Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Toch vreemd die wedstrijden in Europa zijn voor Gent een extra stimulans, heb gisteren het voetbal gezien dat ik van Club had willen zien tijdens de Champions League in Gent ..

Vanavond mag Club op papier geen schrik hebben van Westerlo, maar je weet maar nooit ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TJa. Vies teleurgesteld. We zijn gewoon een faalploeg die er op de belangrijke momenten niet staat.

Donderdag plaatsen we ons ook niet. Staat in de sterren geschreven.

Veel plezier met kutclubs als Charleroi, Mechelen en Oostende. Playoff 2 wordt leuker met Gent, Genk, Standard.

Maar ook dat zullen wel niet winnen. Op Sclessin bijvoorbeeld winnen we nooit. Dat wordt dus geen Europees voetbal volgend jaar.

Boetius is ook niet beter dan Cisse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier met kutclubs als Charleroi, Mechelen en Oostende. Playoff 2 wordt leuker met Gent, Genk, Standard.

Daar ben ik het toch niet mee eens hoor. Alsof Gent, Genk en Standard 10x beter spelen dan die andere drie. Jullie hebben gewoon gefaald ja, daarvoor zijn Charleroi, Mechelen en Oostende geen kutclubs. Sowieso gun ik het Mazzu met zijn Charleroi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ayub Masika, sterkhouder bij Lierse, vertrekt met onmiddelijke ingang naar de Chinese tweedeklasser Beijing Renhe. De eigenaar van deze club is de broer van de eigenaar van Roeselare, waarschijnlijk de tegenstander van Lierse in de finale om promotie.

:r :-D

Only in proxy liek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TJa. Vies teleurgesteld. We zijn gewoon een faalploeg die er op de belangrijke momenten niet staat.

Maar ook dat zullen wel niet winnen. Op Sclessin bijvoorbeeld winnen we nooit. Dat wordt dus geen Europees voetbal volgend jaar.

Laatste keer was het dan ook nog een hold-up van jewelste met Benteke en De Bruyne die het bij jullie deden. Was iets van 35 tegen 8 doelpogingen. 2-3 :-D Trouwens ook de eerste goal van Ezekiel in onze kleuren in die match.

bewerkt door Ehcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kutclub? ;e Als één club het wel verdiend met zo'n trouwe achterban en sfeer na zoveel jaren zijn wij het wel! Bovendien is Yannick Ferrera gewoon een topper dat zich zo kan bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol

"We hadden moeten winnen" is ook geen excuus dat je keer op keer kunt gebruiken he, als het elke keer niet lukt wil dat zeggen dat je toch met een probleem zit

De 5 uitmatchen tegen de teams (buiten ons) die in playoff 1 staan, daarin hebben we in totaal 0 keer gescoord, dat vind ik toch behoorlijk alarmerend. Op Oostende, Charleroi en Gent verdienden we niet te verliezen, daar ben ik het mee eens, aan de andere kant kan je dat ook zien dat we gewoon niet genoeg gedaan hebben om te kunnen winnen. Op een bepaalde manier dwing je dat namelijk ook af (behalve Anderlecht, die worden soms weggespeeld en staan na 90 minuten toch met de 3 punten in hun zak :LO: )

Beveren uit was wss de slechtste match van het seizoen, kan gebeuren, elke ploeg heeft zo'n accidentje along the way. Maar als je die match tegen Lokeren ziet, daar hebben we idd kansen gehad, maar een keer je achter komt dan wordt het toch allemaal zo moeilijk weer en missen we de punch om ons daar door te sleuren, die grinta zoals je zelf al zegt

Eigenlijk was dat vorig jaar al een enorm probleem en als we eerlijk zijn is daar nog altijd niks aan gedaan, vind dat die playoffs van vorig seizoen dat probleem ook een beetje markeren. Als je kijkt naar onze uitmatchen in de playoffs, we hebben verloren op Anderlecht en op Genk, en na aan de rust in Gent hadden we 3-0 kunnen achterstaan en hadden we chance dat Joske in de 2de helft alles kapot speelde. Oostende uit was een nipte 0-1 en dan nog op die akker in Roeselare, en de laatste match in Zulte deed er niet meer toe

Waarom kan je dat excuus niet blijven gebruiken? Het is niet omdat je niet wint, dat je het niet keer op keer kon verdiend hebben om te winnen. Dat er een probleem is ontken ik zeker niet, we weten op verplaatsing onze kansen bijna nooit af te maken en komen zo nodeloos in de problemen. Het is uiteraard alarmerend dat we zo moeilijk tot scoren komen buitenshuis, maar dat wil niet zeggen dat het spel daarom slecht is. Praktisch elke wedstrijd hebben wij de bal en de controle over de wedstrijd en moeten we door een dubbele gordel breken en ik heb vertrouwen in het stijgende vormpeil van onze spelers. De competitie begint pas volgende maand eigenlijk..

Vorig seizoen verdiende we trouwens ook niet om te verliezen op Anderlecht imo en op Genk dan weer natuurlijk wel. Een fantastisch Genk toen, dat maar geen constante kreeg in de prestaties wel. Op Oostende trouwens ook verdiend gaan winnen toen op een dramatisch veld en 70' met 10 man hé.. Op Zulte deed er id niet meer toe dan.

Verschil zal dit jaar in de uitmatchen gemaakt worden en daarom is het voor ons hopen dat Genk en Gent er niet bij zijn. Charleroi, Mechelen, Oostende zijn toch 'traditioneel' zwaardere verplaatsingen voor Anderlecht, al is alles relatief natuurlijk als elk fucking schot of halve kans van de nekken er weer invliegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stijnen buiten bij Hasselt, is ook wel stank voor dank want zonder Stijnen betwijfel ik sterk of er nog een Sporting Hasselt was.

Akkoord, maar het is weer niet raar dat het met Stijnen gebeurd he, wat een gek. Blij dat we daar bij Club vanaf zijn ! :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkoord, maar het is weer niet raar dat het met Stijnen gebeurd he, wat een gek. Blij dat we daar bij Club vanaf zijn ! :thumb:

Grootste idioot die ik heb meegemaakt als voetbalsupporter. Morgen afzakken naar Londen, genieten. 't Is nu dat het moet want PO1 lijkt me een onmogelijke zaak geworden. En daar hoeft Louwagie geen maandagavondvoetbal als excuus voor in te roepen, nee bedankt.

bewerkt door Messidona
Link naar opmerking
Deel via andere websites