Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Heerlijk die concurrentie tussen Antwerp en Brugge. Brugge moest en zou ook een Rode Duivel halen  Voor JPL idd een aanwinst, maar Europees schat ik Boyata niet al te hoog in. 

Iemand die mij kan proberen uitleggen wat West Ham in Vanaken zou zien? 

Want Club Brugge had vooral nog geen Rode Duivel teruggehaald en tussen de palen gezet een paar jaar geleden...? :classic_ninja: Antwerp probeert zich aan Club Brugge te spiegelen, niet andersom.

Hans Vanaken is een degelijke speler die een ploeg doet draaien en met zijn inzicht de wedstrijd kan openbreken. De olie op de machine. Ik snap wel wat West Ham in hem ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Michiel RAFC:

Iemand die mij kan proberen uitleggen wat West Ham in Vanaken zou zien? 

Een middenvelder met infiltratievermogen die makkelijk scoort, die sterk is op stilstaande fases en het spelletje goed ziet.

Als je hem een beetje deftig omringt is dat een garantie voor x aantal assists/doelpunten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkoord met jullie stellingen hoor, in de JPL. In de Premier League is dat toch een heel ander verhaal qua snelheid van uitvoering en kracht op stilstaande fases. Maar goed, ik zou het wel willen zien. Vrees alleen niet dat dat de oplossing gaat zijn voor West Ham. Die hebben met Rice en Soucek toch gewoon betere spelers op die positie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Akkoord met jullie stellingen hoor, in de JPL. In de Premier League is dat toch een heel ander verhaal qua snelheid van uitvoering en kracht op stilstaande fases. Maar goed, ik zou het wel willen zien. Vrees alleen niet dat dat de oplossing gaat zijn voor West Ham. Die hebben met Rice en Soucek toch gewoon betere spelers op die positie. 

Ik vermoed dat hij die stap hogerop wel goed zou verteren eigenlijk. Hij heeft in de CL en met de rode duivels toch wel bewezen dat hij de JPL ontgroeit is.

Ik denk overigens ook dat ze hem willen halen om hem voor de 10, met Rice en Soucek in zijn rug. En als ze zich deze week kwalificeren voor Europa, dan spelen ze dit seizoen minstens 50 wedstrijden ofzo, dus wedstrijden genoeg om hem zijn kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lamkel Zé met Selemani in het team, dat kan een mooi duo worden :D Jammer dat Chevalier al weg is, anders was het zeker vuurwerk in de kleedkamer. Was sowieso al benieuwd hoe lang Karim Belhocine nog bij KVK zou mogen blijven. Nu heeft hij er nog een extra uitdaging bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei RubenS2:

Mathieu Maertens (OHL) wordt nadrukkelijk gelinkt aan Club Brugge. Iemand die OHL volgt en me kan zeggen of hij de stap hogerop zou aankunnen?

Ik denk dat hij het niveau wel aankan om mee te spelen in Brugge zonder uit de toon te vallen. Echt regelmatig het verschil maken zie ik hem niet direct doen. Dus als hij Vanaken en/of De Ketelaere moet vervangen wordt dat wel lastig. Gun het hem wel om die stap te maken en eens CL te spelen. Bij OHL gaan we hem heel hard missen in elk geval. Sinds dit jaar ook aanvoerder en echt wel belangrijk voor de ploeg.

Ik kan ook bevestigen dat de interesse redelijk concreet is ;) maar ik vermoed dat het zal afhangen van Vanaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei FlyD:

Ik denk dat hij het niveau wel aankan om mee te spelen in Brugge zonder uit de toon te vallen. Echt regelmatig het verschil maken zie ik hem niet direct doen. Dus als hij Vanaken en/of De Ketelaere moet vervangen wordt dat wel lastig. Gun het hem wel om die stap te maken en eens CL te spelen. Bij OHL gaan we hem heel hard missen in elk geval. Sinds dit jaar ook aanvoerder en echt wel belangrijk voor de ploeg.

Ik kan ook bevestigen dat de interesse redelijk concreet is ;) maar ik vermoed dat het zal afhangen van Vanaken.

Hmm oke, ik hoopte dat hij als back-up van een échte vervanger van Vanaken zou gehaald worden :classic_ninja: Een Vanaken maakt normaal regelmatig het verschil, dus het zou jammer zijn om aan kwaliteit in te boeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites