Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Die videoref dus actief in de Jupiler Pro League. Iedere ploeg krijgt 'em drie keer uit en drie keer thuis. Is nieuwe informatie voor mij. Op zich geen verkeerd experiment. Al is het wel voer voor discussie, bv. die penal die Moeskroen kreeg en Oostende niet.

Toch raar dat ze dat in Nederland niet voor elkaar kunnen krijgen.. Had graag gezien dat het ook voor de competitie werd gebruikt en niet enkel voor de beker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

True, snap het ook niet.

Al willen ze de VAR alweer afschaffen toch?

Als je ziet met wat voor willekeur dit gebruikt wordt is dat niet onlogisch.

Wij zouden een akkoord hebben met Sporting over Ruiz, maar nog niet met de speler zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hebben de laatste 2-3 jaar echt een karrevracht aan spitsen uit apenlanden gekocht en buiten Coulibaly zijn het allemaal sukkels :cab:

En Coulibaly gaan ze nu mss verkopen aan Nantes :D

Rinne ook weg is wel een goeie zaak.

Wel jammer dat zo'n Gano nu naar Oostende is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer dat zo'n Gano nu naar Oostende is.

Waarom jammer? Ik vind het een slimme transfer van beide partijen. Voor Gano de ideale club om zich hogerop te bewijzen. Nauwelijks concurrentie voorin, Akpala is passé en Zivkovic die is het nog helemaal niet. En voor KVO een profiel erbij wat ze nog niet hadden.

Gent koopt heel de Balkan leeg en komt nu klagen over de 6 Belgen regel :mrgy: wat een schijtclub

Echt een belachelijk clubje met hypocriete debielen aan het stuur. Ik word echt misselijk van die Louwagie.

En het grappige is dat ze net hun grootste successen behaalde met een stuk of 6 Belgen in de basis... :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Couli dus 5 mil opgeleverd. In vorm wel een goeie spits. Maar tegen ons (KVM) vorige week kon je zijn goeie controles en dito passes op één hand tellen.

Voor vijf miljoen mochten ze wel niet twijfelen bij Gent, en denk ook niet dat ze dat gedaan hebben. Benieuwd wie ze voorin nog gaan aantrekken, want Sylla en die Oekraïner alleen is wat mager. Ik gok op een zoveelste derderangsbuitenlander!

Bij Zulte loopt er trouwens een goeie spits rond. Olayinka. Misschien kunnen ze die halen? Oh, wacht...

bewerkt door Rossini'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Jaspeeer123']@Ehcos : Waarom zit Ryan Mmaee eigenlijk niet op de bank/ in de selectie bij Standard? Als Emond je tweede spits is, kan je die toch beter kansen geven? [/QUOTE] Ben 't volledig met je eens, Jasper. Ik hoor echter vanuit verschillende hoeken dat Ryan mentaliteit mist. Ook Ferrera vertelde dat al eens. Nu het blijft zonde dat onze club niet meer kan werken met zulke jongens. In het verleden waren Carcela of Mbokani veel lastiger en die bereikten bij ons wel hun beste niveau.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Couli dus 5 mil opgeleverd. In vorm wel een goeie spits. Maar tegen ons (KVM) vorige week kon je zijn goeie controles en dito passes op één hand tellen.

Voor vijf miljoen mochten ze wel niet twijfelen bij Gent, en denk ook niet dat ze dat gedaan hebben. Benieuwd wie ze voorin nog gaan aantrekken, want Sylla en die Oekraïner alleen is wat mager. Ik gok op een zoveelste derderangsbuitenlander!

Bij Zulte loopt er trouwens een goeie spits rond. Olayinka. Misschien kunnen ze die halen? Oh, wacht...

Met die 5 miljoen mogen ze altijd Vossen komen ophalen bij ons. Ik breng hem desnoods op de fiets naar Gent. En is Belg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gaan nog spijt krijgen dat ze Pedersen hebben laten gaan :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Filip Joos denkt de reden te kennen voor de betere prestaties van de Belgische clubs in Europa. "Dat heeft volgens mij te maken met die - in het begin vermaledijde - competitiehervorming met play-offs. Je kunt dat niet meer los van elkaar zien", vertelde Joos afgelopen maandag in Extra Time.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leko gisteren voor de eerste keer behoorlijke gefaald als coach. Onbegrijpelijk dat Lior Refaelov, wat mij betreft nog steeds Clubs beste speler, ineens naar de bank vliegt zodat Diaby op rechts kon beginnen. Diaby had gewoon in de punt gemoeten en Refaelov op rechts.

Van die solide verdediging die wij hadden blijft ook niks meer over zo te zien.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leko gisteren voor de eerste keer behoorlijke gefaald als coach. Onbegrijpelijk dat Lior Refaelov, wat mij betreft nog steeds Clubs beste speler, ineens naar de bank vliegt zodat Diaby op rechts kon beginnen. Diaby had gewoon in de punt gemoeten en Refaelov op rechts.

Van die solide verdediging die wij hadden blijft ook niks meer over zo te zien.

Tegen Istanbul kon ik er nog mee leven, die waren zowel als team als individueel gewoon beter. Maar als een stel makke lammetjes tegen een zeer middelmatige ploeg als AEK je zo laten afslachten gaat echt helemaal nergens over

En die Engels, wtf is daarmee aan de hand, is er gewoon totaal niet meer bij met z'n hoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites