Mathi Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Kopenhagen ook meteen een belangrijk punt. Hoe hoopvol ik nog was tijdens de loting, hoe somber ik 't nu in zie. Zeker gezien het spel van de voorbij weken. Ik hoop echt dat Preud'homme de trein snel terug op de rails krijgt, want nu lijken we gewoon op het Chelsea van vorig seizoen. Sommige spelers moeten eens dringend voor de spiegel gaan staan. Butelle bv. is dit seizoen echt een wereld van verschil met vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Wat een goal van Bailey zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Idd pareltje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Genk staat niet slecht te voetballen. Ik kan mij wel echt opjagen aan de traagheid van Buffel en de passing is veeeeeeel te onzuiver. Heel lekkere goal van Bailey idd :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Rust halen met 0-1 en dan rond '60 minuut Karelis voor Samatta brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 september 2016 Share Geplaatst 17 september 2016 Hasi alweer buiten bij Legia. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 september 2016 Share Geplaatst 17 september 2016 Uw team voor het eerst in zoveel jaar naar de CL loodsen en dan vervolgens op straat gezet worden, stank voor dank noem ik dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Standard eruit tegen Geel :r ZW en Gent door in de laatste minuut. Mechelen 2-0 opgehaald tegen Hasselt en ook pas op het einde door. Westerlo gaat ook gewoon lekker door en ligt eruit tegen Tubeke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Matig zeg, had me de trip naar Geel beter bespaard. Achja, dan maar alles op de competitie en de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 september 2016 Share Geplaatst 24 september 2016 http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160924_02484078 :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 24 september 2016 Share Geplaatst 24 september 2016 Daar begon hij al vroeg mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 september 2016 Share Geplaatst 24 september 2016 (bewerkt) :-D 24 september 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 september 2016 Share Geplaatst 24 september 2016 Gent weer eens winst in de 95e minuut zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 24 september 2016 Share Geplaatst 24 september 2016 Met de groeten van Dutoit... Jammer voor STVV, fantastische goal nochtans van Peeters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Tja domineren is geen probleem maar die laatste pass en afwerking blijft problematisch. Winst wel gewoon verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Heylen, hoe verzin je het. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 (bewerkt) OHL wint op Cercle en wij worden alleen laatste :r nu nog een penalty missen, natuurlijk. Erbarmelijk. 25 september 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Badji op de bank en Anderlecht verliest. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Dat laatste halfuur, waar sloeg dat in feite op? Lange ballen pompen in een 2-1-7 opstelling met Kara in de spits :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 OHL wint op Cercle en wij worden alleen laatste :r nu nog een penalty missen, natuurlijk. Erbarmelijk. We hebben weer alles gezien gisteren wat je in een voetbalmatch kan meemaken. ;e Rode kaart na een mislukte controle Tegendoelpunt op de vrije trap van die rode kaart Megaflater van de keeper Gemiste penalty Bijna nog een owngoal na miscommunicatie En toch nog 2-2 gelijkspelen. Wat wij toch allemaal moeten meemaken om ocharme eens een puntje te pakken :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Blijkbaar heeft Oli dus gewed op verlies van Anderlecht thuis tegen PSG (werd 0-5) :r Carrière lijkt me nu wel over. De UEFA lacht niet met zo'n dingen. Zal sowieso al nooit meer aantreden in de EL of CL lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Blijkbaar heeft Oli dus gewed op verlies van Anderlecht thuis tegen PSG (werd 0-5) :r Carrière lijkt me nu wel over. De UEFA lacht niet met zo'n dingen. Zal sowieso al nooit meer aantreden in de EL of CL lijkt me. Ik heb nooit eerder in God geloofd... Maar nu begin ik toch te denken dat er daar iemand zit vanboven, die ons op deze manier verlost van Ollie. Mijn geluk kan niet op de laatste dagen :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Toch liever een Deschacht dan Nuytinck maar soit, gewoon erg dom dat je zo iets doet. Als Annelien steun nodig heeft, mag ze altijd bij mij langs komen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Haha erg snugger ook om op zo'n wedstrijd te wedden :-D Wat verdien je daar mee in hemelsnaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 PSG stond die match 1,50, weet het nog goed want stond toen een half vermogen op hier :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten