Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Simonsav:

Zou eigenlijk toch wel moeten lukken. Enkel Berge zie ik 100% zeker weggaan, die is veel te goed om nog te blijven. Met Trossard kan clubliefde nog meespelen, en als er clubs komen aanbellen die goed zijn, maar niet top (en ik zou CL voetbal met Genk niet laten schieten om bij pakweg Wolfsburg of Fiorentina te gaan spelen). 

Ik vraag me af hoe het gesteld is met de interesse in Malinovsky. Hoor je eigenlijk weinig over maar die moet toch voor genoeg subtop clubs een versterking zijn.

Als ik Maehle was zou ik ook nog blijven. Ook pas eerste seizoen dat hij onbetwist basis staan (vorig jaar toch vooral Mata nog of ik moet me vergissen?) en die jongen is amper 21. Blijf lekker nog een jaartje en ga vlammen in de CL. Probleem is dat je het nooit weet als de Premier League met een grote zak centen afkomt.

Samatta moet in principe wel weg gaan, die heeft ook de ideale leeftijd (en de statistieken dit seizoen) voor een grote transfer naar een PL club rond de plaaatsen 7-14 ofzo. Alleen ga je wel serieus mogen uitkijken voor een vervanger want Gano en Ingvartssen.. dat is het toch ook niet.

Berge zal idd wel vertrekken, Trossard wil graag hogerop, al zal het idd wel afhangen welke club zich meld. Voor Mali zal er wel interesse zijn maar hem zie ik misschien nog blijven, zijn blessureverleden speelt hier zeker een rol in de minder ogende interesse. Maehle zie ik ook blijven behalve als er een grotere ploeg uit de PL afkomt. Voor Samatta was er in de winterstop al veel interesse, maar is gebleven. Hem zie ik misschien ook nog blijven, is geen moeilijke jongen en Champions League zal ook wel meespelen. Gano is prut. Ingvartssen heeft wel talent maar is niet efficiënt genoeg. Zal wel vertrekken voor een fractie van de 5 miljoen die we 2 jaar geleden betaald hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sevilla was op een gegeven moment toch heel concreet voor Berge? Maar toen wilde Genk hem nog absoluut houden. 

Heb het al aangehaald in het Ajax topic maar ik vind Berge veel beter bij Ajax passen dan Marin. Is een veel groter talent ook. En kan imo zo de rol van Frenkie overnemen. Gelijkaardige speelstijl, Berge misschien net iets fysieker. Als je Frenkie voor 80m verkoopt en Berge kan halen voor 15 a 20m zou ik geen halve seconde twijfelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies dat was ook mijn gedachte. Heb hem nooit een hele wedstrijd zien spelen, maar op de beelden die ik heb gezien leek het me echt de perfecte opvolger van Frenkie, die inderdaad ook nog eens goed bij Ajax past. Misschien hebben ze 'm wel gepolst maar heeft hij zelf nee gezegd, kan natuurlijk ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Simonsav:

Sevilla was op een gegeven moment toch heel concreet voor Berge? Maar toen wilde Genk hem nog absoluut houden. 

Heb het al aangehaald in het Ajax topic maar ik vind Berge veel beter bij Ajax passen dan Marin. Is een veel groter talent ook. En kan imo zo de rol van Frenkie overnemen. Gelijkaardige speelstijl, Berge misschien net iets fysieker. Als je Frenkie voor 80m verkoopt en Berge kan halen voor 15 a 20m zou ik geen halve seconde twijfelen. 

Hoe goed vind jij die Marin dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kompany volgend seizoen speler én trainer van Anderlecht. Benieuwd hoe dat gaat werken.

Op 18-5-2019 om 11:18 zei cimbomcu:

Hoe goed vind jij die Marin dan?

Prima speler, zal zeker vlot inpassen bij Ajax. Speelt vooral als een 8, altijd vooruit denkend. Is een slimme en dynamische speler, komt vaak voor de goal maar heeft ook een erg goed afstandschot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee. Bondscoach viel blijkbaar ook compleet uit de lucht van dit nieuws.

En ik zie nu dit:

Kompany wordt speler-trainer bij paars-wit. Michael Verschueren: "Vincent zal de tactiek van de ploeg bepalen en mee beslissen wie speelt."

"Maar als hij zelf op het veld staat, zal hij een beroep doen op een coach, die hij zelf meebrengt."

Tja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik nog eens goesting heb in een nieuwe FM-game kom ik hier nog eens wat downloads zoeken en daaaaamn wat is hier gebeurd? Waar is de tijd dat we honderden pagina's per seizoen aan elkaar zeverden? Dit is ook altijd het enige forum geweest waar ik fans van alle ploegen op een fatsoenlijke manier met elkaar zag discussiëren. Spijtig dit. 

Over onze ploeg: Berge, Trossard, Malinovskyi en Samatta zijn we sowieso kwijt. Daar wil ik mijzelf geen illusies over maken.

Berge zie ik naar een ploeg in de Spaanse/Engelse/Italiaanse subtop gaan. Sevilla is inderdaad lange tijd concreet geweest, maar daar heb ik niks meer over gehoord. Vandaag waren er wel geruchten dat Bayern hem zou willen. Prijs zal allicht rond de 25 miljoen liggen. 

Het enige noemenswaardige gerucht dat er ooit over Trossard is geweest, was Arsenal, maar dat is imo veel te hoog gegrepen. Trossard lijkt mij ideaal voor een ploeg als Mönchengladbach. 

Malinovskyi zou vooral door de Italiaanse subtop gegeerd zijn (Napoli, Lazio, AS Roma). Een bod van Spartak werd door hemzelf van tafel geveegd omdat hij niet naar Rusland wil. 

Samatta zijn manager heeft vandaag ergens in een interview gezegd dat er 6 Engelse clubs aan zijn mouw trekken, laat ze maar mooi opbieden. Een Tanzaniaan in de EPL zou voor het land meer betekenen dan een Tanzaniaan in de CL. 

Verder vrees ik ook wel voor Mæhle gezien de (vooral Engelse) interesse, maar ik geloof dat De Norre hem perfect kan vervangen. 

Inkomende geruchten gaan vooral over Bongonda en een Slowaakse middenvelder waarvan ik de naam ben vergeten. We gaan ook sowieso vooraan iets meer nodig hebben, want mijn geloof in Gano en Ingvartssen is miniem. Er zouden de komende weken al 2 aanwinsten voorgesteld worden, ik ben benieuwd. 

Over Clement: mocht hij uit clubliefde voor Brugge naar daar vertrekken, heb ik er absoluut geen problemen mee. Maar die bullshit over onze vorige deelname aan de CL en zijn twijfels over de capaciteiten van De Condé waar hij het in Extra Time over had, zijn nergens voor nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Royal Club Antwerp heeft Europees voetbal vastgesteld. Mooi voor de club, alleen jammer dat ze die wedstrijden niet in eigen stadion spelen, maar in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. 

Al begrijp ik wel dat het niet in de Bosuil kan. 

Waarom kan dat niet? Ziet er uit als een prima stadion zo op Google?

Link naar opmerking
Deel via andere websites