij de gemiddelde Anderlecht-supporter die wekelijks gaat kijken en begint te fluiten bij één slecht balcontact. Vroeger kon dat omdat er een ervaren groep op het veld stond, nu staan er jonge individuen die proberen samen te spelen en die kunnen minder makkelijk met die druk om. Het zou volgens mij echt al een pak schelen als alle supporters vanaf nu als één man achter hun team gaan staan, zelfs als ze kansloos onderuit gaan tegen godbetert Cercle Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Geniet even van dit moment boys @SpartaPiet @Aaron21 @DGremlin @KayDeManaager @RubenS2 @FlyD @TomFsoccer @ElMarcos @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Bedoel je het moment waarop ik als enige nog geen punten heb verzameld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Zojuist zei RubenS2: Bedoel je het moment waarop ik als enige nog geen punten heb verzameld? Ja even inkaderen en thuis ophangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Christus te paard wat een dramaweek beleef ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Waarom loopt een speler als Stef Peeters nu nog steeds rond in Eupen? Iemand met zo'n heerlijke traptechniek moet toch gewoon hogerop kunnen meedraaien? Verder een degelijk half uur van Anderlecht; maar ze verzuimden om de klus helemaal af te maken en laten Eupen nadien helemaal terug in de wedstrijd komen. Nog een geluk dat Van Crombrugge 2 fenomenale reddingen doet en we daarna op het juiste moment weten te scoren of het had nog een pijnlijke namiddag kunnen worden. Een soortgelijk scenario in Brugge.. Oostende die helemaal niks klaarmaakt; maar dankzij 2 weggeefdoelpunten van Boyata stond het plots wel gelijk. En dan wordt het plots nog een moeilijke opdracht om de overwinning binnen te halen en krijgen ze er nog een strafschoppentraume bij ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 53 minuten geleden zei ElMarcos: Christus te paard wat een dramaweek beleef ik Het kan nog altijd erger kijk maar naar @RubenS2 haha. kan iemand anders de update doen over de stand en uitslagen? Heb vandaag niet echt tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten