Hansje Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Slechtste defensieve organisatie die ik in tijden heb gezien. Bij momenten gewoon hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 In plaats van 9.8 miljoen te geven aan die Stanciu zouden ze dat bedrag beter gebruiken voor vier nieuwe verdedigers :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Bwa, van mij hoeven ze niks bij te halen achterin hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Pfoe lekkere goal nog zeg van Asare Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Kwam Genk ook goed weg hoor. Moet altijd rood zijn voor die Colley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ja nuja. Een speler die naar PSG vertrekt evenwaardig vervangen :cab: makkelijk gezegd Zou ook wel eens die Fran Brodic willen zien. Hoor van mensen die de beloften regelmatig zien wel goede dingen daarover Is vorig jaar een jaar 'gekwetst' geweest bij ons :cab: Geen enkele minuut gemaakt denk ik. Had ook van mensen die ik ken in het ziekenhuis gehoord dat hij voor het minste naar de dokter kwam. Voor een 'ziektebriefje'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Slechtste defensieve organisatie die ik in tijden heb gezien. Bij momenten gewoon hilarisch. Alles staat en valt natuurlijk met het centrale duo, en als die Nuytinck en Kara heten, het meest komische duo sinds Gaston & Leo, sta je er als back ook maar voor spek en bonen bij. Nuytinck met z'n Beckenbauer allures bal aan de voet kan er werkelijk helemaal niets van. Zo onbezonnen en wild ingaan telkens, enkel en alleen met zichzelf bezig en dan nog zowat alles fout doen wat je fout kan doen, je moet het toch maar doen. Deze man moet gewoon dankbaar zijn als die een hele carrière wat kan aanmodderen bij pakweg Heracles. Moet gewoon met Heylen spelen in een wedstrijd als gisteren. Die jongen is nu ook geen topper, maar kan tenminste wel uitvoetballen. Kara kan wel iets beter normaal gezien, normaal gaat een paar keer per match het licht uit bij die kerel, maar heb de indruk dat het de laatste weken andersom is: het licht gaat een paar keer aan en verder is het zo een aapje dat op cimbalen slaat in zijn hoofd :cab: Pong kan, hoewel ook hilarisch slecht gisteren, wel degelijk beter. Badji is en blijft uiteraard een ramp, maakt niet uit naast wie je die zet. Ik vermoed dat die eigenlijk helemaal geen professionele voetballer was voor zijn contract bij Anderlecht, getuige z'n foute inworp :cab: Goed, nog een paar dagen om wat verdedigers te halen. Die 10 miljoen voor zo een Roemeen heb ik op zich niets op tegen, want creativiteit moet er ook wel degelijk bij. Als er maar geld over is om achteraan nog iets te halen. Zit nu al hard te hopen op Lombaerts terwijl ik normaal gezien niet echt warm zou worden van zo een transfers. Hoe moeilijk kan het zijn om een paar simpele verdedigers te halen die een minimum aan verdedigende kwaliteiten hebben en ééntje die wat leiding kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Die Badji is inderdaad wel smijten, dat is toch echt één van de slechtste voetballers die ik ooit heb gezien in Anderlecht. Wel benieuwd naar de transfers nog. Lombaerts & Brabic? En dan nog Stanciu en wss Bruno? Toch heel wat geld geïnvesteerd dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Deels zwart geld van de voetbalbond natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Die Badji is inderdaad wel smijten, dat is toch echt één van de slechtste voetballers die ik ooit heb gezien in Anderlecht. Wel benieuwd naar de transfers nog. Lombaerts & Brabic? En dan nog Stanciu en wss Bruno? Toch heel wat geld geïnvesteerd dan. Héél veel ontvangen ook, hé. (in veronderstelling dat ze nog wat van de hand gaan doen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Gaat die Henriksen niet naar Anderlecht dan? Op het Genk forum zeiden ze dat dat een hele goede is. Genk zou Susic vandaag binnenhalen als vervanger van Kebano. Is polyvalent, zou een stevige linker hebben (a la Tozser) en is voetbalbelg, wat op dit moment in onze kern wel belangrijk is. Heeft blijkbaar in de jeugd van Genk en Standard gespeeld, maar ik ken 'm pas sinds de interesse van Genk nu. Er zou ook een bod op Fiolic van Lokomotiva Zagreb geweest zijn, maar daar had Dinamo een optie op dus komt er niks van. Verder hoop ik dat Genk nog een CV of RB en een 8 binnen kan halen. Een flankspeler zou ook welkom zijn, maar dat is nu geen prioriteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Henriksen gaat naar Hull Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Trouwens ook geloot voor de beker daarnet: Anderlecht - OHL (1B) Club Brugge - Lommel (1B) Lierse (1B) - Gent Eendracht Aalst (2am) - Genk Antwerp (1B) - Oostende STVV - Harelbeke (2am) Westerlo - Tubize (1B) Cappellen (2am) - Zulte Waregem Hasselt (1am) - KV Mechelen Dessel (1am) - Moeskroen Lokeren - Cercle Brugge (1B) Roeselare (1B) - Eupen Kortrijk - Sprimont (1am) Waasland-Beveren - Oosterzonen (1am) Geel (1am) - Standard Charleroi - Bocholt (2am) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Alweer tegen Oostende :cab: Jammer, had op Anderlecht of Brugge thuis gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Okaka zou naar Watford gaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Stanciu officieel naar Anderlecht. Harbaoui en Bruno (huur) zouden ook nog volgen dezer dagen. En Okaka en Sylla idd weg. Verder wss nog Brabec/Lomaberts ipv Kara zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Harbaoui? What the actual fuck? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Harbaoui, vanwaar komt dat? Overigens Anderlecht-OHL 10-0 gok ik, met strafschoppen voorbij fucking Rebecq :r putain man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Okaka voor 7 miljoen + Harbaoui naar Watford :-D Ok dan Sylla lijken ze ook voor 3 miljoen te slijten bij QPR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Enorme prijzen toch ivm een 3-tal jaren geleden zelfs al. Als je ziet dat Bacca voor 9 miljoen naar Sevilla ging. Zou je nu bijna het dubbele voor krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Okaka voor 7 miljoen + Harbaoui naar Watford :-D Ok dan Sylla lijken ze ook voor 3 miljoen te slijten bij QPR Heb dan weer 6 & 2 gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Gingen ze niet eerst 6m krijgen voor Sylla? Nu 3m is nog steeds een prima bedrag, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Denk dat dat wat uit de lucht gegrepen was, geen enkele zot die dat niet zou aanvaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Susic => Genk is officieel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Heerlijk zeg die aanval van Gent, met die bal op de paal van Kums Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten