Simonsav Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Dat zo'n Van Wijk en Vanderbiest na zowat overal ontslagen te zijn nog aan een job geraken - en dan nog in 1A :cab: Moet je niet proberen te verklaren, is gewoon een vast recyclage clubje van trainers met Van Wijk, Jacky Mathijsen, Bob Peeters, etc etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 We zullen wel zien. Erger dan wat het de voorbije maanden was, kan al niet... Het probleem is echt niet dat er geen kwaliteit in onze kern zit, maar het komt er gewoon niet uit. Geen beleving, vechtlust, niets. Laat dat nu net zijn wat die twee mannen wél kunnen bijbrengen. Zou verschrikkelijk zijn om dit jaar te zakken, zuur & een serieuze aderlating voor al het harde werk dat hier geleverd is sinds 2002-2003. Net in het jaar dat het stadion wordt vernieuwd en er ongelofelijk veel kapitaal naar het sportieve gaat. Wel kwaliteit zul je bedoelen. :D De kern van Mechelen hoort toch mee te doen om de zesde plek vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Moet je niet proberen te verklaren, is gewoon een vast recyclage clubje van trainers met Van Wijk, Jacky Mathijsen, Bob Peeters, etc etc Klopt, maar dat er clubs in blijven geloven dat ze met die mannen vooruit kunnen, is toch redelijk onverklaarbaar Wij hebben vorig jaar ook geprobeerd met Vanderbiest, "de Belgische Simeone", gelukkig net op tijd de laan uitgestuurd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Klopt, maar dat er clubs in blijven geloven dat ze met die mannen vooruit kunnen, is toch redelijk onverklaarbaar Wij hebben vorig jaar ook geprobeerd met Vanderbiest, "de Belgische Simeone", gelukkig net op tijd de laan uitgestuurd :) Voor de café's uit de buurt was dit een ramp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Was het dus toch niet :D Ja idd. Niet dat dat het beter maakt :D Puntje thuis tegen Gent met een beetje meeval, hopelijk kunnen we morgen op Charleroi ook punten scoren. De belangrijkste matchen komen sowieso pas nadien, thuis tegen Waasland en naar Kortrijk en Genk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Wel kwaliteit zul je bedoelen. :D De kern van Mechelen hoort toch mee te doen om de zesde plek vind ik. Pardon? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 (bewerkt) Ferrera heeft vorig seizoen gewoon het maximum uit de kern van Mechelen gehaald denk ik. Daardoor zal er wel wat overschatting zijn geweest naar dit seizoen toe, beetje zelfde als bij ons met de kwartfinale EL. Men had beter Ferrera gehouden, dan was het zover waarschijnlijk niet gekomen. 26 januari 2018 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Nooit gedacht dat het zover ging komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Wel kwaliteit zul je bedoelen. :D De kern van Mechelen hoort toch mee te doen om de zesde plek vind ik. Zwakke kern, en onevenwichtig. Coosemans uitstekende keeper, Kolovos nu pas op niveau na kruisbandblessure... Rest is eigenlijk allemaal brol. Bandé ook ferm teruggezakt na transfer, amai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Wat een support vandaag ADK, zo een team mag toch niet zakken... Tot lang na de match indrukwekkende gezangen, spelers van Moeskroen en Rednic zelfs diep onder de indruk & hevig applaudisserend. Ons team nog teruggekomen uit de catacomben en hun truitje afgegeven. Zo zuur dit allemaal, zo onverdiend voor de supporters, voor het harde werk dat er geleverd is sinds 2002-2003. Nog 6 finales en hopen dat Eupen het laat afweten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Waar ga je nu nog punten halen, dat lijkt mij de vraag. Onder enkele dagen van Wijk was het beter met vooral in het begin enkele opvlakkeringen. Maar met de fouten die Moeskroen maakte en de kansen die wij kregen (dan denk ik terug aan de twee voor open doel) lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat wij buiten Eupen thuis en Beveren thuis nog een overwinning kunnen boeken. Ondanks ik er niet echt meer in geloof zal ik elke thuiswedstrijd nog aanwezig zijn en vocaal alles nog geven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Pardon? :cab: Als je ziet hoeveel ploegen er op een handvol punten van de zesde plaats staan, Mechelen zou daar toch altijd moeten tussen staan mijn inziens. Sint-Truiden staat 6e, WB 8e, Kortrijk 9e, alsof die ploegen zoveel beter zijn dan KV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik begin eindelijk te geloven dat we play-off 1 kunnen halen, ondanks de ietwat teleurstellende 3/9 tegen Club, Gent en Charleroi. Eigenlijk hadden we daar eenvoudig 6/9 kunnen halen. Gisteren op Charleroi ook weer een topprestatie afgeleverd, hadden kansen genoeg om er 1-2 van te maken maar dan valt die rode kaart. Goed dat Corryn hem pakt hoor, anders was het 2-1. Met 9 man uiteindelijk niet meer in de problemen gekomen, zegt ook wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 (bewerkt) Wat een support vandaag ADK, zo een team mag toch niet zakken... Tot lang na de match indrukwekkende gezangen, spelers van Moeskroen en Rednic zelfs diep onder de indruk & hevig applaudisserend. Ons team nog teruggekomen uit de catacomben en hun truitje afgegeven. Zo zuur dit allemaal, zo onverdiend voor de supporters, voor het harde werk dat er geleverd is sinds 2002-2003. Nog 6 finales en hopen dat Eupen het laat afweten... Je zegt het goed, de supporters zijn absoluut 1e klasse (en PO I)-waardig, maar die reacties van: 'kwaliteit genoeg' zijn m.i. niet meer van toepassing. Als je 6!! matchen op rij niet scoort, is er niet genoeg kwaliteit. Het vertrouwen is zoek uiteraard, maar ook dat is een onderdeel van het begrip 'kwaliteit'. Zou liever ook een ploeg als Eupen of Moeskroen zien zakken, maar KVM is wel gewoon de slechtste ploeg op dit moment. Al moet ik zeggen dat Lokeren wel de zwakste ploeg is die ik dit seizoen live bezig gezien heb, maar die zijn wel komen winnen bij ons. Ik begin eindelijk te geloven dat we play-off 1 kunnen halen, ondanks de ietwat teleurstellende 3/9 tegen Club, Gent en Charleroi. Eigenlijk hadden we daar eenvoudig 6/9 kunnen halen. Gisteren op Charleroi ook weer een topprestatie afgeleverd, hadden kansen genoeg om er 1-2 van te maken maar dan valt die rode kaart. Goed dat Corryn hem pakt hoor, anders was het 2-1. Met 9 man uiteindelijk niet meer in de problemen gekomen, zegt ook wel wat. 9/18 halen en we zijn er sowieso bij. Na dit drieluik, slechts 1 punt verloren op de 7e. Ik begin er ook echt in te geloven dat het gaat lukken. We staan er sinds speeldag 2 of 3, dus we verdienen het gewoon. 29 januari 2018 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Van het team dat vorig jaar op de laatste speeldag POI mistte, vertrokken alleen Bjelica en halve-basisklant Vanlerberghe. Nu lopen er een Bandé, Tainmont, Schoofs, Sylla,... rond. Maar nee, kwaliteit genoeg is er niet om in eerste te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Gaat Vermeer basis worden denken jullie? @Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 [quote name='cimbomcu']Gaat Vermeer basis worden denken jullie? @Simonsav [/QUOTE] Daar lijkt het voorlopig nog niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Als we straks winnen van W-B, nemen we toch een serieuze optie op PO I. 9/18 halen en we zijn er sowieso bij imo. Zou moeten lukken, zonder Morioka en Seck, maar Antwerp wint zelden een match gemakkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Die Marc Coucke wel een heerlijk mannetje hoor :mrg: Hoe gaat hij het doen bij Anderlecht, is daar al een reële voorspelling van? Ik denk dat die Anderlecht terug groot gaat maken. Topper. En heeft het geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Als we straks winnen van W-B, nemen we toch een serieuze optie op PO I. 9/18 halen en we zijn er sowieso bij imo. Zou moeten lukken, zonder Morioka en Seck, maar Antwerp wint zelden een match gemakkelijk. Ja, of je verliest en bijna alle ploegen vlak achter jullie winnen ;c Damn dit gaat heerlijk spannend worden. Zie dat jullie 2 volgende uitmatchen Kortrijk en Genk zijn :D mooi man. Rechtstreekse duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Ja, of je verliest en bijna alle ploegen vlak achter jullie winnen ;c Damn dit gaat heerlijk spannend worden. Zie dat jullie 2 volgende uitmatchen Kortrijk en Genk zijn :D mooi man. Rechtstreekse duels. Echt he :cab: Nog 6 ploegen voor 2 plaatsen. We gaan het echt nog missen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 februari 2018 Share Geplaatst 5 februari 2018 (bewerkt) Echt he :cab: Nog 6 ploegen voor 2 plaatsen. We gaan het echt nog missen vrees ik. Ik zou Gent ook nog niet zeker rekenen hoor, die spelen ook nog tegen Genk, STVV en Beveren, als ze daar 3x verliezen kunnen ze er ook nog uitliggen. 5 februari 2018 bewerkt door Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 februari 2018 Share Geplaatst 5 februari 2018 Ik reken ze wel zeker. Zijn fundamenteel gewoon heel sterk, heb ze nu laatste weken een paar keer zitten kijken o.a. tegen Antwerp en Club en gaan enorm moeilijk te kloppen zijn, laat staan dat ze nog 3x zouden verliezen. Al helemaal tegen STVV :cab: die zijn volledig aan het instorten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 februari 2018 Share Geplaatst 5 februari 2018 Ik reken ze wel zeker. Zijn fundamenteel gewoon heel sterk, heb ze nu laatste weken een paar keer zitten kijken o.a. tegen Antwerp en Club en gaan enorm moeilijk te kloppen zijn, laat staan dat ze nog 3x zouden verliezen. Al helemaal tegen STVV :cab: die zijn volledig aan het instorten. Klopt wel ze lijken heel sterk te zijn, maar je weet natuurlijk nooit, vooral niet in deze competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten