Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Grootste idioot die ik heb meegemaakt als voetbalsupporter. Morgen afzakken naar Londen, genieten. 't Is nu dat het moet want PO1 lijkt me een onmogelijke zaak geworden. En daar hoeft Louwagie geen maandagavondvoetbal als excuus voor in te roepen, nee bedankt.

Geniet van je Europese wedstrijd, maar ik vrees toch wel dat je iets meer in je ploeg moet geloven. Ik ben vooral blij als Club-supporter dat we de lastige verplaatsing naar Gent niet moeten doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen op een leuke tegenstander nu. We hebben onze Rotploeg nu wel gehad met die Roemenen.

Manu zou leuk zijn, Stuivenberg tegen zijn oude club. maar daar maken we natuurlijk wel geen kans tegen.

Liefst Krasnodar, Rostov en Besiktas vermijden.

Rotploeg :cab: Wees blij dat je zo'n ploeg hebt getroffen. Tegen de meeste andere teams lag Genk er gewoon uit.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rotploeg :cab: Wees blij dat je zo'n ploeg hebt getroffen. Tegen de meeste andere teams lag Genk er gewoon uit.

Ja want Astra is zo een zwak team dat Roma en West ham er maar tegen verloren he. Als er een supportsgarde zijn bek moet houden over de Europese resultaten van iemand anders, dan zijn het wel de supporters van Brugge. Wat jullie al twee jaar oprij lieten zien is ronduit beschamend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een supportsgarde zijn bek moet houden over de Europese resultaten van iemand anders, dan zijn het wel de supporters van Brugge.

We zullen anders eens het Europese palmares van Brugge en Genk naast elkaar leggen

Serieus wat ben jij altijd rap op je teentjes getrapt zeg :cab: doe eens rustig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha meteen Brugge erbij halen inderdaad :mrgy: De ploeg dat twee jaar geleden nog de kwart finale van de Europa League behaalde maar soit.

Ik gaf trouwens nog niet eens commentaar op de prestaties van Genk. Ik zei enkel dat je met Astra een hele goede tegenstander had geloot, wat je overigens niet kan ontkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites