cimbomcu Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Op 31-1-2022 om 10:46 zei Michiel RAFC: Heel jammer, want intrinsiek in mijn (subjectieve) ogen de meest complete voetballer uit de Jupiler Pro League. Snel, sterk, scorend vermogen, 2-voetig, ... Maar dommer vind je ze gewoon niet. Kan inderdaad best zo ver mogelijk weggaan want op de Bosuil is hij niet echt meer welkom na al die fratsen. Vooral bizar dat die nu naar de nummer laatst uit Rusland gaat, en daarvoor in Slowakije zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Misschien krijgen jullie deze vraag heel vaak, maar wat vinden de meeste Belgen van de competitieopzet? Ik zat net weer te kijken en dat gat van 9 punten van Union SG is eigenlijk verwaarloosbaar als je ziet tegen wie ze nog moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 (bewerkt) - 3 februari 2022 bewerkt door Sophomore foutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Succes met Anderlecht. Ik hoop voor het eerst vandaag dat zij winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Op 3-2-2022 om 10:41 zei Lenstra: Misschien krijgen jullie deze vraag heel vaak, maar wat vinden de meeste Belgen van de competitieopzet? Ik zat net weer te kijken en dat gat van 9 punten van Union SG is eigenlijk verwaarloosbaar als je ziet tegen wie ze nog moeten. De nacompetitie op zich kan ik mee leven; maar de halvering van de punten is echt gewoon absurd en belachelijk. Als je het dan toch kunstmatig spannend wil houden/maken, maak er dan een bekercompetitie van of zet de punten in de nacompetitie geheel terug op 0 ofzo; nog spannender! En de kans dat een klein team kampioen wordt is nog een pak kleiner dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Op 3-2-2022 om 10:41 zei Lenstra: Misschien krijgen jullie deze vraag heel vaak, maar wat vinden de meeste Belgen van de competitieopzet? Ik zat net weer te kijken en dat gat van 9 punten van Union SG is eigenlijk verwaarloosbaar als je ziet tegen wie ze nog moeten. Vooral als je weet dat de punten nog gehalveerd worden is 9 punten niets. Ik verwacht dat ze nog gaan terugvallen, maar ik kan mis zijn. Ze zouden het wel verdienen om opnieuw kampioen te spelen na tientallen jaren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Ja precies. Dat halveren is meer het probleem. Morgenavond (waarschijnlijk) naar Gent - Seraing, ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 3 uur geleden zei Lenstra: Ja precies. Dat halveren is meer het probleem. Morgenavond (waarschijnlijk) naar Gent - Seraing, ik ben benieuwd. Normaal zou dat geen probleem mogen vormen voor Gent en zou je zelfs redelijk wat doelpunten moeten zien... Maar als er nu 1 ding is waar Gent dit seizoen problemen mee heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 3 uur geleden zei Lenstra: Ja precies. Dat halveren is meer het probleem. Morgenavond (waarschijnlijk) naar Gent - Seraing, ik ben benieuwd. Twee van de slechtst voetballende teams die ik dit jaar live heb gezien Het stadion van Gent is wel mooi (van de buitenkant toch, maar zou ook binnenin mooi zijn). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 5 uur geleden zei Lenstra: Ja precies. Dat halveren is meer het probleem. Morgenavond (waarschijnlijk) naar Gent - Seraing, ik ben benieuwd. leuk. Gent heeft echt een mooi stadion. is lang geleden dat ik nog heb kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Ik wil volgende week naar een wedstrijd in België. Hebben jullie tips? En hoe kom ik makkelijk aan kaarten, dichtbij Brabant overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 10 minuten geleden zei cimbomcu: Ik wil volgende week naar een wedstrijd in België. Hebben jullie tips? En hoe kom ik makkelijk aan kaarten, dichtbij Brabant overigens. Club Brugge - Antwerp is het mooiste affiche, maar denk niet dat daar nog kaarten voor zijn. Dichtbij Brabant heb je Beerschot - Charleroi op vrijdagavond of iets zuidelijker Mechelen - Cercle op zaterdag. Genk-Kortrijk op zondag kan ook, zeker als je meer in het oosten van Brabant woont. Kaartjes zijn meestal te verkrijgen via de site van de thuis spelende ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Ik wil volgende week naar een wedstrijd in België. Hebben jullie tips? En hoe kom ik makkelijk aan kaarten, dichtbij Brabant overigens. Zie pm 17 februari 2022 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 5 uur geleden zei FlyD: Twee van de slechtst voetballende teams die ik dit jaar live heb gezien Het stadion van Gent is wel mooi (van de buitenkant toch, maar zou ook binnenin mooi zijn). Mooi om zo het weekend in te luiden dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Op 17-2-2022 om 20:48 zei cimbomcu: Ik wil volgende week naar een wedstrijd in België. Hebben jullie tips? En hoe kom ik makkelijk aan kaarten, dichtbij Brabant overigens. Ik ga komende zaterdag naar KV Mechelen - Cercle Brugge. Is gewoon vrije kaartverkoop en hoor goede verhalen over de club. Ben vorig weekend naar Union SG - STVV geweest, ook een hele toffe ervaring. Was daar helaas net te laat voor de (vrije) verkoop, maar heb toen via Groundhopticket (te vinden op Twitter) alsnog kaarten kunnen regelen. Betaal je wel iets meer, maar verder wordt alles top geregeld. Maar mijn ervaring is dat het over het algemeen vrij makkelijk is om in België aan kaarten te komen, mits het geen risicowedstrijd betreft. Dan moet je vaak wel een booking history hebben of zit er een limiet op qua kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Christian.: Ik ga komende zaterdag naar KV Mechelen - Cercle Brugge. Is gewoon vrije kaartverkoop en hoor goede verhalen over de club. Ben vorig weekend naar Union SG - STVV geweest, ook een hele toffe ervaring. Was daar helaas net te laat voor de (vrije) verkoop, maar heb toen via Groundhopticket (te vinden op Twitter) alsnog kaarten kunnen regelen. Betaal je wel iets meer, maar verder wordt alles top geregeld. Maar mijn ervaring is dat het over het algemeen vrij makkelijk is om in België aan kaarten te komen, mits het geen risicowedstrijd betreft. Dan moet je vaak wel een booking history hebben of zit er een limiet op qua kaarten. Geregeld via Groundhopticket. Brugge - Antwerp. Wordt mooi. Je wordt bedankt. 21 februari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Jammer dat dit Gent eigenlijk niet in de top vier gaat geraken. Ze beginnen veel beter te spelen imo en zou wel een aanwinst zijn voor Playoff 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 8 uur geleden zei Bogatyr: Jammer dat dit Gent eigenlijk niet in de top vier gaat geraken. Ze beginnen veel beter te spelen imo en zou wel een aanwinst zijn voor Playoff 1. Tja, mocht je al hun punten er bij rekenen van de wedstrijden die ze eigenlijk hadden moeten winnen, stonden ze bijna eerste. Maar ja, als en als telt niet hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Brugge won vrij easy, was niet zo onder de indruk van het algehele niveau. De sfeer in het stadion was prima, heb mij prima vermaakt. Ik las wel dingen als risico wedstrijden maar de rivaliteit viel mij reuze mee naar elkaar toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 Schandalige wedstrijd van Antwerp. Buiten het verschil in inzet, was er ook een gigantisch verschil in kwaliteit aan de bal. Die Brugse supporters in onze buurt waren ook meer met ons bezig dan met de wedstrijd. Over de terugrit hebben we 4u gedaan aangezien de politie het aangewezen vond om ons van Brugge tot Kruibeke 50 km/u op de snelweg te laten rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 Wat een kutzooi weer die nieuwe competitie 1B, dacht dat ze vier extra gingen over laten van 1SAL maar ook dat is weer teveel gevraagd en dan zit je met zo'n gedrocht van 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 14 uur geleden zei Netzwerk: Wat een kutzooi weer die nieuwe competitie 1B, dacht dat ze vier extra gingen over laten van 1SAL maar ook dat is weer teveel gevraagd en dan zit je met zo'n gedrocht van 12. Ik volg het Belgische voetbal niet zo goed, maar voor mijn gevoel wordt de competitiestructuur tegenwoordig vrijwel elk jaar aangepast? Daar zou je als clubs zijnde toch ook helemaal ziek van worden, nooit weten waar je aan toe bent. Ook wel apart dat er nu nog maar 1 club promoveert/degradeert. Enig idee waarom de barragewedstrijden zijn geschrapt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 11 uur geleden zei Christian.: Ik volg het Belgische voetbal niet zo goed, maar voor mijn gevoel wordt de competitiestructuur tegenwoordig vrijwel elk jaar aangepast? Daar zou je als clubs zijnde toch ook helemaal ziek van worden, nooit weten waar je aan toe bent. Ook wel apart dat er nu nog maar 1 club promoveert/degradeert. Enig idee waarom de barragewedstrijden zijn geschrapt? Geen idee er is nog veel onduidelijkheid, dit is ook weer voor maar één of twee seizoenen, normaal moeten er volgend jaar nog 4 extra teams overkomen van eerste nationale dacht ik. Barrage's zouden dan ook terugkomen normaal, al is heel dat 1B systeem gewoon waardeloos. Ik persoonlijk heb dan liever semi-profploegen erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Er bestaat een "voetballer" die nog triester is dan Depay, Eljero Elia lieve mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 3 uur geleden zei La Pulga: Er bestaat een "voetballer" die nog triester is dan Depay, Eljero Elia lieve mensen. En wat heeft dat met de Belgische competitie te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten