RubenS2 Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 43 minuten geleden zei Michiel RAFC: Heerlijk die concurrentie tussen Antwerp en Brugge. Brugge moest en zou ook een Rode Duivel halen Voor JPL idd een aanwinst, maar Europees schat ik Boyata niet al te hoog in. Iemand die mij kan proberen uitleggen wat West Ham in Vanaken zou zien? Want Club Brugge had vooral nog geen Rode Duivel teruggehaald en tussen de palen gezet een paar jaar geleden...? Antwerp probeert zich aan Club Brugge te spiegelen, niet andersom. Hans Vanaken is een degelijke speler die een ploeg doet draaien en met zijn inzicht de wedstrijd kan openbreken. De olie op de machine. Ik snap wel wat West Ham in hem ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 11 uur geleden zei Michiel RAFC: Iemand die mij kan proberen uitleggen wat West Ham in Vanaken zou zien? Een middenvelder met infiltratievermogen die makkelijk scoort, die sterk is op stilstaande fases en het spelletje goed ziet. Als je hem een beetje deftig omringt is dat een garantie voor x aantal assists/doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Akkoord met jullie stellingen hoor, in de JPL. In de Premier League is dat toch een heel ander verhaal qua snelheid van uitvoering en kracht op stilstaande fases. Maar goed, ik zou het wel willen zien. Vrees alleen niet dat dat de oplossing gaat zijn voor West Ham. Die hebben met Rice en Soucek toch gewoon betere spelers op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 37 minuten geleden zei Michiel RAFC: Akkoord met jullie stellingen hoor, in de JPL. In de Premier League is dat toch een heel ander verhaal qua snelheid van uitvoering en kracht op stilstaande fases. Maar goed, ik zou het wel willen zien. Vrees alleen niet dat dat de oplossing gaat zijn voor West Ham. Die hebben met Rice en Soucek toch gewoon betere spelers op die positie. Ik vermoed dat hij die stap hogerop wel goed zou verteren eigenlijk. Hij heeft in de CL en met de rode duivels toch wel bewezen dat hij de JPL ontgroeit is. Ik denk overigens ook dat ze hem willen halen om hem voor de 10, met Rice en Soucek in zijn rug. En als ze zich deze week kwalificeren voor Europa, dan spelen ze dit seizoen minstens 50 wedstrijden ofzo, dus wedstrijden genoeg om hem zijn kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Lamkel Zé is back Voor 3 seizoenen getekend bij Kortrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 begrijpen wie begrijpen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Haha, ik vind het wel leuk dat hij in de competitie blijft. Dan beleven we nog eens wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Over twee seizoenen zit die bij La Louvière ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Lamkel Zé met Selemani in het team, dat kan een mooi duo worden Jammer dat Chevalier al weg is, anders was het zeker vuurwerk in de kleedkamer. Was sowieso al benieuwd hoe lang Karim Belhocine nog bij KVK zou mogen blijven. Nu heeft hij er nog een extra uitdaging bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 @FlyD @SpartaPiet en @DGremlin vergeet de prono niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 37 minuten geleden zei Bogatyr: @FlyD @SpartaPiet en @DGremlin vergeet de prono niet Doe ik altijd pas op vrijdag hoor wie weet wat gebeurd er nog allemaal vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei DGremlin: Doe ik altijd pas op vrijdag hoor wie weet wat gebeurd er nog allemaal vandaag Het was een friendly reminder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Morgen zoeken we waarschijnlijk een extra speler aangezien Netzwerk eruit gaat gekicked worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 5 uur geleden zei Bogatyr: Morgen zoeken we waarschijnlijk een extra speler aangezien Netzwerk eruit gaat gekicked worden. Ik zou wel mee willen doen mocht dat het geval gaat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 16 minuten geleden zei KayDeManaager: Ik zou wel mee willen doen mocht dat het geval gaat zijn Ik laat nog iets weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei Bogatyr: Ik laat nog iets weten Kan je die andere niet kicken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei Aaron21: Kan je die andere niet kicken? Neen, hij kan wel zelf verlaten. Ik kan hem er niet uit sjotten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Mathieu Maertens (OHL) wordt nadrukkelijk gelinkt aan Club Brugge. Iemand die OHL volgt en me kan zeggen of hij de stap hogerop zou aankunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 41 minuten geleden zei RubenS2: Mathieu Maertens (OHL) wordt nadrukkelijk gelinkt aan Club Brugge. Iemand die OHL volgt en me kan zeggen of hij de stap hogerop zou aankunnen? Ik denk dat hij het niveau wel aankan om mee te spelen in Brugge zonder uit de toon te vallen. Echt regelmatig het verschil maken zie ik hem niet direct doen. Dus als hij Vanaken en/of De Ketelaere moet vervangen wordt dat wel lastig. Gun het hem wel om die stap te maken en eens CL te spelen. Bij OHL gaan we hem heel hard missen in elk geval. Sinds dit jaar ook aanvoerder en echt wel belangrijk voor de ploeg. Ik kan ook bevestigen dat de interesse redelijk concreet is maar ik vermoed dat het zal afhangen van Vanaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 18 minuten geleden zei FlyD: Ik denk dat hij het niveau wel aankan om mee te spelen in Brugge zonder uit de toon te vallen. Echt regelmatig het verschil maken zie ik hem niet direct doen. Dus als hij Vanaken en/of De Ketelaere moet vervangen wordt dat wel lastig. Gun het hem wel om die stap te maken en eens CL te spelen. Bij OHL gaan we hem heel hard missen in elk geval. Sinds dit jaar ook aanvoerder en echt wel belangrijk voor de ploeg. Ik kan ook bevestigen dat de interesse redelijk concreet is maar ik vermoed dat het zal afhangen van Vanaken. Hmm oke, ik hoopte dat hij als back-up van een échte vervanger van Vanaken zou gehaald worden Een Vanaken maakt normaal regelmatig het verschil, dus het zou jammer zijn om aan kwaliteit in te boeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 21 uur geleden zei Bogatyr: Ik laat nog iets weten Voor wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 2 minuten geleden zei KayDeManaager: Voor wanneer? Als die persoon voor vanavond 20.45u niks heeft ingevuld kan ik normaal gezien jou uitnodigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Als die persoon voor vanavond 20.45u niks heeft ingevuld kan ik normaal gezien jou uitnodigen. Dat is goed man, laat maar wat weten morgen of zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Zet ik prono op 0-3, wordt het 1-3. Prono op 0-5, wordt 0-4. Twee keer krijg ik daar maar 1 punt voor: zuur... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten