Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Kopenhagen ook meteen een belangrijk punt. Hoe hoopvol ik nog was tijdens de loting, hoe somber ik 't nu in zie. Zeker gezien het spel van de voorbij weken. Ik hoop echt dat Preud'homme de trein snel terug op de rails krijgt, want nu lijken we gewoon op het Chelsea van vorig seizoen.

Sommige spelers moeten eens dringend voor de spiegel gaan staan. Butelle bv. is dit seizoen echt een wereld van verschil met vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OHL wint op Cercle en wij worden alleen laatste :r

nu nog een penalty missen, natuurlijk. Erbarmelijk.

We hebben weer alles gezien gisteren wat je in een voetbalmatch kan meemaken. ;e

Rode kaart na een mislukte controle

Tegendoelpunt op de vrije trap van die rode kaart

Megaflater van de keeper

Gemiste penalty

Bijna nog een owngoal na miscommunicatie

En toch nog 2-2 gelijkspelen. Wat wij toch allemaal moeten meemaken om ocharme eens een puntje te pakken :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heeft Oli dus gewed op verlies van Anderlecht thuis tegen PSG (werd 0-5) :r

Carrière lijkt me nu wel over. De UEFA lacht niet met zo'n dingen. Zal sowieso al nooit meer aantreden in de EL of CL lijkt me.

Ik heb nooit eerder in God geloofd... Maar nu begin ik toch te denken dat er daar iemand zit vanboven, die ons op deze manier verlost van Ollie. Mijn geluk kan niet op de laatste dagen :banana:

Link naar opmerking
Deel via andere websites