Simonsav Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Al dat gezeik om die CL loting :cab: ja Barça of Bayern loten is mooi maar 0-5 op eigen veld heb je ook weinig aan Blijft ook gewoon een lastige loting, ook al zijn het geen traditioneel grote namen. Porto was tegen Roma 2x zeer solide, Kopenhagen weet je nooit of die nu goed zijn of niet en Leicester zal op ervaring en fysiek en enorm lastige pot worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Alsof Kums met alle respect op iets mooiers kon rekenen :cab: Als Napoli en AS Roma interesse hadden dan is Watford wat teleurstellend, dus ja, hij kon op iets mooier rekenen. Welke topspelers hebben de supporters van Gent vorig jaar aan het werk gezien? Hulk misschien, maar da's dan ook de enige. Dan heb je er als supporter toch ook niets aan. Umtiti, Valbuena, Lacazette, Alcacer, Andre Gomes, Gaya, Mustafi, Hulk, Witsel, Garay... Zijn niet de minste namen. Geen Messi's maar wat dan nog. We hebben leuke wedstrijden gezien die positief afgesloten zijn, wat wil je nog meer als supporter?! Ik ben in ieder geval heel tevreden en trots op onze CL prestaties vorig jaar. Jammer dat je dat zo minimaliseert. Het is te hopen voor het Belgisch voetbal dat Brugge ook kan doorstoten, zou uitermate goed zijn voor het coëfficient. Al hoop ik als Gentfan natuurlijk ook dat Depoitre er eentje tegenprikt tegen hen! 0-4 in Macedonië nu, ik had die verplaatsing veel lastiger ingeschat. Blijkbaar niet, geruststelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ongekende luxe dit zeg, met vier teams de poules van de EL in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Umtiti, Valbuena, Lacazette, Alcacer, Andre Gomes, Gaya, Mustafi, Hulk, Witsel, Garay... Zijn niet de minste namen. Geen Messi's maar wat dan nog. We hebben leuke wedstrijden gezien die positief afgesloten zijn, wat wil je nog meer als supporter?! Ik ben in ieder geval heel tevreden en trots op onze CL prestaties vorig jaar. Jammer dat je dat zo minimaliseert. Het is te hopen voor het Belgisch voetbal dat Brugge ook kan doorstoten, zou uitermate goed zijn voor het coëfficient. Al hoop ik als Gentfan natuurlijk ook dat Depoitre er eentje tegenprikt tegen hen! 0-4 in Macedonië nu, ik had die verplaatsing veel lastiger ingeschat. Blijkbaar niet, geruststelling. Moet ie wel van de bank komen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 (bewerkt) Denk de eerste keer (of toch de eerste keer sinds lang) dat we 5 teams in de poulefase(s) hebben. Enig idee wat de impact op de coëfficiënt hiervan is? Zijn er bonussen om de groepsfase te bereiken? Want als ik me dat goed herinner is het eigenlijk niet altijd ideaal om met veel teams de groepsfase te bereiken als er maar 1 team het goed doet (omdat dan die winstmatch door 5 ipv bv 3 moet gedeeld worden?). Als alle teams het goed doen is het natuurlijk wel goed, dus laten we daar maar vanuit gaan :D ***EDIT*** Ik ben net de UEFA coëfficiënten aan het bekijken, eigenlijk staat België wel behoorlijk goed; eigenlijk heb je 'bovenaan' 3 groepen met landen; de grote 4 (Spanje, Duitsland, Engeland, Italië). Die 4 hebben een gigantische voorsprong op groep 2 (Frankrijk, Rusland, Portugal, Oekraïne) die worden slechts gescheiden door 6000 punten. En dan heb je groep 3 (de rest) waar België op 6000 punten van Oekraïne volgt. Aangezien nummers 6/7 (Portugal & Oekraïne) komend jaar veel punten gaan verliezen kunnen we met een goed jaar dit jaar wel serieus dichtbij komen *Opschuiven zal wel een utopie zijn, maar we kunnen maar hopen; Brugge heeft toch een haalbare kaart om te overwinteren (al weten we hoe dat meestal afloopt :p ) en met alle 4 onze EL ploegen in potten 1 & 2 mogen toch echt wel hopen op een echt goed jaar met een drietal ploegen die overwinteren (wat wel totaal niet zal gebeuren :D ) 25 augustus 2016 bewerkt door Jebus4life Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 De behaalde punten voor de coëfficiëntranglijst worden genormaliseerd t.o.v. alle ploegen die aan de EL of CL beginnen. Maakt niet uit of je er in de eerste kwalificatieronde of in de groepsfase eruit gaat. Als enkel Club Brugge en Standard zich hadden geplaatst, dan zouden hun behaalde punten nog altijd door 5 worden gedeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Manchester United, Austria Wien & Hapoel Beer Sheva morgen graag. Zit vooral te hopen op Hapoel, dan keert er een oude held terug naar de Luminus Arena! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Fiorentina, Rapid, West Ham. Let's 'ave it. Eruit vliegen we toch sowieso met dit zootje ongeregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ajax, Young Boys/Celta de Vigo en Hapoel Beer Sheva zou heel mooi zijn :D @Ehcos, West Ham ligt eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ik zie het juist, weeral. Wat een losers. Doe dan maar Izza Nizza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Twee jaar oprij tegen Astra :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Goh, Genk-Bilbao, heerlijke loting voor hun zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 (bewerkt) Wat een rotloting voor Gent, Braga & Sjaktar... *Nu nog Sassuolo voor Anderlecht ofzo, daar geef ik ze meer kans tegen dan pakweg Qabala of Dundalk :D 26 augustus 2016 bewerkt door Jebus4life Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Bilbao, Sassuolo & Rapid Wien. Wat een loting seg:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Enkel Braga is leuk, en ik hou mijn hart al vast voor de wedstrijd tegen de Turken... Enigste positieve hieraan is dat we ons altijd moeten kwalificeren in die poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Schat Braga en Shakhtar wel hoger in dan Gent. Genk en Anderlecht zijn wel verplicht zich te kwalificeren imo. Voor Standard is het een hopeloze zaak :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Braga is leuk? Portugese teams zijn nooit leuk om tegen te voetballen Standard & Genk allebei wel heerlijke lotingen imo. Moeilijk, maar mooie affiches Gent lastig te zeggen.. 2de na Shakhtar is zeker doenbaar denk ik toch Anderlecht echt een kutloting qua affiches Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Op Standard na voor iedereen haalbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Loodzware lotingen toch hoor. Anderlecht zag ik vrij positief in tot opnieuw Qabala tevoorschijn kwam ^^ Standard heeft echt een heerlijke poule, jammer genoeg is dat enkel qua affiches en niet qua haalbaarheid... Genk heeft ook een echt leuke poule, wel geen idee hoe ik Genk moet inschatten tegen Rapid & Sassuolo Gent, tsja, wat een ****poule is dat, geen leuke teams en zowel Shaktar als Braga schat ik echt hoger in dan Gent (Gent is toch beduidend minder sterk dan vorig seizoen naar mijn gevoel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Dan schatten jullie Standard schijnbaar heel laag in. Want Ajax en Panathinaikos zijn voor veel ploegen toch geen onhaalbare tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Klote zeg. Ajax een absolute non-verplaatsing, Pana & Celta hebben wel al gehad. Naar Vigo wil ik wel gaan. De rest, pff. Wat een droomloting voor Genk. Drie heerlijke verplaatsingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Dan schatten jullie Standard schijnbaar heel laag in. Want Ajax en Panathinaikos zijn voor veel ploegen toch geen onhaalbare tegenstanders. Standard vind ik echt pover, onbegrijpelijk dat die de beker gewonnen hebben als je ziet hoe die lopen te spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Standard vind ik echt pover, onbegrijpelijk dat die de beker gewonnen hebben als je ziet hoe die lopen te spelen... Dan was het vooraf al een onhaalbare loting dus. Ik zie voor de Belgen alleen Anderlecht doorgaan. En Club Brugge zal ook wel doorstromen in de Europa League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Loodzware lotingen toch hoor. Anderlecht zag ik vrij positief in tot opnieuw Qabala tevoorschijn kwam ^^ Standard heeft echt een heerlijke poule, jammer genoeg is dat enkel qua affiches en niet qua haalbaarheid... Genk heeft ook een echt leuke poule, wel geen idee hoe ik Genk moet inschatten tegen Rapid & Sassuolo Gent, tsja, wat een ****poule is dat, geen leuke teams en zowel Shaktar als Braga schat ik echt hoger in dan Gent (Gent is toch beduidend minder sterk dan vorig seizoen naar mijn gevoel) Qabala is niet dezelfde ploeg als waar ze vorig jaar tegen moesten he, dat was Qarabag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Dan schatten jullie Standard schijnbaar heel laag in. Want Ajax en Panathinaikos zijn voor veel ploegen toch geen onhaalbare tegenstanders. Standard heeft een vrij zwakke kern. Het helpt ook niet dat het bestuur de huidige trainer probeert buiten te werken. Dus schat ze momenteel niet al te hoog in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten