Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Maes ontslagen. [h=3]http://www.krcgenk.be/nl/nieuws/detail/2872/krc-genk-en-peter-maes-uit-elkaar[/h] Vreemde timing toch weer, zo vlak voor de wedstrijd tegen Gent. Hopelijk geen Hasi nu:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Welkom Besnik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Welkom Besnik. Hoop uit de grond van mijn hart van niet. Francky is ook nog vrij. Maar zal wel Hasi worden ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 De mythe van toptrainer Maes nu ook doorbroken bij het publiek. Hasi aanstellen zou wel heel erg sympathiek zijn van Genk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wasp Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Alsof Hasi daar iets gaat presteren, hoe ambitieloos kan dat bestuur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Hasi is natuurlijk een sympathieke kerel maar volstrekt onbekwaam om T1 te zijn natuurlijk. Heeft, hoe je het draait of keer, weliswaar verdienste aan die onverhoopte titel (ja, falende concurrentie en VdBorre, Praet en Kouyaté ineens in bloedvorm), maar is er daarna niet één keer in geslaagd zijn team ietwat herkenbaar te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 De mythe van toptrainer Maes nu ook doorbroken bij het publiek. Natuurlijk niet, te grote vriendjes met de pers. Dan mag je nog alles doen wat je wilt, dan sabelen ze je nooit neer. Kijk maar naar Leekens en Deschacht. Nu, alhoewel ik Maes ook geen toptrainer vind is de spelerskwaliteit bij Genk ook onvoldoende, heb de indruk dat die daar toch overschat wordt. En ondertussen halen wij een keeper voor 3 miljoen. Hopen dat ie niet flopt, zoals bijna elke andere dure transfer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) Gaat een leuke avond in het stadion worden morgen. Alleja, aan de reacties van de Facebook-helden dan toch te zien. Ik ben blij dat Maes ontslagen is. Het ligt wellicht niet alleen aan hem, en ja er moeten een of twee leiders bijkomen, maar die man heeft ook serieuze flaters geslagen. En dan maar klagen over vermoeidheid terwijl hij zelden tot nooit roteerde ( op de laatste weken na dan ). Nu is het enkel hopen dat ze geen overhaaste beslissing hebben genomen en er een goede vervanger klaar staat. Een tussenpaus tot de zomer zou ik ook mee kunnen leven. Maar aub geen Hasi, Vreven, Deboeck, Peeters of consooren. Gelukkig heeft Brepoels al getekend bij Patro deze week. 26 december 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) De mythe van toptrainer Maes nu ook doorbroken bij het publiek. Kom zeg, niet overdrijven. Gepromoveerd met Mechelen en elk jaar in eerste beter gedaan (13e, 10e, 7e). In vijf jaar Lokeren 3 keer POI en twee bekers. Als ik dan zie hoe Jasper hierboven (terecht) zegt dat hij liever geen Hasi, Vreven, De Boeck etc. heeft vraag ik me af welke realistische trainer betere prestaties kan voorleggen dan Peter Maes. 26 december 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Kom zeg, niet overdrijven. Gepromoveerd met Mechelen en elk jaar in eerste beter gedaan (13e, 10e, 7e). In vijf jaar Lokeren 3 keer POI en twee bekers. Als ik dan zie hoe Jasper hierboven (terecht) zegt dat hij liever geen Hasi, Vreven, De Boeck etc. heeft vraag ik me af welke realistische trainer betere prestaties kan voorleggen dan Peter Maes. Nog wel een verschil tussen iets neerzetten bij een Lokeren met countervoetbal waar er geen druk is en resultaten halen aan de top. Had bij Lokeren sowieso wel een PO1-waardig elftal met o.a. Harbaoui, Vanaken, een fitte/serieuze Patosi, Scholz, Taravel en co. Die bekers en de prestaties bij Lokeren in het algemeen waren knap, daar niet van. Maar ik vind deze brulboei absoluut niet geschikt voor een topclub om met toppers te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Gent een nieuwe keeper voor maar liefst drie miljoen euro. Aardig bedrag voor een doelman, zou er wel wat van kunnen dus. Al zouden we dat eigenlijk aan Sanel moeten vragen (sorry voor deze verplichte kut grap ;c ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) Kom zeg, niet overdrijven. Gepromoveerd met Mechelen en elk jaar in eerste beter gedaan (13e, 10e, 7e). In vijf jaar Lokeren 3 keer POI en twee bekers. Als ik dan zie hoe Jasper hierboven (terecht) zegt dat hij liever geen Hasi, Vreven, De Boeck etc. heeft vraag ik me af welke realistische trainer betere prestaties kan voorleggen dan Peter Maes. Mazzu/ Y. Ferrera. 26 december 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Er zou een Nederlandse trainer hoofdkandidaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Been :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Frank De Boer :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) Natuurlijk niet, te grote vriendjes met de pers. Dan mag je nog alles doen wat je wilt, dan sabelen ze je nooit neer. Kijk maar naar Leekens en Deschacht. Nu, alhoewel ik Maes ook geen toptrainer vind is de spelerskwaliteit bij Genk ook onvoldoende, heb de indruk dat die daar toch overschat wordt. En ondertussen halen wij een keeper voor 3 miljoen. Hopen dat ie niet flopt, zoals bijna elke andere dure transfer... Wablieft :-D Ik vind Genk misschien wel een betere kern hebben dan Gent op dit moment. Genk hoort veel hoger te staan dan de negende plek met namen als Susic, Ndidi, Pozuelo, Bailey en Karelis. Dat zijn gewoon topspelers voor onze competitie. 26 december 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Trossard :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Laatste naam die genoemd wordt: Albert Stuivenberg. Assistent van VanGaal bij Manu en zit bij Jong Oranje. Interessant profiel(zeker in de clubvisie)maar nog nergens ervaring als hoofdcoach..... Misschien kunnen onze Nederlandse vrienden wat meer over hem vertellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Om half 12 voorstelling nieuwe coach. Zal wel Hasi zijn dan.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Blijkbaar toch die Stuivenberg. Mja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Laatste naam die genoemd wordt: Albert Stuivenberg. Assistent van VanGaal bij Manu en zit bij Jong Oranje. Interessant profiel(zeker in de clubvisie)maar nog nergens ervaring als hoofdcoach..... Misschien kunnen onze Nederlandse vrienden wat meer over hem vertellen? 27 december 2016 bewerkt door DeJarnoxD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Wablieft :-D Ik vind Genk misschien wel een betere kern hebben dan Gent op dit moment. Genk hoort veel hoger te staan dan de negende plek met namen als Susic, Ndidi, Pozuelo, Bailey en Karelis. Dat zijn gewoon topspelers voor onze competitie. Ja ze hebben inderdaad een betere spelerskern dan die 9e plaats laat vermoeden. Maar buiten Ndidi, Pozuelo en Bailey vind ik het maar matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Zo goed als uitverkocht stadion vanavond (nog 800 staanplaatsen). Toch wat anders dan de afgelopen weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Zo goed als uitverkocht stadion vanavond (nog 800 staanplaatsen). Toch wat anders dan de afgelopen weken. Tickets aan €5 en €10 euro, voor veel gezinnen de ideale kans om nog eens te komen zonder €100+ kwijt te zijn, veel mensen zullen wel tickets als kersrcadeau gekregen, veel mensen hebben vakantie. Hopelijk pakt dit goed uit en is er straks een positieve sfeer. Maar als ik de facebook-, twitter-, HBVL- en Blauwwitreacties lees, vrees ik dat het IQ in ons stadion gewoon verder blijft dalen. Over onze kern: ik denk dat we puur op basis van talent de beste Genkse kern ooit hebben. Alleen mag deze kern inderdaad wat breder zijn (ik heb het volste vertrouwen in DDC dat dit gebeurt) en missen we misschien nog ervaren leiders (wat we in 2011 eigenlijk ook niet hadden). 27 december 2016 bewerkt door Marcolinhoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Wat is dat met Gent vandaag zeg :cab: wat een geklungel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten